נבחרת המחזור ה-18 בליגה א' צפון

המחזור ה-18 בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו איכסל מפסידה לערערה מהתחתית ומאבדת את המקום הראשון לכאוכב שמנצחת בקלות את קרית אתא. רובי וטירה מסיימות בתיקו. בתחתית אין שינוי גדול כשקבוצות התחתית מפסידות ולא מתקדמות למעלה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון?

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-02-2020
  • 09:12

ונעבור לנבחרת:

שוער: רני עודה (בני ערערה)-כוכב המחזור!

איזה הצגה נתן רני מול הפועל איכסל. לפחות ארבע פעמים עצר את התקפת איכסל מלכבוש במצבים מצויינים. רני הוכיח שהוא שוער מצוין שמביא נקודות לקבוצתו. 

 

רני עודה, שוער מצוין שמביא נקודות - כוכב המחזור של אתר גולר! (איתן ידגר)

 

הגנה:

אמרי קובלסקי (הפועל מגדל העמק)

בלמה של מגדל העמק היה מצוין במשחק החוץ מול טבריה, אמרי בלם חזק פיזית שמשחק חכם שיודע ומכיר את ליגה א'. עשה הגנה נהדר וכבש שער שהביא נקודה חשובה לקבוצתו.

 

טל בוייס (הפועל בני זלפה)

בלמה המצוין של בני זלפה, יחד עם עם הבלם השני מנער דרוואשה, היו מצוינים בקו האחורי של קבוצתם. טל ממשיך להיות טוב ולהביא נקודות לקבוצתו.

 

טל בוייס ממשיך להביא נקודות לזלפה (וואסים מואסי)

 

אדם אבו גנב (רובי שפירא חיפה)

בלמה המצוין של רובי יחד עם הבלם השני עילאי שוויקה, עשו עבודה יוצאת מהכלל מול חלוצי טירה. טירה לחצו ובאו עם 2 חלוצים, אבל צמד הבלמים ובעיקר אדם היו במיטבם, סגרו יפה את החלוצים ולא נתנו להם לכבוש. 

 

יזן נסאר (הפועל כאוכב)

מגנה השמאלי של כאוכב עשה הגנה נפלא ולא הפסיק לתמוך בהתקפה. יזן מוכיח מדי שבוע שהוא מגן מעל הליגה וכנראה נראה אותו בעונה הבאה בליגה בכירה יותר עם קבוצתו או בקבוצה אחרת..

 

אחמד חגאג (באקה אל גרבייה)

מגנה הימני המצוין של באקה אל גרבייה, עשה עבודת הגנה נהדרת, תמך רבות בהתקפה ולקינוח כבש את שער הניצחון של קבוצתו מול מכבי צור שלום.

 

קישור:

לוטם בן דוב (הפועל הרצליה)

קשרה של הרצליה היה מצוין מול הפועל כפר כנא עד שנפצע וכנרא שבר את ידו... לוטם שלט בקצב המשחק, גם בהגנה וגם התקפה, הוציא כדורים קדימה וייצר מצבים טובים לחבריו. החלמה מהירה לקשר הצעיר והמוכשר. 

 

אסף פחימה, חיזוק מצויין לדבוריה. מאז שהגיע הקבוצה נראית אחרת. צילום: עובאדת אכתילאת.

 

קאסם נגיר (הפועל כאוכב)

קשרה האחורי של כאוכב שלט במרכז המגרש וכבש שער נהדר. קאסם שחקן צעיר שמביא את הפוטנציאל שבו תחת מאמנו אדהם הדיה שעושה עונה גדולה בכואכב.

 

כפיר בן דוד (עירוני טבריה)

בעל הבית בטבריה על המגרש! כמה לב ונשמה מכניס כפיר בקבוצתו. לא רק שהוא טוב, הוא גם מראה לחבריו איך להילחם ומכניס להם הרבה מוטיבציה. כפיר איים על שער מגדל העמק וכבש שער שהביא נקודה לקבוצתו.

 

כפיר בן דוד, ללא ספק בעל הבית של טבריה על כר הדשא (מני בן ארי)

 

אסף פחימה (מ.ס. דבוריה)

קשרה המצוין של דבוריה כבש שער ואיים על שער טמרה. אסף הגיע לדבוריה לפני מספר שבועות, ייצב את הקבוצה והרבה בזכותו הקבוצה נראית כקבוצה שיכולה להישאר בליגה. אין ספק שמדובר בשחקן מצוין עם הרבה יכולת וכישרון.

 

התקפה:

דור נחמני (הפועל הרצליה)

הקשר חלוץ של הפועל הרצליה היה מצוין מול כפר כנא. היה פעיל מאד בקו גם הגנה וגם התקפה, דור שחקן מוכשר שמאיים על שער היריבה ואפילו כבש שער שהביא ניצחון יקר לקבוצתו. 

 

מאמן המחזור של אתר גולר - יגאל אנטבי (אלעד ירקון)

 

מאמן המחזור: יגאל אנטבי (הפועל הרצליה)

הפועל כפר כנא קבוצה ביתית מהחזקות בליגה, ויגאל אנטבי הוכיח שהוא יודע להכין את קבוצתו למשחק חשוב ולהביא אותם לרמת מוכנות נהדרת שהביאה ניצחון יוקרתי וחשוב לקבוצתו. 

נבחרת המחזור ה-18 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד רון (בקאוי 05-02-2020, 10:02)
    בשבוע שעבר דברת דברי הבל ולא לעניין על באקה כאילו הפועל באקה מנצחים משחקים באופן לא כשר וקונים משחקים והקבוצות מהמגזר לא מתאמצות ונותנות את המשחקים לבאקה אתמול באקה ניצחו את צור שלום (עוד קבוצה מהמגזר) אמרת נראה את באקה מנצחת קבוצה לא מהמגזר תתביש לך אדם עלוב תלמד לפרגן והחמיא לקבוצה בטח אתה רוצה תוצאות לפי בקשתך בוז לך
  2. שאפו למאמן אבי סבג והילדים שלו נצחון שלישי רצוף 3 משחקים בסיבוב השני 9 נקודות (ראמי 05-02-2020, 11:15)
    ליגה א קטנה על אבי סבג ומציע לבקה לחדש מיד את החוזה שלו לשנתיים לפחות.