נבחרת המחזור ה-19 בליגה א' צפון

המחזור ה-19 בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו כאוכב ורובי מסיימות בתיקו, איכסל לא מנצלת זאת ומסיימת גם היא בתיקו מול עירוני טבריה ורק טירה מצמצמת הפרשים מחברות הצמרת. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון?

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-02-2020
  • 10:49

ונעבור לנבחרת:

שוער: עומר טל (עירוני טבריה)

שוערה הצעיר של טבריה, קיבל הזדמנות לאחר עזיבתו של ירדן קרישטול להפועל ב"ש. הפגין ביטחון בשער, עצר את החלוצים של איכסל פעם אחר פעם ובנוסף עצר את הפנדל של תימור אביטן. ללא ספק הנקודה במשחק רשומה על שמו.

 

משחק ענק לשוערה הצעיר של טבריה (חגאג רחאל)

 

הגנה:

עלי כיאל (מכבי צור שלום)

בלמה של צור שלום, שמר על החלוצים של טמרה ולא איפשר להם להגיע למצב של כיבוש. הגיע לכדור ראשון, היה אגרסיבי ומדויק והיה לחלק מרכזי בניצחונה של צור שלום מול טמרה. 

 

אמרי קובלסקי (הפועל מגדל העמק)

בלמה של מגדל העמק היה מצויין בחלק האחורי, סגר היטב במשחק ההגנה של קבוצתו ולא נתן ליריבה לככבוש. בנוסף אמרי תמך רבות בהתקפה, כבש שלושער נדיר (!!!) לבלם בליגה א'.

 

לואב כיאל (עירוני טבריה)

בלמה הנהדר של טבריה היה מצויין מול איכסל החזקה. הרבה ניסיון יש לבלם הוותיק, כיוון את חבריו והיה המנהיג במרכז ההגנה של טבריה, עצר את התקפות היריבה פעם אחר פעם והוכיח למוריס אוזן שיש לו על מי לסמוך.

 

לידור באבא (הפועל מגדל העמק)

מגנה הימני של מגדל העמק היה מצויין מול אסי גלבוע. עשה הגנה, תמך רבות בהתקפה ובישל שני שערים שעזרו לקבוצתו להביס את אסי. יש לציין גם את מגנה השמאלי של מגדל, נדב מוסינקו שהיה מצוין.

 

קישור:

עבד מורגאן (הפועל כאוכב)

עבד מורגאן הוא כוכב כדורגל! כבש שני שערים סופר חשובים לקבוצתו, אבל מעבר לצמד הוא היה בכל מקום במגרש, ניווט את משחק ההתקפה של קבוצתו ולא הפסיק לייצר מצבים לחבריו ולאיים על השער.

 

עבד מורגאן - כוכב כדורגל (חגאג רחאל)

 

נתנאל טדסה (מ.ס. טירה)

קשרה המצוין של טירה היה נהדר מול במשחק החוץ מול זלפה. ייצר מצבים לחבריו, ניווט את משחק קבוצתו והשיא היה כשבישל שני שערים שהביאו לקבוצתו ניצחון סופר חשוב.

 

אוהד מועלם (עירוני קריית אתא)

קשרה של קריית אתא ניהל את משחקה של קבוצתו מול הרצליה, חילץ הרבה כדורים ובישל את השער הראשון לזכות קבוצתו. חיזוק מצוין למרכז המגרש לקרית אתא.

 

התקפה:

וליד דרוויש (מכבי צור שלום)

חלוצה של צור שלום היה פעיל מאד בהתקפה של קבוצתו, הגיע פעמיים מול השוער של טמרה וכבש שער שהביא שלוש נקודות.

 

דור מלכה פורח תחת אלעד בראון (חגאג רחאל)

 

דור מלכה (עירוני קרית אתא)

צמד שערים לחלוצה של קרית אתא שמאז שהגיע לשחק תחת אלעד בראון, הבחור פשוט פורח. 6 שערים והרבה נקודות הביא הבחור שללא ספק רואים שחוזר לכושרו הטוב. 

 

אוואזו אסאפה (רובי שפירא חיפה)

חלוצה הצעיר של רובי שפירא חיפה, תוצר מחלקת הנוער של 'רובי'. היה מצוין מול כאוכב, איים על השער, הטריד רבות את הגנת כאוכב וכבש שער שהביא נקודה לקבוצתו.

 

מאמן המחזור של ליגה א' צפון - חיים סירוטקין (עודד חסין)

 

מאמן המחזור: חיים סירוטקין (מ.ס. טירה)

קובי דנינו עשה ניצחון ענק עם קבוצתו מצור שלום על טמרה, מוריס אוזן חילץ תיקו מהקבוצה החזקה של איכסל, אבל מעל כולם הרשים השבוע חיים סירוטקין שמציג יכולת נפלאה בטירה. קבוצתו משחקת כמו שרק הקבוצה של סירוטקין יודעת לשחק, כדורגל מרגל לרגל והשבוע הם הביאו ניצחון על בני זלפה בחוץ. שאפו ענק למאמן טירה! 

נבחרת המחזור ה-19 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. נבחרת השבוע חוץ משלושה לא מגיע לאחרים. מאמן השבוע אבי סבג מהפועל בקה תשאלו אותו איך מנצח משחקים עם י (ראמי 11-02-2020, 12:44)
    נבחרת השבוע חוץ משלושה לא מגיע לאחרים. מאמן השבוע אבי סבג מהפועל בקה תשאלו אותו איך מנצח משחקים כנסו וגם השוער מס 1 בליגה א אבירם זיאת 3 משחקים ללא ספיגה תתעלמו מהפועל בקה זה הכתבות שלכם מוזרות ולא מוסיפה כבוד לקבוצה
  2. בדיחה (דודו מגדל העמק 11-02-2020, 16:15)
    מהמשחק מגדל העמק נגד אסי גלבוע אסור לבחור מצטיינים , זה היה משחק של מגדל העמק נגד קבוצה שעמדה במגרש , לא מבין איך אתם מגדירים מצטיינים שמשחקנים נגד קונוסים חחחחחחחחחחחחחחחח