נבחרת המחזור ה-14 בליגה א' צפון

המחזור ה-14 בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו איכסל, כאוכב וטירה מנצחות ורובי שפירא חיפה נעצרת בבית מול צור שלום. בתחתית אסי גלבוע, דבוריה ובאקה ממשיכות להפסיד ומתקרבות לליגה ב'. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-01-2020
  • 16:17

ונעבור לנבחרת:

שוער: רני עודה (בני ערערה)

שוערה של ערערה היה מצוין והיה מהבולטים במשחק מול קרית אתא, שמר על רשת נקייה והראה הרבה ביטחון בכל יציאה שלו. רני שוער שמביא נקודות לקבוצתו.

 

הגנה:

דני אסולין (מכבי צור שלום)

הקפטן של צור שלום היה מאד אגרסיבי בהגנה, במיוחד במשחק הראש שלא נתן לחלוצי רובי להגיע למצב כיבוש והבונוס הגדול הגיע בדמות שער ניצחון ממצב נייח שנגח פנימה.

 

אדם סולטאן (בני ערערה)

בלמה האחורי של ערערה היה מצויין מל קרית אתא, שיחק עם הרבה לב ונשמה שמר על קבוצתו מספיגה, שיחק חכם וכיוון את כל החלק האחורי של קבוצתו. 

 

שמעון הרוש (מכבי טמרה)

בלמה של טמרה היה מצוין מול מגדל העמק ומנע ממנה לכבוש מספר מצבים. שמעון משחק עם הרבה לב, חוכמה ובעיקר ניסיון רב. הרוש הבקיע שער חשוב בנגיחה והביא נקודה חשובה לקבוצתו. 

 

קישור:

דודי הילל (הפועל הרצליה)

הדינמו של הרצליה שולט במרכז השדה, עובד ללא הפסקה על המגרש, מחלץ כדורים ליריבה ומוציא כדורים מהירים להתקפה. דודי נמצא בכל מקום במגרש, כבש את השער השני והבטיח את הניצחון לקבוצתו.

 

דודי הילל הוא הדינמו של הפועל הרצליה (מאור אלקסלסי)

 

בר שמש (מכבי צור שלום)

קשרה של צור שלום היה פעיל מאד במרכז המגרש, עשה לחץ גבוה על היריבה, החזיק את הכדור באמצע המגרש, מנהל את המשחק מצויין וכבש שער מדהים לאחר צירוף מסירות נאה בתוך הרחבה.

 

וואיל חירבאוי (הפועל כאוכב)

קשרה החזק של כאוכב הוא התחנה האחרונה בהחלט בקישור של כאוכב. מנהל את משחק קבוצתו מהקישור האחורי וגם מאיים על השער של היריבה שבאחת הפעמים כבש שער לזכות קבוצתו.

 

התחנה האחרונה של כאוכב - וואיל חירבאוי (אבי רביבו)

 

עידן וייר (הפועל הרצליה)

קשר הכנף של הרצליה "שרף" את הקו, עשה עבודת הגנה נפלאה ותמך רבות בחבריו בחלק ההתקפי, ייצר מצבים מסוכנים לאיים על השער וכבש שער שעזר לקבוצתו לנצח. 

 

אופק מלול (הפועל מגדל העמק)

הפליימקר מהטובים בליגה ללא ספק הכניס המון כדורים לחבריו שאומנם לא נוצלו, אבל היה נייד מאד במשחק, סיכן את שער היריבה וכבש שער מרהיב ממרחק של 20 מטרים שאיזן את התוצאה והביא נקודה חשובה לקבוצתו.

 

אופק מלול הוא פליימקר אחד הטובים בליגה (אבי רביבו)

 

דודו אדרי (מ.ס. טירה)

קשרה של טירה היה מצוין מול כפר כנא. נטרל את הקישור של כפר כנא, ניהל את משחק של קבוצתו ויחד עם מתנאל טדסה היו המצטיינים בניצחון על כפר כנא. דודו עשה משחק פשוט מושלם. 

 

התקפה:

עבד מורג'אן (הפועל כאוכב)

השחקן הטוב ביותר בליגה א' צפון העונה. עבד היה מצוין נגד אסי גלבוע, ניהל את משחק קבוצתו, מאיים על שער היריבה וכבש צמד . שחקן מעל הליגה וגם מביא את המספרים הנכונים.

 

מאמן המחזור של ליגה א' צפון - קובי דנינו (אלעד ירקון)

 

מאמן המחזור: קובי דנינו (מכבי צור שלום)

חיים סירוטקין הוביל את טירה לניצחון חוץ ענק בכפר כנא, אך השבוע הכי הרשים אותנו הניצחון של צור שלום על רובי שפירא חיפה, שהאחראי עליו כמובן הוא מאמנה של צור שלום, קובי דנינו, שהכין את קבוצתו נפלא. שאפו!

נבחרת המחזור ה-14 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין לכם מושג המאמן נצח בקרב צמרת (מאמן המחזור ללא ספק חיים 07-01-2020, 17:07)
    הקבוצה עמדה טקטי כמו קבוצות בליגות גבוהות
  2. יוסי פורטל תתפטר הרסת את הכדורגל במגדל העמק (חיים 07-01-2020, 20:25)
    יוסי פורטל הביתה