סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 23

קטמון וסכנין צמצמו את הפער מראשל"צ שבמקום השני ואולי מאבק העלייה ייפתח ויוסיף עניין בליגה. בתחתית נראה שיש שתי יורדות בטוחות ושלוש קבוצות שרוצות לברוח ממשחקי המבחן - בני לוד (עם ניצחון רביעי רצוף), אחי נצרת והפועל עכו

  • על ידי: מערכת גולר
  • 07-02-2020
  • 09:35

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

בני סכנין - מכבי אחי נצרת

בני סכנין חזרו לעניינים ומהראן ראדי הוא שחקן מעל הליגה. הקבוצה רחוקה כעת רק 7 נקודות מהמקום השני בו עולים לליגת העל ובקצב הזה-הם יכולים לפתח תקוות. אחי נצרת לא רוצים להיקלע למשחקי המבחן ויעשו הכל כדי להקשות על סכנין. בסכנין חזר קהל האוהדים ויהיה להם קשה מאוד. הניחוש שלי: בני סכנין.

 

אלדד שביט רוצה להמשיך עם התקווה לעלייה (מאור אלקסלסי)

 

הפועל ראשל"צ - הפועל ר"ג

הפועל ראשל"צ מרגישה את הקבוצות מתחתיה נושפות בעורף. הפועל ר"ג לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות. ראשל"צ חייבת את הנקודות. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

בני בן זקן יקלקל לראשון? (באדיבות אתר ONE)

 

הפועל נוף הגליל - בית"ר ת"א/בת ים

נוף הגליל לא ניצחו מאז הדרבי מול אחי נצרת. בית"ר ת"א היא קבוצה צעירה שיכולה לנצח ולהפסיד לכל קבוצה בליגה. נראה כמו חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל קטמון - הפועל רמה"ש

קטמון חזרה לנצח ורחוקה כעת רק 5 נקודות מהמקום השני. רמה"ש לא תעלה ולא תרד. קטמון תמיד רגילים לפשל. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

מכבי פ"ת - הפועל הפועל עפולה

מעניין לראות את עפולה לאחר חלון ההעברות. בכל מקרה, הם קיבלו את מכבי פ"ת לאחר הפסד במחזור האחרון ומכבי פ"ת אמורים להתפוצץ בבית. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

 

הפועל עכו - הפועל פ"ת

עכו חייבים את הנקודות בבית כדי לא להיגרר למשחקי המבחן. פ"ת מינו את מסאי דגו למאמן ויבואו עם הרבה מוטיבציה. משחק מעניין מאוד. תיקו. הניחוש שלי: תיקו.

 

מ.ס כפר קאסם - בני לוד

בני לוד עם 4 ניצחונות רצופים. כפר קאסם של תומר קשטן היא קבוצת פלייאוף עליון אבל בני לוד במומנטום אדיר. הניחוש שלי: בני לוד.

 

קשטן פוגש את בני לוד, איך זה יסתיים? (מאור אלקסלסי)

 

הפועל אום אל פאחם - הפועל אשקלון

הזדמנות אחרונה של אשקלון לאסוף נקודות לפני שיבוא הייאוש וההשלמה עם ירידת ליגה. פאחם בבית יכולה לנצח כל קבוצה-לא רק מהלאומית אלא גם מליגת העל והם כבר הוכיחו זאת בגביע. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

מוטי איווניר, ישלים עם הירידה? (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 23

הוסף תגובה
תגובות