״נקודה של הקרבה ולב״

כך אמר מוריס אוזן מאמנה של עירוני טבריה שהשיגה נקודת חוץ יקרה מול איכסל שרושמת משחק שני ברציפות ללא ניצחון. אלימלך העלה את איכסל ליתרון כבר לאחר 10 דקות, עומר טל הדף פנדל של תימור אביטן ונתן לטבריה את האפשרות לכבוש שער שוויון של שאקר סאקר שקבע חלוקת נקודות

  • על ידי: יובל יוספי
  • 08-02-2020
  • 14:57

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (חגאג רחאל)

 

איכסל שוב מאבדת גובה במאבקי העלייה והיום במשחק ביתי נגד עירוני טבריה של מוריס אוזן, צברה קבוצתו של אלירן חודדה נקודה אחת בלבד. טבריה הגיעה למשחק לאחר ששחררה את השוער הראשון שלה, ירדן קרישוטל להפועל ב״ש ואת הקשר דניאל טוויזר לבני סכנין של אלדד שביט. אך על הדשא הקבוצה הציגה משחק לחימה בלתי מתפשר, במה שעזר לה להשיג נקודה חשובה במאבקי התחתית. מאידך, חניכיו של אלירן חודדה לא השכילו לנצח שבוע שני ברציפות, ובשבוע הבא הם ייצאו למשחק חוץ נגד נועלת הטבלה, אסי גלבוע, בו הם יהיו חייבים להשיג שלוש נקודות כדי להמשיך ולחלום על חזרה לליגה הלאומית.

 

מאמני שתי הקבוצות, אלירן חודדה ומוריס אוזן (חגאג רחאל)

 

אילון אלימלך כבש בדקה העשירית לטובת איכסל, ובדקה ה-42 תימור אביטן קיבל צ’אנס להכפיל את התוצאה, כאשר איכסל קיבלה פנדל, אך שוערה של טבריה עומר טל, בהופעת בכורה מצוינת, הדף אותו. שאקר סאקר השווה את התוצאה הדקה ה-50, ובדקה ה-90 אלימלך ספג כרטיס אדום ויחמיץ את המשחק הבא.

 

אילון אלימלך כובש את שער היתרון של איכסל וגם מורחק בדקה ה-90 (חגאג רחאל)

 

מוריס אוזן, מאמן טבריה, סיכם את המשחק: ״משחק קשה מול קבוצה מצוינת, צריך לתת כל הקרדיט והכבוד לשחקנים. הם נתנו מלחמה על המגרש ובעיקר לשוער עומר טל שקיבל היום צ׳אנס בין הקורות ועצר פנדל. זו נקודה של הקרבה ולב, ואני חושב שגם יכולנו לנצח את המשחק, אבל נקודה בחוץ מול איכסל זו תוצאה מצוינת״.

 

תימור אביטן לא מצליח להכניע את עומר טל שרשם משחק בכורה ענק (חגאג רחאל)

 

שאקר סאקר קובע שוויון וחלוקת נקודות בין איכסל וטבריה (חגאג רחאל)

 

מוריס אוזן נותן את הקרדיט לשחקנים שלו (חגאג)

 

אוזן מסתכל כבר לשבוע הבא, כאשר טבריה תארח את באקה אל גרבייה: ״נבוא לנצח את המשחק, ולהמשיך את המומנטום החיובי. אם נציג את אותה היכולת, אני בטוח שנצא מהתחתית הבוערת ונברח מקרבות התחתית״.

מוריס אוזן יוצא עם נקודה יקרה מאוד מאיכסל (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה יהיה (אוהד 08-02-2020, 20:20)
    למה אתם משחררים שחקנים לא מבין תביאו במקום מה אתם רוצים לרדת
  2. מה יהיה. (אוהד 08-02-2020, 20:21)
    למה אתם משחררים שחקנים
  3. טבריה חשוב (מאמן מפגר מוריס אוזן 10-02-2020, 15:17)
    כל פעם במקרה העל במקרה אין דרך אין כלום הכל מקרי בושה של מאמן חסר הבנה אין חדר הלבשה כולם לא סובלים את הדפוק הזה מוריס אוזן תתבייש