רועי סימוני מארח את רועי כהן: תחזית ליגה א׳ צפון - מחזור 16

המחזור ה-16 בליגה א׳ צפון בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני, מסוכנות השחקנים 'נימ-גרופ' מארח את רועי כהן, מנהלה המקצועי של הפועל נצרת עלית.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 16-01-2020
  • 14:19

הפועל אסי גלבוע - עירוני קרית אתא
סימוני: באסי מנסים לאסוף נקודות ללא הצלחה, אך עדיין נמצאים במקום הלפני אחרון ומול קרית אתא וזאת הזדמנות לקחת נקודות. בקרית אתא ממשיכים לסחוב את כל הליגה על הגב וממשיכים להחתים שחקני הגנה ויוחאי כהן אחד לא יכול לעזור. ההימור שלי: תיקו.

כהן: משחק תחתית שיגמר לדעתי ללא הכרעה. ההימור שלי: תיקו.

 

מכבי צור שלום - הפועל מגדל העמק
סימוני: מגדל העמק ממשיכה להתדרדר. קבוצה שנבנתה לפלייאוף העליון, נמצאת עמוק בתחתית למרות סגל שחקנים של פלייאוף עליון. בצור שלום אומנם הפסידו בשבוע שעבר, אך לא ירשו לעצמם לאבד שוב נקודות. ההימור שלי: ניצחון לצור שלום.

כהן: העזיבה של אילן סויסה השפיעה ותשפיע מאוד על מגדל העמק. צור שלום זה מגרש קשה ולכן לדעתי הנקודות תישארנה בבית למרות שליבי עם השכנים ממגדל העמק. ההימור שלי: צור שלום תנצח.

מ.ס טירה - הפועל הרצליה

סימוני: טירה עדיין חולמת להשיג את הכרטיס לליגה הלאומית ותעשה הכל כדי לנצח בטח, מול הקהל הביתי שלה. הרצליה מצליחה להתייצב ותרצה להשיג לפחות נקודה אחת. ההימור שלי: תיקו.

כהן: המקומיים בעמדת זינוק טובה לצמרת, הרצליה קבוצת אמצע טבלה ולכן במשחק הזה אלך עם המארחת. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

 

טירה תרצה לנצח את הרצליה ולהמשיך להידבר לצמרת (עודד חסין)

עירוני טבריה - מ.ס. רובי שפירא חיפה

סימוני: טבריה מגיעה אחרי ניצחון חשוב בשבוע שעבר ‏ובורחת מהתחתית לחוף מבטחים. רובי מצמצת את הפער בפסגה וממשיכה לחלום על כרטיס העליה לליגה הלאומית. קל זה לא הולך להיות לשתי הקבוצות. ההימור שלי: תיקו.

כהן: הטבריינים צריכים את הנקודות על מנת לא להסתבך בתחתית, החבורה מחיפה רוצה לעלות ליגה ולדעתי המשחק יגמר בחלוקות נקודות בין שתי הקבוצות. ההימור שלי: תיקו. 

 

עירוני טמרה - באקה אל גרבייה
סימוני: דרבי המגזר. טמרה בתקופה יוצאת מהכלל ונדבקת לצמרת הגבוהה, מול באקה שמתקשה במשחקים האחרונים הם צריכים לחזור עם 3 נקודות שיקרבו אותם לחבורת הצמרת. באקה תחפש נקודות במשחק אחר. ההימור שלי: ניצחון לטמרה.

כהן: לדעתי כאן תהיה הפתעה קטנה. באקה צריכה יותר את הנקודות במאבקי התחתית ולכן היא תשיג ניצחון חוץ. ההימור שלי: ניצחון לבאקה.

 

טמרה רוצה להשיג נקודות מול באקה (דודו ספיר)

מ.ס. דבוריה - הפועל איכסל

סימוני: משחק קצוות לכל דבר. איכסל טובה יותר בכל פרמטר אפשרי במגרש והיא לא תתקשה מול השכנה מדבוריה, שככל הנראה תיפרד בסוף העונה מליגה א' צפון. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

כהן: איכסל מועמדת בכירה לעליית ליגה עם מאמן טוב על הקווים, היא תצליח לנצח בשיניים בדבוריה, אך תצטרך להזיע על מנת לצאת עם מלוא 3 הנקודות. כאן אני אלך עם הפייבורטית. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

 

תימור אביטן רוצה להוביל את איכסל לניצחון מול דבוריה (חגאג רחאל)

הפועל כאוכב - הפועל כפר כנא

סימוני: כאוכב היא אחת משלוש הקבוצות הטובות ביותר בליגה א' צפון והיא רחוקה רק נקודה אחת מהמובילה איכסל. בכפר כנא החליטו לפרוש מהמירוץ מוקדם מהצפוי ולא יקשו על כאוכב לקחת מהם את הנקודות. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

כהן: לדעתי אם כאוכב תתחזק, יש לה סיכויים שווים לאיכסל לעלות ליגה, אך היא צריכה להתחזק בחלוץ בכיר. עם מאמן טוב כמו בכאוכב היא תנצח בבית ללא בעיות. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

 

כפר כנא ויתרה על חלום העליה. אך האם גם על המשחק מול כאוכב היא תוותר? (עודד חסין)

 

בני ערערה - בני זלפה
סימוני: ערערה היא ללא ספק הפתעת העונה עד כה - העולה החדשה מוצאת את עצמה במקום טוב באמצע במרכז הטבלה. זלפה מנצחים בשבוע שעבר, אבל הכל שם מקרי ומול ערערה הם ישאירו את הנקודות בוואדי ערה. ההימור שלי: ניצחון לערערה.

כהן: קרב שכנות, דרבי קטן שבו זאת שצריכה את הנקודות גם תיקח אותן. ההימור שלי: ניצחון לערערה.

רועי סימוני מארח את רועי כהן: תחזית ליגה א׳ צפון - מחזור 16

הוסף תגובה
תגובות
  1. רועיורועי (אדום 16-01-2020, 17:22)
    שניכם זבלים שמבינים רק בבתים לא בכדורגל יש לי הצעה בשבילכם לכו תמכרו חצילים בשוק של טירה
  2. הפועל בני זלפה (זלפה 16-01-2020, 20:01)
    סימוני לך תלמד כדורגל חתיכת זבל
  3. טירה היום מפסידה 2-0 לא יעזור לכם בסוף אתם לא תעלו . נחייה ונראה (הוגה דעות 17-01-2020, 07:11)