קוטר: "הרבנו להחמיץ". זועבי: "המחצית השנייה הייתה בשליטה שלנו"

רובי שפירא חיפה גברה על אסי גלבוע 1:0 קטן אך חשוב מאוד לקבוצתו של עודד קוטר שאמר: "הרבנו להחמיץ וזה כמעט עלה לנו ביוקר. שמח שידענו לשמור על היתרון ולחזור עם 3 נקודות". אדהם: "היינו שווים לפחות תיקו, מי שהיה במגרש לא הרגיש מי מקום ראשון ומי אחרון". קופל: "בגלל נאיביות שלנו ואי ניצול מצבים כמעט ספגנו שוויון"

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-01-2020
  • 16:13

המשחק בין רובי שפירא ואסי גלבוע, שהסתיים ב-0:1 לרובע, היה בשליטה מלאה של המנצחת. אסי גלבוע יכלה לכבוש ולהשוות מספר פעמים, אך החמיצה. בשער היחיד שנכבש במשחק; רועי ארז הרים כדור לרחבה, סאמר ווהיב הוריד לו ואוסאמה שעאבן המשיך פנימה בנגיעה בתוך הרחבה. 

 

מאמנה של רובי שפירא חיפה, עודד קוטר, אמר לאחר המשחק: "היה משחק בשליטה שלנו, אבל בגלל שהרבנו להחמיץ היה רק 1-0 לנו. המחצית השנייה הייתה פחות טובה שלנו, למרות שהגענו ל-2-3 מצבים טובים והחמצנו והכי חשוב שניצחנו וחזרנו לצמרת הגבוהה".

 

במחזור הקרוב אתם נגד טירה, מה צפוי? "משחק קשה מאד צפוי לנו, טירה קבוצה טובה מאד שיש לה חומר שחקנים מצוין ואנחנו חייבים לבוא מוכנים למשחק הזה".

 

אדהם זועבי: "אף אחד לא הרגיש מי היה במקום הראשון ומי באחרון" (חגאג רחאל)

 

אדהם זועבי, מאמנה של אסי גלבוע: "במחצית הראשונה היה משחק שקול לאחר שכבשו גול בדקה ה-40. במחצית השנייה החלפתי את השיטה ושיחקנו התקפי, עשיתי כמה חילופיים התקפיים שנתנו לי שליטה במחצית השניה. אף אחד לא הרגיש מי הקבוצה במקום האחרון ומי הקבוצה בצמרת. אפילו הצוות המקצועי של רובי שפירא חיפה החמיאו לנו. היה משחק ששווה תיקו לפחות".

אדהם מוסיף ואומר: "הרבה קבוצות פנו לשחקנים שלנו בחודש האחרון ו-4 שחקנים הראש שלהם לא היה בקבוצה, שחררנו אותם הבאנו שחקנים צעירים ובגלל זה חזרנו להפגין יכולת גבוהה. היה חשוב מאד שנחזור להציג יכולת גבוהה לאחר התבוסה מול קרית אתא שבוע שעבר. בשבוע הבא נבוא להילחם מול זלפה. לשחקנים חזר הביטחון ואנחנו עוד נפתיע". 

 

מיקי קופל: "חל שיפור נקודתי היום באסי אבל זה נבע מהנאיביות שלנו ואי ניצול מצבים" (עודד חסין)

 

מיקי קופל הספונסר הראשי של רובי שפירא חיפה: ״משחק שנדחה מיום שישי ואני טעון לאור הדחיה. היה מזג אוויר נהדר עם אווירה טעונה. הקבוצה שלנו הבקיעה שער ראשון ממהלך כדורגל נהדר ויכולה הייתה להגדיל משמעותית את היתרון, אך חוסר ריכוז וקצת תמימות ונאיביות הביאה להחמצות מצמררות. לא היה רחוק שהיינו גם סופגים שער שוויון בסיום, אך גם שדה מוקשים כזה צריך לדעת לעבור ושאפו לשחקנים ולצוות. אנו נמשיך לאגור נקודות ולחכות למעידה של מוליכת הטבלה והדולקות איתנו לכתר. אנחנו חזק בתמונה והדבר שאני הכי מאושר ממנו זה שיש לנו חדר הלבשה ברזל ושמח ואנחנו ממשיכים לעבוד קשה. היום שיחקו 2 שחקני הפועל חיפה שהצטרפו אלינו רק לאחרונה וזה מאוד מרגש אותנו להשביח שחקנים מהאחות".

לגבי הטענות של מאמן אסי גבלוע מיקי מגיב: "ברור שאסי תהיה מרוצה מהכמעט תיקו, סך הכל הם נלחמים על חייהם ולעומת התוצאות האחרונות חל שיפור נקודתי אצלם ועל כך אני מחמיא, זה נבע בעיקר בשל הנאיביות שלנו ואי ניצול המצבים. תודה לאסי גלבוע על האירוח החם והמשפחתי".

שחקני רובי חיפה, יכולים לחגוג עוד ניצחון בדרך לצמרת הגבוהה. צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. אמן תתפרקו קוקי (אמיר 27-01-2020, 16:56)
  2. מס 1 תחייה ותסבול יא אפס, (עבד 27-01-2020, 20:20)
    אמן שתאבד