רועי סימוני ואוהד רון עם תחזית ליגה א' צפון - מחזור 19

המחזור ה-19 בליגה א' צפון הגיע. מחזור מעניין שבו רובי שפירא חיפה פוגשת את כאוכב ואיכסל את טבריה. מי תנצח? מי תהיה במקום הראשון בתום המחזור? ומה לגבי התחתית? דבוריה מול כפר כנא, מי תנצח? שווה לראות את התחזית של אוהד רון ורועי סימוני..

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-02-2020
  • 16:03

ונעבור לתחזית:

הפועל באקה אל גרביה - הפועל בני ערערה

אוהד: כאן יש בעיה לשתי הקבוצות מהמגזר שצריכות את הנקודות. באקה אומנם צוברת נקודות אבל לא יכולה לתת לערערה את המשחק, בעוד ערערה גם מסובכת עדיין. בגדול שתי הקבוצות היו שמחות לדחות את המשחק לסוף העונה ואז להחליט מי תיקח את המשחק. ולכן אני חושב שיסתיים בתיקו. הכל כמובן, כנראה ולכאורה, כי הרי אין הוכחה למכירה או למשהו לא קשר במשחק הזה...למרות כל החשד... ההימור שלי: תיקו.

רועי: באקה עושה את הבלתי יאומן ומגיע להם שאפו ענק. הם בדרך הנכונה להישאר בליגה למרות שהיה נראה שהיא אחת מהיורדות הבטוחות... בערערה לא שומרים על יציבות ונראה כי הם מסתפקים במקום טוב באמצע. הימור שלי: תיקו.

 

הפועל איכסל - עירוני טבריה

אוהד: איכסל נעצרה בערערה למרות שהייתה שווה ניצחון אך לא השכילה לנצל את המצבים שהיו לה. טבריה קבוצה חזקה מאד, בטח כשמוריס פוגש את איכסל ויותר מזה חודדה פוגש את מורו... משחק מעניין לכל הדעות, הרי מוריס העלה את איכסל ליגה והחיבור הסתיים שם בצורה לא יפה, אבל שנה חדשה, דף חדש... איכסל יבואו בבית שלהם וינצחו את טבריה ויקווו למעידה של המובילה מכאוכב. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

רועי: איכסל מתחילה לגמגם ואיבדו את המקום הראשון אך עדיין נחשבת לאחת מהקבוצות הטובות ביותר בליגה ומועמדת רצינית לעליית ליגה. מולה מגיעה טבריה אחרי תיקו מאכזב מול מגדל העמק וישמחו לחזור משם עם נקודה. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

 

מוריס אוזן פוגש את האקסית... (חגאג רחאל)

 

רובי שפירא חיפה - הפועל כאוכב

אוהד: איזה משחק יש לנו השבוע! רובי נגד כאוכב, את רובי ראיתי לפני שבוע ומדובר בקבוצה חזקה מאד עם אופי של קבוצה חזקה שיודעת מה היא רוצה ולדעתי היא תבוא מול כאוכב למשחק של להיות או לחדול. רובי הם ווינרים והם ינצחו את כאוכב, אחרת הם יכולים לחפש כפכפים לים. בכאוכב, לא נורא אם יפסידו אחרי סדרת ניצחונות מרשימה. ההימור שלי: רובי עדיפים בבית והם גם ינצחו.

רועי: וואו איזה משחק מצפה לנו! כאוכב מוכיחה שהיא הולכת עד הסוף ותפסה את המקום הראשון ותרצה לשמור עליו. ברובי רוצים לעלות אך לא מדביקים את הפער בצמרת והמשחק הזה הוא הזדמנות נהדרת להיצמד לצמרת. ההימור שלי: תיקו.

 

האם קוטר ושחקניו ייצמדו לכאוכב? (מאור אלקסלסי)

 

מכבי קרית אתא - הפועל הרצליה

אוהד: עבדו חזק על המגרש בקריית אתא כדי לאשר אותו. למרות שלדעתי המשחק ידחה בגלל הגשמים הרבים... אבל אם נתייחס למשחק, הרצליה ללא ספק עדיפים במשחק חוץ זה כשהם מגיעים בכושר טוב לאחר ניצחון על כפר כנא. קריית אתא חייבים נקודות כדי לברוח מהתחתית, אבל יותר מתיקו אני לא נותן להם. ההימור שלי: תיקו.

