"מהרגע שהבעיות הכלכליות החלו השחקנים טרודים"

מאמן עירוני טבריה מוריס אוזן, מרגיש שאי תשלום המשכורות משפיע על שחקניו, אך בטוח שהקבוצה תצא לדרך חדשה, ולא נוטר טינה לאקסית הפועל איכסל אותה יפגוש ביום שישי הקרוב

  • על ידי: יובל יוספי
  • 06-02-2020
  • 11:53

עירוני טבריה נמצאת בתקופה לא טובה. הקבוצה סופרת שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון, ומסתכלת על הליגה מלמטה. טבריה מדורגת במקום ה-13, והמועדון שנמצא בקשיים כלכליים, מתקשה להביא רכש מתאים בחלון ההעברות שיעזור לקבוצה לשרוד בליגה. השבוע, שוחרר אחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה, דניאל טוויזר, לבני סכנין של אלדד שביט, וטבריה תצטרך למצוא פיתרונות, שכן כבר ביום שישי הקרוב מצפה לקבוצה משחק חוץ לא קל נגד הפועל איכסל המדורגת במקום השני בליגה א' צפון.

 

מאמן הקבוצה מוריס אוזן מסכם את התקופה האחרונה. "אני לא אוהב לתרץ, אבל מהרגע שהבעיות הכלכליות החלו, השחקנים טרודים בזה שאין להם משכורות והראש שלהם לא מקצועי נטו. זה מביא קארמה לא טובה וזאת אחת הסיבות להתדרדרות הקבוצה. השחקנים דורשים את מה שמגיע להם בצדק, וההנהלה עושה את המקסימום כדי שדברים יסתדרו ואני מאמין שבקרוב הכל ייפתר. בשלושה המשחקים האחרונים נראינו טוב יותר מהיריב, והגענו למצבים קורצים. נצטרך לעבוד קשה ולעבור את התקופה הזאת ביחד כדי שהקבוצה תצא מהבוץ."

 

האם קבוצתו של מוריס אוזן תנצח את איכסל (צילום: מאור אלקסלסי)

 

אוזן יפגוש את האקסית הפועל איכסל במשחק הקרוב, איתה עלה לליגה הלאומית לפני שנתיים. "לא עזבתי את איכסאל בטונים צורמים, והכל בסדר בינינו. הייתה לנו תקופה יפה ביחד, עלינו ליגה, וסיימנו על הצד הטוב ביותר. אני אוהב את האנשים שם, ולא צריך להוכיח לאף אחד שום דבר. בכל מקום שעבדתי בו עזבתי בצורה טובה ומכובדת. אלירן חודדה, מאמן איכסל, הוא החבר הכי טוב שלי בכדורגל, ואני מאחל להם בהצלחה אבל לא כשהם משחקים נגדנו. אנחנו באים לנסות לנצח ואנחנו זקוקים לכל נקודה."

 

אוזן אופטימי לקראת המשך העונה, ומאמין שעירוני טבריה תישאר בליגה. "דברים הולכים קשה אבל אני מאמין שהכל יסתדר, וברגע שננצח הכל ילך לנו יותר בקלות.  נצטרך להמשיך לעבוד קשה, ואחד הדגשים הוא משחק ההגנה- אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים ולא לספוג שערים שטותיים. אני בטוח שנצליח להישאר בליגה, ואני מאמין בשחקנים שלי שיילחמו וייתנו את הלב שלהם על המגרש. אני קורא לקהל לבוא ולעודד, ולתמוך בנו יותר. אנחנו צריכים את זה." מסכם אוזן.

מוריס אוזן מחכה לאקסית איכסל (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה, גם תיקו אני קונה. (אוהד עירוני טבריה 06-02-2020, 16:18)
  2. כל הכבוד לשוער טבריה היום שעצר גם פנדל. והסתיים המשחק בתיקו. (אוהד עירוני טבריה 07-02-2020, 15:56)