ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-21

מחזור ה-21 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו. 19 שערים, ירוחם, מעלה אדומים, קרית גת וכסייפה מנצחות בבית. דימונה מנצחת בחוץ והמשחקים של הפועל לוד נגד נתיבות, מודיעין נגד בני אילת ועירוני שדרות נגד באר שבע מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 10-02-2020
  • 12:42

בית"ר קרית גת – עירוני גדרה : 0-9

קרית גת אירחה במגרשה את גדרה. על ריבוי הבעיות בגדרה לא צריך לפרט אבל מה שמתרחש מחוץ למגרש בא לידי ביטוי השבוע על כר הדשא בדמות תשיעייה של קרית גת לרשתה של גדרה. קרית גת כבשה משערים של   מתן מור יוסף, דוד אביסרור, אלמוג מור יוסף וצמדים של שלומי משה, אשר דהן וינאי דוד.

עירוני כסייפה – צעירי רהט : 0-3

כסייפה מהמקום הראשון אירחה במגרשה את צעירי רהט מהתחתית. כסייפה פתחה את המשחק מצוין ובמחצית הוליכה 3-0 משלושער של סיאף אלהושלה המצוין. במחצית השנייה כסייפה שמרה על יתרונה ובסיום 3-0 יקר לכסייפה ששומרת על פער 4 הנקודות מהמוליכה דימונה. רהט סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אוסמה קשאעלה בדקה ה-85.

מ.ס שיכון המזרח – מ.ס דימונה : 1-0

המוליכה מדימונה יצאה למשחק העונה בשיכון המזרח. משחק קשה ואגרסיבי התפתח בין שתי הקבוצות ובדקה ה-38 שער של מאי מזל הכריע את גורל המשחק והעניק ניצחון 1-0 לדימונה במשחק העונה. בעקבות ההפסד שיכון המזרח התרחקה 9 נקודות מהמקום הראשון.

 

שחקני דימונה חוזרים עם ניצחון במשחק העונה בשיכון המזרח 

 

מאי מזל מדימונה מנצח את המשחק 

 

עירוני שדרות – מ.ס באר שבע : 0-0

עירוני שדרות אירחה במגרשה את מ.ס באר שבע למשחק על 6 נקודות בין 2 קבוצות שרוצות לסיים את העונה בפלייאוף העליון. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ושתי הקבוצות לא השכילו להבקיע ובסיום תיקו 0-0 וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

בית"ר מעלה אדומים – מכבי קרית מלאכי : 1-2

מעלה אדומים המתאוששת אירחה במגרשה את קרית מלאכי החזקה. קרית מלאכי פתחה היטב את המשחק ובמחצית הראשונה הובילה 1-0 משערו של עומר זימרו. במחצית השנייה מעלה אדומים ביצעה מהפך עם שני שערים מרגליהם של ווטטו קבדה ונאור אסרף. בסיום ניצחון חשוב למעלה אדומים במאבק ההישארות בליגה.

עירוני מודיעין – בני אילת : 0-0

מודיעין ממרכז הטבלה אירחה את אילת שמאבדת גובה בתקופה האחרונה. המשחק הסתיים ללא שערים וכל קבוצה אספה לחיקה נקודה בודדת.

הפועל לוד – עירוני נתיבות : 1-1

הפועל לוד אירחה במגרשה את נתיבות למשחק על 6 נקודות בין 2 קבוצות שרק רוצות להבטיח את מקומן עוד עונה בליגה ב. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. במחצית השנייה נתיבות עלתה ליתרון משערו של שלמה שמר. 4 דקות לסיום המשחק לוד השוותה משערו של פיני מתנה שקבע את תוצאת הסיום 1-1. לוד סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אסף אסולין בדקה ה-90.

הפועל ירוחם – בית"ר יבנה : 0-1

ירוחם מהצמרת אירחה  את בית''ר יבנה מהתחתית. שער בודד של ניב מלכה בדקה ה-61 קבע את תוצאת המשחק והעניק 3 נקודות יקרות לירוחם במטרה להתברג הפלייאוף העליון. יבנה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של מנגיסטו טרפה.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : סיאף אל הואשלה שחקנה של כסייפה עם שלושער בניצחון קבוצתו על רהט.

מאמן המחזור : שמעון ביטון מאמנה של דימונה עם ניצחון קשה במשחק העונה נגד שיכון המזרח.

קבוצה מצטיינת : קרית גת עם תשיעייה לרשתה של גדרה המפורקת.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-21

הוסף תגובה
תגובות