"חייבים לעצור את כדור השלג"

יו"ר הפועל כפר כנא, דורגאם סביח, מסכם את התקופה הקשה, סומך על מאמן הקבוצה אחמד סבע: "הוא היה ונותר הבחירה המתאימה לאימון הקבוצה", ולוטש עיניים לעבר חיזוק אפשרי: "אני מתכוון לרענן את הסגל ולצרף שניים-שלושה שחקנים שיעזרו לנו בחלק ההתקפי"

  • על ידי: יובל יוספי
  • 04-02-2020
  • 12:24

לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון, הפועל כפר כנא אירחה אתמול את הפועל הרצליה של יגאל אנטבי, בתקווה לנצח ולצאת לדרך חדשה. לצערם של אנשי המועדון, הקבוצה הפסידה 2-1 ולא הצליחה לצאת מהמשבר. 
כזכור, בתחילת העונה, המטרה הייתה להעפיל לפלייאוף העליון, אך אם הדברים לא יסתדרו בקרוב, לא מן הנמנע שכפר כנא תיקלע לקרבות תחתית מיותרים. יו"ר הקבוצה, דורגאם סביח, לא מסתיר את אכזבתו ואמור: "תקופה מאוד קשה לקבוצה. הרבה דברים לא מתחברים לנו ומאז ההפסד לאיכסל הכל הולך הפוך. יש לי תחושה שבמשחקים האחרונים השחקנים שלנו הורידו הילוך, אני מתכוון לרענן את הסגל ולצרף שניים-שלושה שחקנים שיעזרו לנו בחלק ההתקפי".
אתה מאמין ביכולות של אחמד סבע להוציא את הקבוצה לדרך חדשה? 
"בהחלט, סבע מאמן מצוין ויש לו ניסיון בכדורגל הישראלי. חשוב לזכור שבכפר כנא יש חמישה שחקנים שמעולם לא שיחקו בליגה א', וחוסר הניסיון עושה את שלו. יש תקופות פחות טובות ואני בטוח שהוא היה ונותר הבחירה המתאימה לאימון הקבוצה". 

במצב שנוצר, מה השאיפות להמשך העונה? 
"הכי חשוב להבטיח את ההישארות וכמה שיותר מהר. יש לנו קרב חשוב נגד מ.ס דבוריה ביום שבת הקרוב ואנחנו חייבים לעצור את כדור השלג המתגלגל. אני קורא לקהל לבוא ולתמוך בקבוצה, ואני בטוח שרק נצא מחוזקים מהתקופה הקשה שאנחנו עוברים עכשיו".

הפועל כפר כנא רוצה לעצור את כדור השלג (אביב עובדיה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מחצית ראשונה נגד טמרה כפר כנא עלו עליהם ב 6 רמות (עאמר 04-02-2020, 14:43)
    הילדים האלה לא הפסיקו לרוץ ולהכניס כדורים הקבוצה הייתה בהרבה יותר טובה מטמרה וזה עוד יתחבר
  2. ליגה ב (אוהד 04-02-2020, 15:00)
    ליגה ב