"הסיבוב הראשון היה קשה והתמודדנו איתו בצורה טובה"

גיא כהן, קשרה של הפועל כפר שלם, הוא אחד השחקנים הבולטים בקבוצה העונה, הוא מציג יכולת טובה ומתחילת העונה הספיק לרשום 9 שערים ואחראי ללא מעט בישולים. קבוצתו מסיימת את הסיבוב הראשון במקום השני בטבלה, פער של שתי נקודות מהמוליכה הכח עמידר רמת גן, כשהפנים קדימה לסיבוב הבא ובמרכזו הצהרת הכוונות של הקבוצה לרשום עליה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 16-01-2020
  • 10:18

גיא כהן, אני בן 26 שיחק לפני שנתיים בהפועל חדרה איתה עלה לליגת העל, ובעונה הקודמת רשם עונה מוצלחת בבאקה אל גרבייה. את העונה הנוכחית הוא פתח במדי הפועל כפר שלם, החתמתו בקבוצה היא כחלק מהצהרת הכוונות של המועדון לבנות תלכיד שחקנים שיהיה ניתן לרוץ איתו קדימה, ולסיים את העונה בעלייה. 

 

כהן, נחשב לאחד הקשרים הטובים ביותר העונה בליגה א' דרום, ולאחד השחקנים הבולטים בכפר שלם העונה, והתוצאות לא איחרו לבוא הקבוצה עושה ריצה מדהימה ומסיימת את הסיבוב הראשון במקום השני בטבלה עם 33 נקודות, פער של שתי נקודות מהמוליכה הכח רמת גן, והקשר המוכשר הספיק לרשום 9 שערים כשאחד מהם קבע את תוצאת המשחק במחזור האחרון מול אור יהודה. "התחושות תמיד טובות אחרי שכובשים שער, אני שמח שזה עזר לקבוצה לנצח ,אבל זה לא היה קורה בלי העזרה של החברים שלי שהשקיעו ונתנו את הנשמה בשביל לצאת מהמשחק עם 3 נקודות" מספר כהן, ומתייחס ליכולת של קבוצתו בסיבוב הראשון, "היכולת של הקבוצה במחזורים האחרונים יותר התאזנה, חיזקנו את הקבוצה במספר נקודות שעזרו לנו להתייצב מבחינה הגנתית וגם התקפית, ואני חושב שאנחנו עדיין לא בשיא היכולת שלנו אני מאמין שממחזור למחזור אנחנו נראה את היכולת שכולם מצפים מאיתנו". כפר שלם מסיימת את הסיבוב הראשון עם 11 ניצחונות, ארבעה הפסדים וללא תוצאות תיקו בכלל. 

 

גיא כהן, "סוד ההצלחה שלנו הוא חדר הלבשה בריא וחזק" (צילום: איתן ידגר)

 

גיא, מה סוד ההצלחה של כפר שלם העונה?

"סוד ההצלחה של כפר שלם הוא הביחד, אנחנו חבורה מאוד מגובשת גם מחוץ למגרש, וגם בתוך. אנחנו חברים אחד של השני, ואנחנו שומרים על החדר הלבשה בריא וחזק, אני גם חושב שהשקט והגב שאנחנו מקבלים מההנהלה והצוות מקצועי נותן לנו הרבה ביטחון."

אתם נמצאים בפער של שתי נקודות מהמוליכה הכח, האם לדעתך אפשר לדבר על עלייה?

"כפר שלם נבנתה מתחילת העונה לעלייה, וזאת המטרה הראשית שלנו. אנחנו לא מתביישים להגיד שאנחנו רוצים לעלות, כמובן שזה מרתון ארוך שיהיו בו עליות וירידות, ויש קבוצות חזקות שיתמודדו איתנו עד הסוף אבל מי שיהיה חזק מנטלית וילך עד הסוף בכל הכוח ישמח בסוף העונה".

איך התרשמת העונה מליגה א' דרום?

"התרשמתי מאוד לטובה מהליגה, אני חושב שליגה א׳ דרום חזקה ויש קבוצות שנבנו בשביל לעלות ליגה, ואנחנו רואים את כל השמות הנוצצים שבאו מליגות גבוהות יותר וירדו לשחק בליגה א׳, אבל אנחנו תמיד רוצים להשתפר ולעלות מדרגה גם בסיבוב השני שיהיה לדעתי סופר קשה."

במחזור הבא שיפתח את הסיבוב השני תפגשו את הרצליה, איך תתכוננו למשחק?

"נתכונן להרצליה כמו לכל משחק, אני סומך על הצוות המקצועי שיכין אותנו בצורה הטובה ביותר בשביל לצאת מהמשחק הקשה בהרצליה עם 3 נקודות."

גיא כהן , רוצה לרשום עליה עם הפועל כפר שלם (צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גיא כהן המלך! (אוהד 16-01-2020, 10:34)
    שחקן מעל הליגה! גיא אנחנו אוהבים אותך!
  2. כוכב כדורגל! (אוהד מהשכונה 16-01-2020, 11:56)
    בהצלחה בהמשך גאי
  3. Fins comment (Chakimi eli.n.y 16-01-2020, 12:44)
    Aliya,bamadregot! Rak,hakoach...!!!!
  4. ‏pinocchio anime גדולות רמאי נוכל שקרן נרקומן ז** (משה 16-01-2020, 13:20)
    כפר שלם עלו והצליחו
  5. האלופה שבדרך (הוגה דעות 16-01-2020, 13:55)
    הפסד אחד של הכח ולא יהיה מי שיעצור את כפר שלם
  6. תמשיכו לקנות משחקים (סגלגל 16-01-2020, 14:48)
    דחוף חקירה
  7. שחקן מעולה (אוהד הכפר 16-01-2020, 18:15)
    הרבה תלוי בו אם העונה הזאת תגמר בעלייה