ממשיכה בפסגה: מ.ס דימונה מנצחת את עירוני שדרות 0-2

מ.ס דימונה אירחה באצטדיונה הביתי את מכבי עירוני שדרות במסגרת המחזור ה-20 בליגה ב' דרום. קבוצתו של עופר טלקר באה להילחם על המגרש, אך לקבוצתו של שמעון ביטון היו תוכניות אחרות. הקפטן משה אסולין העלה את דימונה ליתרון במחצית הראשונה ומושיקו אביטן הכפיל במחצית השנייה וקבע את תוצאת המשחק. מ.ס דימונה ממשיכה לשמור על מקומה בפסגת ליגה ב' דרום ב' בדרך לעלייה, כשהפנים למשחק העונה במחזור הבא מול שיכון המזרח

  • על ידי: לירן ביטון
  • 02-02-2020
  • 10:13

כ-300 אוהדים הגיעו אמש לאצטדיון העירוני בדימונה כדי לצפות במפגש של הקבוצה הביתית מוליכת הטבלה מול מכבי עירוני שדרות שתופסת את המקום ה-6 בטבלה, זאת במסגרת המחזור ה-20 בליגה ב' דרום ב'. דימונה באה במטרה לשמור על מקומה בפסגה כשהפער בינה לבין כסייפה השיכון המזרח עומד על ארבע נקודות ואילו שדרות באה להילחם ולנסות לצבור מקומות כדי להתברג בפלייאוף העליון.

היריבות נפתח בצורה שקולה, האורחת סגרה את דימונה מפתיחת המשחק ואילו הקבוצה הביתית באה במטרה להילחם ולקחת נקודות בבית. במהלך המחצית הראשונה קבוצתו של שמעון ביטון ניסתה לייצר מצבים אך החמיצה, עד לדקה ה-37 שבה הקפטן משה אסולין קיבל כדור, בעט אותו מעל שוער שדרות והעלה את דימונה ליתרון 0-1, יתרון שנשמר עד סיום המחצית הראשונה.

 

קפטן מ.ס דימונה משה אסולין כובש את שערו ה-15 העונה ורץ לחגוג  (צילום: אורי גבאי) 

 

במחצית השנייה דימונה המשיכה לתקוף ומנגד האורחת הסתגרה ושחקני דימונה ניסו להגיע לשער שדרות אך התקשו. בדקה ה-76 מושיקו אביטן כבש את השער השני במשחק וסגר עניין. 0-2 לדימונה בסיום.

דימונה מנצחת את מכבי עירוני שדרות גם בסיבוב השני ומצליחה לשמור על מקומה בפסגה מעל הליגה ומוכיחה שהיא בדרך הנכונה לעלייה. כעת הפנים קדימה למשחק העונה מול היריבה שמאותתת לליגה, שיכון המזרח, במחזור הבא. 

תמונת ניצחון של שחקני מ.ס דימונה (אורי גבאי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שדרות (אבי 02-02-2020, 10:36)
    קבוצה קטנה של ‏בפוליטיקה לא יעלו אולי במדרגות
  2. שיכון הכי טובה בליגה (יואל 02-02-2020, 13:35)
  3. דימונה ליגה א (אוהד ותיק 03-02-2020, 16:25)
    דימונה תעלה לליגה א כי אנחנו אחי טובים ואנחנו באים לנצח את שיכון