רועי: הרצליה מגיעה אחרי ניצחון חשוב ששם אותה בחוף מבטחים ותרצה להמשיך במומנטום החיובי. קרית אתא מגיעה אחרי הפסד ומסובכת חזק בתחתית, בנוסף לכל זה אין לה מגרש ביתי כרגע... קל זה בטח לא הולך להיות. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

 

מ.ס. דבוריה - הפועל כפר כנא

אוהד: למה כולם חושבים שהמשחק הזה יסתיים בניצחון קל לדבוריה? למה? כי כפר כנא לא צריכים את הנקודות? כי מדובר בשתי קבוצות מהמגזר שיכולות לעשות "עסקה" ביניהן... אני מקווה ומאמין שיהיה משחק כדורגל ושלא נתעסק בשטויות. אנשים אומרים שלכפר כנא יש עבר של מוכרת משחקים..אני אומר ממש לא! הם פשוט נקלעו למשחק חלש נגד קבוצות מהמגזר שצריכות את הנקודות. אני באמת רוצה להאמין שיהיה משחק שקול כי במשחק רגיל אין לדבוריה מה למכור, אבל בגלל שאני מכיר את המשחקים בצפון בין קבוצות מסוימות, דבוריה תנצח בקלות. ההימור שלי: ניצחון לדבוריה.

רועי: דבוריה עדיין מנסה להינצל אך נראית בדרך הבטוחה ביותר לליגה ב׳ ואולי תצליח לעשות את הבלתי יאומן. בכפר כנא לא יודעים מה רוצים מעצמם - להגיע לפלייאוף או להישאר בליגה? מול דבוריה הם צריכים לנצח. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא.

 

חיים סירוטקין, רואים שקבוצתו מאומנת נהדר (עודד חסין)

 

הפועל בני זלפה - מ.ס. טירה

אוהד: טירה קבוצה מצוינת, קבוצה שמאומנת נהדר ע"י חיים סירוטקין, קבוצה שמשחקת מרגל לרגל וזה די נדיר לראות בצפון משחקים כאלה. זלפה קבוצה חזקה מאד, יש להם קישור שמנסה לשחק כדורגל אבל טירה עדיפה לדעתי גם במשחק חוץ קשה בזלפה והכל תלוי האם יצליחו לכבוש או לא. זלפה בבית קבוצה חזקה, אבל אני חושב שטירה עדיפים וההתלבטות היחידה האם הם יכבשו או לא. ההימור שלי: לדעתי טירה יכבשו וינצחו.

רועי: דרבי המגזר. טירה היא אכזבת העונה מבחינתי, סגל שחקנים נוצץ, מאמן מהשורה הראשונה, הנהלה מהטובות בליגה, אך משהו לא מתחבר שם וחבל... זלפה קבוצה בלי קהל, בלי עבר ובלי עתיד, מחברת חמישה ניצחונות רצופים ומקבוצה שהייתה מועמדת לירידה, היא מתקרבת לפלייאוף העליון בצעדי ענק. ההימור שלי: ניצחון לטירה. 

 

מכבי טמרה - מכבי צור שלום

אוהד: טמרה מזכירה לי את שפרעם, כל שנתיים קמה קובצה חדשה בעיר וכל שנתיים נסגרת או מתפרקת. טמרה לאחר ה"חשיפה" ב'גולר' שאין לשחקנים ציוד, ואפילו מגבות ביקשו מהשחקנים להביא מהבית, אני מתבייש שמועדון כזה משחק בכלל בליגה א'. אבל יש להם מאמן טוב וסגל שחקנים טוב מאד שישאיר אותם בליגה. צור שלום חייבים את הנקודות ואני מקווה שהם גם ייקחו. ההימור שלי: ניצחון מפתיע לצור שלום.

רועי: הבלאגן בטמרה חוגג, אבל כל עוד איימן חלאיילה שם יש על מי לסמוך... צור שלום חייבים את הנקודות כדי לברוח מהתחתית הבוערת ויעשו את הכל כדי לקחת אותן. ההימור שלי: ניצחון לצור שלום.

