עו"ד שי אבני מארח את עלי בדר: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 22

אנו במחזור ה-22 של הליגה הלאומית ולקראת המחזור סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני מארח את עלי בדר. מכבי פ"ת עשתה ניצחון גדול בדרבי, ראשל"צ רק במרחק 4 נקודות ממנה וקטמון אולי כבר הרימה ידיים. בתחתית בני לוד עם ניצחון שלישי רצוף, כאשר עפולה ואשקלון לא מצליחות להתרומם משני המקומות האחרונים שיורדים ליגה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 31-01-2020
  • 09:02

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

הפעם אני מארח את עלי בדר, מאמן צעיר שנחשב לאחת מהפתעות העונה בליגה א' צפון. עלי הגיע לדבוריה במחזור העשירי והפיח תקווה להישאר בליגה עם 7 נקודות מ-18 אפשריות מול 4 קבוצות הצמרת. הוא עשה זאת עם קבוצה שנחשבה מפורקת ועם שחקנים צעירים ואלמוניים. עלי היה 6 שנים עוזר מאמן בקבוצות כרמיאל/צפת, קרית אתא ומאמן ראשי במג'דל כרום. מדובר באחד המאמנים הצעירים והמבטיחים בליגה ובאמתחתו גם תואר שני בחינוך גופני.

 

בני סכנין-הפועל ראשל"צ

שי אבני: ראשל"צ מתקשה במשחקי חוץ כאלה ומבחינת סכנין זו ההזדמנות האחרונה לפנטז על מרוץ העלייה. הניחוש שלי: תיקו.

עלי בדר: ראשל"צ קבוצה מאומנת יותר עם יותר שקט תעשייתי, מגיעה לאחר שני ניצחונות רצופים. סכנין במשחק ביתי ובהזדמנות האחרונה להתקרב לצמרת הגבוהה. משחק העונה של סכנין שיסתיים ב-1:1. הניחוש שלי: תיקו.

 

האם מנחם קורצקי יעשה צעד נוסף לקראת ליגת העל? (צילום: יניב גונן - באדיבות אתר one)

 

הפועל עפולה-הפועל קטמון

שי אבני: ההפתעה של המחזור! קטמון בהידרדרות רצינית וחבל שהם הרימו ידיים מהר מדי וגורמים כבר עכשיו לשתי עולות בטוחות לליגת העל כבר בינואר - ללא תחרות רצינית. עפולה יבואו עם הרבה מוטיבציה וייקחו את כל הנקודות. הניחוש שלי: הפועל עפולה.

עלי בדר: קטמון קבוצה טובה יותר וחייבת לקחת את הנקודות כדי להיצמד לשתי המובילות. עפולה לא נבנתה טוב ולא הצליחה להתחבר מתחילת העונה. הניחוש שלי: קטמון.

 

אחי נצרת-הפועל אשקלון

שי אבני: קרב תחתית רציני. ניצחון של אחי והם אולי חורצים את דינה של אשקלון לירידת ליגה. אשקלון יודעת שהיא חייבת להוציא כאן נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

עלי בדר: אחי נצרת משחקת בבית, יהיה משחק שקול בו שתי הקבוצות שבתחתית יבואו להסתגר ויחפשו "לגנוב" את הניצחון. הניחוש שלי: אחי נצרת ינצחו 0-1.

 

הפועל ר"ג-הפועל נוף הגליל

שי אבני: נוף הגליל עם שני הפסדים רצופים מול הפועל ר"ג שמשחקת כדורגל טוב בתקופה האחרונה. ר"ג במומנטום טוב יותר. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

עלי בדר: נוף הגליל נחלשה מהעונה הקודמת, מגיעה לאחר שני הפסדים רצופים וכנראה תפסיד גם הפעם. ר"ג קבוצה מאוזנת יותר. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

בית"ר ת"א/בת ים-הפועל עכו

שי אבני: הצעירים של בית"ר ת"א עושים את שלהם וכבר חודשיים בכושר מצוין. הפועל עכו בבעיה רצינית כאשר לוד ואחי נצרת נושפים בעורפם ומנסים להחזיר אותם למשחקי המבחן כפי שהיה בעונה שעברה. הניחוש שלי: בית"ר ת"א.

עלי בדר: בית"ר ת"א קבוצה של צעירים שמגיעה אחרי הפסד במחזור האחרון, עכו מגיעה לאחר תיקו עם ר"ג. הניחוש שלי: בית"ר ת"א ינצחו 1-0.

 

תומר קשטן פוגש את קבוצתו לשעבר (מאור אלקסלסי)

 

הפועל פ"ת-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: אחרי הדרבי הגדול של פ"ת מגיע דרבי קטן שגם בו הפועל פ"ת תתקשה. מולה יגיע תומר קשטן שאימן שם רק לפני שנתיים ויידע איך לעקוץ ולנצח. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

עלי בדר: הפועל פ"ת מגיעה אחרי ההפסד בדרבי. קאסם אחרי ניצחון אבל הפועל פ"ת חייבים לנצח בבית. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

בני לוד-מכבי פ"ת

שי אבני: בני לוד בכושר מעולה עם שלושה ניצחונות רצופים. מכבי פ"ת אחרי הניצחון הגדול בדרבי. יהיה משחק שקול. הניחוש שלי: תיקו.

עלי בדר: מכבי פ"ת קבוצה מאומנת יותר עם סגל של ליגת על. בני לוד מגיעים אחרי ניצחון שלישי רצוף אך מכבי פ"ת עדיפה. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

 

שוהם יפגוש את קבוצתו מפתיחת העונה

 

הפועל רמה"ש-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: פאחם נותנים עונה יפה ויגיעו למשחק חוץ מול רמה"ש שהעונה לא יצטרכו להיות במאבקי התחתית. נועם שוהם משחק מול קבוצתו הקודמת. משחק שקול שייגמר בעקיצה לפה או לשם. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

עלי בדר: משחק של שיפור עמדות לשתי הקבוצות שבמרכז הטבלה. שתיהן רחוקות מלעלות ליגה והשלימו עם עונה נוספת בלאומית. הניחוש שלי: תיקו.

הוסף תגובה
תגובות