אבו סאבר חזר לשמשון כפר קאסם

חלוצה המצוין של מ.ס. כפר קאסם, אבו סאבר, ומי ששיחק בהצלחה גדולה אשתקד בשמשון כפר קאסם, חזר לשמשון כפר קאסם. סאבר מגיע במקומו של איוב אבו סבית שנפצע וייעדר עד סיום העונה. משמשון כפר קאסם נמסר: "אנחנו שמחים על חזרתו של סאבר למועדון. הוא יחזק את ההתקפה שלנו וימלא את חסרנו של איוב אבו סבית שגמר את העונה בגלל פציעה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-01-2020
  • 12:16

אבו סאבר, שחקנה של שמשון כפר קאסם בעונה שעברה, מי שעבש אשתקד 17 שערים והיה למלך שערי הקבוצה, פתח את העונה במ.ס. כפר קאסם שבליגה הלאומית, חזר היום, יום רביעי, לקבוצתו מאשתקד שמשון כפר קאסם, שחייבת הייתה להתחזק בחלוץ לאחר פציעתו של איוב אבו סבית שגמר את העונה. אבו סאבר צפוי למלא את מקומו של אבו סבית ויהווה חיזוק נהדר לשמשון לחצי השני של העונה. 

אבו סאבר, חוזר לשמשון כפר קאסם

הוסף תגובה
תגובות
  1. אבו סאבר (נתן שפירא 09-01-2020, 07:29)
    שמשון כ. קאסם זקוקה לאבו סאבר בדיוק כפי שאבו סאבר זקוק לה , ברוך שובך הביתה אבו סאבר הצלחתך היא ההצלחה של כולנו . נתן שפירא מנהל טכני /מקצועי
  2. נתן שפירה (יונס 09-01-2020, 10:49)
    לא נמאס לך ללקק מתן חלס עם זה אתה כל הזמן מלכלך על כל ההתנהלות ושאין כספ ולא מתבייש ללקק בגיל שלך קבוצה מפורקת אתם ויש רק קבוצה אחת בכפר והיא כפר קאסם סוהייב
  3. יונס (נתן שפירא 11-01-2020, 14:18)
    מר יונס היקר אני מרגיש מספיק נוח ובטוח לומר לך ששמשון כ. קאסם (שלא נתמכת בשקל 1 מצד עיריית כ. קאסם מציגה ונותנת במה לילדי הכפר ובגאווה אני מצהיר : ההצגות הטובות הם בשמשון . מפרגן מכל הלב למ.ס. ולמאמנה תומר בתקווה שרק יצליחו .