 

קובי דנינו ושחקניו יוצאים למשחק לא פשוט בטמרה (אלעד ירקון)

 

הפועל מגדל העמק - הפועל אסי גלבוע

אוהד: מגדל העמק בכושר טוב במחזורים האחרונים, מגיעים לדרבי הגדול מול אסי גלבוע. אסי חייבים נקודות, אבל מגדל העמק חייבים עוד יותר. מגדל קבוצה עדיפה על אסי ולכן אין סיבה שלא ינצחו אותם. באסי, חשבתי שהעירייה תתמוך במועדון הזה, אבל כנראה שלא וחבל שמועדון כזה גדול ייעלם מליגה א'... ההימור שלי: ניצחון למגדל העמק.

רועי: משחק בהזמנה למגדל העמק שחייבים את הנקודות בכדי לברוח מהתחתית. באסי מתחילים להשלים עם כך שהקבוצה תיפרד בסוף העונה מליגה א׳ וחבל... ההימור שלי: ניצחון למגדל העמק.

רועי סימוני ואוהד רון עם תחזית ליגה א' צפון - מחזור 19

הוסף תגובה
תגובות
  1. גועל (בקאווי 06-02-2020, 17:35)
    ( מר ) אוהד רון , למרות שילדי קבוצת הפועל באקה שמו לך אצבע בעין בנצחונם על צור שלום , אתה ממשיך בגועל שלך
  2. המשכיות (בקאווי 06-02-2020, 17:37)
    ( מר ) אוהד רון , אתה תמשיך ללכלך , ואבי סבג והילדים שלו ימשיכו לשרוף לך את הלב
  3. חחח תעבור לדרום אוהד רון אם בקה תנצח תוצאה מוזרה אם ערערה תנצח אמרתי לכם בקה קבוצה חלשה אם יהיה תיק (ראמי 06-02-2020, 17:56)
    חחח אם בקה תנצח תוצאה מוזרה אם ערערה תנצח אמרתי לכם בקה קבוצה חלשה אם יהיה תיקו הסכימו על תיקו אם ידחה המשחק זה צפוי ובהסכמה עם השמים תפסיק כבר!
  4. מנצחים את הרצליה (גולן 06-02-2020, 21:34)
    קרית אתא לא יורדת ליגה !!
  5. אוהד רון -אצבע משולשת לכבודך מבאקה.. (בקאווי 07-02-2020, 08:41)
    אוהד רון , כמה גועל נפש עוד תוציא מהפה המסריח שלך נגד באקה ??? תמשיך להסיט וללכלך , בוא נראה במה זה יעזור לך . אמרת שבאקה קנו משחקים מהקבוצות במגזר ,,,,צור שלום זה מגזר ?? חתיכת גזען ......
  6. תרשום עוד תוצאה מוזרה לבקה!!! חחחח אחד השחקנים אמר לי המטרה עכשיו מקום חמישי או רביעי (ראמי 07-02-2020, 15:48)
    תרשום עוד תוצאה מוזרה לבקה!!! חחחח אחד השחקנים אמר לי המטרה עכשיו מקום חמישי או רביעי נצחון רביעי ברציפות שאפו סבג
  7. באקה...זה מותג (שאייב 08-02-2020, 14:15)
    שתחייה ותסבול עוד ועוד אתה שקוראים לך רון. נראה לי שעדיין לא למדת ולא השכלת שקבוצת הפועל בראקה אל גרבייה קיימת בגאווה מאוד גבוהה בשחקניה ואוהדיה. נראה לי שעדיין אתה מסונוור מהקבוצה המותג שקוראים לה הפועל באקה. אניך משלים עם קיום קבוצת המותג. אתה עדיין חי עם אשליות הזויות. אתה אדם מאוד חלש שאיבד את עצמו בכתבות שלך על קבוצת המותגגגגגג. אדם שעדיין חי על הזיות והפרעות שינה בלילות. אינך משלים עם התוצאות הטובות ביותר שמשיגה הפועל באקה עם חבורת שחקנים צעירים לוחמים במובן המילה והמשפט. תמשיך להלהיט ולהתלהט על הקבוצה הבריאה בניהולה ותצוגתה המסנוורת אותך ואת הכנופיה שמסביבך. אתה אדם הזוי ותשאר אדם רע. מאחל לך שתתעורר מחלומותיך ותתחיל לטפל בעצמך יש מלא פסיכייתרים ללא תעסוקה שכדאי לך לעבור אצלהם טיפול נפשי. בהצלחה.