דור מלכה ניצח את טירה

עירוני קרית אתא גברה אמש 0-1 על מ.ס. טירה במסגרת המחזור ה-17 בליגה א צפון. קרית אתא רושמת ניצחון שני ברציפות ודור מלכה עם שער רביעי בשני משחקים ומעלה את קריית אתא למקום ה-14. אלעד בראון: "ניצחון סופר חשוב של הקרבה ונחישות". מלכה: "נתנו 300 אחוזים כדי לנצח"

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-01-2020
  • 11:23

עירוני קרית אתא ממשיכה בהיחלצות שלה מהתחתית כאשר אירחה את מ.ס. טירה למשחק השלמה מסופ"ש וניצחה אותה 0-1 משער של דור מלכה.

המחצית הראשונה הייתה שקולה מאוד ודווקא טירה מגיעה למצב מצוין לכיבוש בדקה ה-27 ברגע שמתנאל טדסה מרים כדור וגדי מלסה עם חצי מספרת ששורקת ליד השער. מפה קריית אתא השתלטה על המשחק והגיעה למספר מצבי הבקעה. לקראת סוף המחצית עמית אמזלג חטף חבטה בראשו וכך הסתיימה המחצית.

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של קריית אתא כאשר סארי ודור מלכה לא הפסיקו להטריד את הגנת טירה ובדקה ה-80 בעיטה של דולב עזרואל שנבעטה לשער מחוץ ל-16 והכדור משנה כיוון לאחר נגיעה של דור מלכה לפינה הרחוקה וקובע 0-1. 

אותו דור מלכה יכול היה לעלות את אתא ל-0-2 בדקה ה-87 לאחר שהוא עבר את הבלם ובועט כדור חזק מעל המשקוף. לקראת סיום טירה ניסתה לדחוף כדורים לרחבת קריית אתא, אך הגנת קריית אתא עשתה את עבודתה ושמרה על שער נקי.

 

אלעד בראון משיג ניצחון קריטי במאבק על ההישארות (חגאג רחאל)

 

אלעד בראון מאמנה של קרית אתא אמר בסיום המשחק: "אני שמח מאוד על ניצחון שני ברציפות וגאה מאוד בשחקנים על משחק הקרבה יוצא מן הכלל, שיחקנו נגד קבוצה טובה ואני שמח מאוד ששמרנו על רשת נקייה. כעת פנינו לקראת משחק לא פשוט נגד כאוכב".

כובש שער הניצחון דור מלכה בתגובה: "היה משחק מאוד לא פשוט, מ.ס. טירה קבוצה מצוינת וגם המגרש הערים קושי רב על התנהלות המשחק. הצוות המקצועי הכין אותנו באופן מושלם למשחק, ידענו בדיוק מה הולך להיות ואיך יתנהל המשחק. כל הקבוצה נתנה 300% ולא ויתרה על שום כדור
ואני מאוד שמח שברוך השם הצלחנו לנצח ולהראות אופי חזק".

דור מלכה ניצח את טירה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד לקרית אתה ולכל הצוות המשיכו כך (אשר 27-01-2020, 13:02)
  2. ליגה מגעילה (1-0 בהשגחת תיתי וחיים ליגה פח 28-01-2020, 20:32)
    איך מוצאים דודו ו מליסה סמיר העיקר שנשארנו בליגה רמת הצפיה שלכם נחותה למרות שיש לנו סגל שחקנים מהטובים בליגה אבל שניכם קומבינה