"טירה קבוצה מצוינת, אבל הפועל הרצליה יכולה לנצח בכל משחק ובמגרש"

מיכאל בן ברוך נחשב לחלוץ מוכשר מאוד, ולבורג מרכזי בהפועל הרצליה העונה. במחזור האחרון קבוצתו רשמה ניצחון על אסי גלבוע, בן ברוך כבש שער וקבע את תוצאת המשחק. רגע לפני שקבוצתו תפתח את הסיבוב השני בליגה עם שאיפות מחודשות, שוחחנו איתו על היכולת של הרצליה בסיבוב הראשון, ועל ההכנות לקראת טירה במחזור הקרוב שמתקיים היום..

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 17-01-2020
  • 08:16

מיכאל בן ברוך, גדל במחלקות הנוער של מכבי חיפה, ואף שימש כקפטן קבוצת הנוער איתה זכה בשלוש אליפויות וגביע. את עונתו הראשונה בבוגרים הוא החל בהפועל ירושלים שם כבש 11 שערים, בעונה שעברה שיחק בהפועל פתח תקוווה ואת העונה הנוכחית הוא פתח במדי הפועל הרצליה מליגה א' צפון. בן ברוך נחשב לחלוץ מוכשר מאוד, ולבורג מרכזי בקבוצה ומתחילת העונה הוא הספיק לכבוש 3 שערים ולבשל נוספים.

 

קבוצתו פתחה בצורה מדשדשת את העונה וחוותה חילופי מאמנים, אך מרבית השינוי בקבוצה נעשה מאז הגעתו של המאמן יגאל אנטבי,  שהביא איתו רוח חדשה. הפועל הרצליה סוגרת את הסיבוב הראשון אחרי ניצחון גדול של 3-0 על אסי גלבוע שממקם אותה במקום ה-8 במרכז הטבלה עם 20 נקודות בקופה.בגזרת הרצליה יש הרבה שאיפות להתקדם קדימה, אבל הם מעדיפים להסתכל ממשחק למשחק, כשהפנים קדימה במחזור הבא שיפתח את הסיבוב השני מול טירה.

 

מיכאל, כבשת שער במחזור האחרון וקבעת את תוצאת המשחק איך התחושה?

"בתור חלוץ זה תמיד כיף לכבוש, זה נותן ביטחון יכלתי להבקיע יותר, אבל אני אדם מאמין ויודע שהכל מלמעלה וגם על זה אני מודה לה'. בסופו של דבר הכי חשוב זה שהקבוצה הביאה עוד 3 נקודות."

 

המחזור האחרון מול אסי גלבוע נעל את הסיבוב הראשון בליגה, איך אתה מסכם את היכולת של קבוצתך עד כה?

"צריך להבין שהפועל הרצליה נבנתה העונה בשלב מאד מאוחר, חצי מהסגל הגיע רק במחזור 7-8 , התחלפו מאמנים באמצע כמובן שזה פגע במיקום אבל החצי השני של הסיבוב היה מצוין והצלחנו לטפס בטבלה למעלה." 

 

מיכאל בן ברוך ויגאל אנטבי " יגאל מביא הרבה ביטחון לשחקנים, רואים את זה על המגרש" (צילום: יח"צ)

 

אתם נמצאים במרכז הטבלה , מה המטרות שלכם לקראת הסיבוב הבא?

"הפועל הרצליה תמיד מכוונת גבוה, אבל אנחנו לא חושבים על מטרות רחוקות ומשתדלים להתרכז רק במשחק הקרוב, וכל שבוע לעשות עוד צעד קדימה." 

 

איך החיבור של הקבוצה עם המאמן יגאל אנטבי, שמרגע הגעתו הביא איתו רוח חדשה?

"יגאל מביא איתו המון ביטחון לשחקנים, והנסיון שיש לו בתור שחקן סוחף את כולם ביחד איתו , השחקנים מאד מחוברים אליו ורואים את זה בעבודה הקשה שכולם נותנים על המגרש."

 

איך התרשמת באופן כללי מליגה א' צפון העונה?

"אני חושב שלעומת כל מה שכולם אומרים ליגה א׳ צפון, העונה לא קלה בכלל. יש קבוצות מאד טובות ומאבקים קשים, ואני יכול להגיד שגם חוויתי מספר משחקים שהתעלו ברמה על משחקים שעברתי עונה שעברה בליגה הלאומית." 

 

במחזור הבא תפגשו את טירה, איך תתכוננו למשחק?
"אנחנו עובדים מאד קשה בשביל להשתפר מאימון לאימון, אנחנו לא מתמקדים בקבוצה היריבה יותר בעצמנו , טירה קבוצה מצוינת אבל הפועל הרצליה יכולה לנצח בכל משחק ובכל מגרש."

 

 

מיכאל בן ברוך "אנחנו מסתכלים קדימה ממשחק למשחק" (צילום: אלעד שומינוב)

הוסף תגובה
תגובות