"מאמין ביכולות שלי להוציא את הקבוצה לדרך חדשה"

מוטי קריספיל, מי שהתחיל את העונה כעוזרו של אילן סוויסה וקיבל את המושכות לאחר עזיבת המאמן, ולמרות גילו הצעיר(33) וחוסר הניסיון, הוא בטוח שההזדמנות מגיעה לו

  • על ידי: יובל יוספי
  • 05-02-2020
  • 18:05

מאז עזיבתו של המאמן אילן סוויסה, עוברת על הפועל מגדל העמק תקופה קשה. סוויסה האהוב, שנלחם בימים אלו במחלת הסרטן, החליט לוותר על המושכות ולהתרכז במצבו הבריאותי. שחקני הקבוצה ספגו מכה מורלית לא פשוטה עם התפטרותו ובהנהלת הקבוצה החליטו שהמועמד המתאים ביותר לתפקיד מאמן הקבוצה הוא מוטי קריספיל, תושב העיר ועוזרו של סוויסה. 
"כמועדון היה קשה לקבל את ההתפטרות של אילן. ההשפעה שלו בחדר ההלבשה הייתה חזקה, והשחקנים היו מחוברים אליו. לא היה פשוט לאף אחד, ולקח לנו זמן לאחות את השברים ולגבש את חדר ההלבשה מחדש. אילן נתן לי את ברכת הדרך, ואמר שאם יש מישהו שצריך לאמן את הקבוצה במקומו זה אני. אילן הוא חבר לכל החיים, ואני מאחל לו בריאות ורפואה שלמה ושיחזור אלינו במהרה". 
 

איך אתה מתכוון להוציא את הקבוצה לדרך חדשה?

"רציתי לצרף שחקני חיזוק, אך מבחינת ענייני תקציב זה פחות אפשרי כרגע. מבחינתי, הרכש האמיתי שקיבלתי בינואר זה שהחזרתי את השחקנים שלי לחיים והחדרתי בהם אמונה ורעב מחודש. חדר ההלבשה הבין את המצב בו הוא נמצא, ואני רואה שינוי חיובי בקבוצה בתקופה האחרונה. אני מאמין ביכולות שלי, ובטוח שאוכל להוציא את המועדון לדרך חדשה".
מה השאיפות של מגדל העמק להמשך העונה?
"בתחילת העונה המועדון כיוון לפלייאוף העליון, אך יש רצוי ויש מצוי. נכון לעכשיו, המטרה היא לברוח מהתחתית ולצבור כמה שיותר נקודות. אם הדברים יסתדרו, ומקומנו בטבלה יהיה גבוה יותר, נדע לכוון כמה שיותר גבוה. אנחנו מתרכזים במשחק הקרוב נגד אסי גלבוע, ונגיע כמה שיותר מוכנים כדי לנצח ולאסוף שלוש נקודות".

הוסף תגובה
תגובות
  1. שלא תחשוב אסי גלבוע משחק קל!!! (עבד מזלפה 05-02-2020, 22:36)
    אסי גלבוע רצים ומפרקים כמו מטורפים, חסר חלוץ, והיו מנצחים אותנו, מזל שחמאדה גבארין היה ביום מיוחד, אני מאמין שאסי גלבוע ינצחו אותכם, 9 ילדים רצים ללא הפסקה...
  2. מוטי מאמן גדול חזק שיהיה לו בהצלחה (רפאל 06-02-2020, 07:22)
  3. רבי (דוד 06-02-2020, 09:27)
    אופ משה דבורה נעלם
  4. אפו דבורה? (דוד 06-02-2020, 18:51)
    אחלה שחקן ניפצע גמר את העונה רפואה שלמה כמה עוברים השחקנים נפשית נפצעים מקללים אותם מלינים את שכרם
  5. מוטי קריספל (אוהד מגדל העמק 06-02-2020, 19:34)
    מוטי אתה מערבב ומעורבב , כל הליגה יודעת מי השולטים במגדל העמק , וכל הליגה יודעת שאתה לא קובע כלום . מגדל העמק מדשדשת בתחתית מזה שנים בגלל התנהלות שכונתית ששולטים בה כמה עסקנים ושחקני בית , שגם מתוגמלים במשכורות טובות ואתה בסך הכל חותמת גומי של אותה חבורה . אם יש לך כבוד עצמי וכבוד למקצוע תתפטר מיד ואל תתבזה יותר !
  6. מגדל העמק שכונה (רועי - אחד שיודע 07-02-2020, 09:25)
    הצחקת אותי , אתה יורד ליגה עם קבוצת השכונה שלך . קבוצות המגזר יעזרו אחת לשניה ולך מי יעזור ? אסי גלבוע ? המגזר קבע את היורדות והמועמדות למבחנים , יורדות בטוחה אסי גלבוע ומגדל העמק , טבריה או קרית אתא במבחנים .