"יהיה קשה מאוד מול טירה, אבל ניתן את המשחק שלנו"

זה העונה השנייה של סמאח סרחאן בהפועל כאוכב, שנחשב לבלם מנוסה מאוד בעל רזומה עשיר . קבוצתו הפועל כאוכב, עשתה דרך מרשימה בסיבות הראשון שלה, כשהיא תופסת את המקום השני בטבלה עם 32 נקודות, מרחק נקודה אחת מהמוליכה איכסל. רגע לפני שקבוצתו תפגוש את טירה למחזור שינעל את הסיבוב הראשון בליגה א' צפון, שוחחנו איתו על המטרות ועל היכולת של קבוצתו.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 09-01-2020
  • 19:06

סמאח סרחאן  (32), בלמה של הפועל כאוכב, ואחד השחקנים הבולטים בקבוצה העונה. סרחאן בעל רזומה עשיר שיחק בקבוצות כמו אחי נצרת, שפרעם, וגם שלוש שנים בליגה הפלסטינית.  זו העונה השנייה עבור הבלם המצוןין במדי הפועל כאוכב, והעונה הקודמת הסתיימה בפלייאוף העליון. סמאח עושה עבודה מצוינת יחד עם חוליית ההגנה של קבוצה, וכבר שבעה מחזורים שהקבוצה לא ספגה. כאוכב עשתה דרך מרשימה בליגה א' צפון, כשכעת היא תופסת את המקום השני בטבלה עם 32 נקודות, מרחק נקודה אחת מהמוליכה איכסל. במחזור הבא תפגוש קבוצתו את מ.ס טירה, למחזור שינעל את הסיבוב הראשון בליגה, עם תקווה גדולה להמשיך ביכולת הטובה, ואף להגיע לראש הטבלה.

 

אתה עושה עבודה מצוינת בהגנה, וכבר שבעה משחקים שלא ספגתם שער איך התחושה?

"אני מרגיש מאושר מאוד, ושמחה אחת גדולה לא לספוג בשבעה משחקים זה שיא אישי מביחנתי, אבל עדיין אני לא לבד בקבוצה כי כולנו עושים הגנה מהשחקן הראשון שהוא החלוץ עד לשוער שלנו".

 

במחזור הבא יסתיים הסיבוב הראשון , איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

" אנחנו עובדים קשה מאוד באימונים, מתוכננים בצורה הכי טובה שיש ומקווים שהכל יהיה בסדר".

 

האם שחקני כאוכב ירשמו ניצחון על טירה (צילום: אבי רביבו)

 

מה המטרות העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"המטרות שלי לעונה הן לעלות לכל משחק ולעשות את המקסימום בשביל לנצח אותו, ולא רואה שום דבר חוץ מנצחון. אני שחקן winner ולא מעניין אותי מה שיש מחוץ למגרש , אני בא עובד חזק ונותן את ה 100% שלי במשחק".

 

איך התרשמת העונה מליגה א' צפון?

"התרשמות שלי מליגה א' צפון שהיא ליגה קשה מאוד, מאפיין אותה שמי שרוצה את הנקודות מנצח וכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה".
 

איך תתכוננו למחזור הבא שלכם מול טירה?

"יש לנו משחק חשוב שבוע הבא שהוא נגד טירה בבית שלה, היא קבוצה מצוינת יש לה יכולת לנצח כל קבוצה בליגה, ואנחנו מתכוננים בצורה מצוינת אנחנו יודעים שיהיה קשה מאוד , אבל אנחנו נתן את המשחק שלנו ונעשה את המקסימום בשביל לנצח. אני מקווה שנצליח וננצח אותם כמו שאמרתי אנחנו משחקים ממשחק למשחק , יש לנו מטרה אחת שהיא לנצח כל משחק".
 

סמאח סרחאן "אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק" (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות