רע ליריבות

בגיל 23 רע אשד קשרה של הפועל הוד השרון פורח.מאז שהצטרף לקבוצה הוא כובש בכל משחק ומוכיח שמקומו לא בליגה ג'.אשד:"אני אגיע עם הוד השרון לרמות הגבוהות,בונים פה קבוצה לליגה הלאומית".

  • על ידי: ארז קאופמן
  • 16-12-2010
  • 09:29

בגיל 23 ולאחר שפתח את העונה בהפועל כפר סבא ולא השתלב,חזר רע אשד הביתה להפועל הוד השרון ומאז שהגיע בסוף אוקטובר,הבחור לא מפסיק לכבוש,למעשה לא עבר משחק אחד בו אשד לא הבקיע לפחות שער אחד והוא מציב שורה סטטיסטית מדהימה של 10 שערים בשישה משחקים ועוד צמד בגביע מול מכבי יבנה מליגה א'.

לקחנו את הקשר המחונן לשיחה קצרה על העבר,ההווה והעתיד שלו ושל הוד השרון.

 

רע אשד(בירוק),"שורה סטטיסטית מדהימה.(צילום:לירן דורף)

 

רע, 7 משחקים במדי הוד השרון,כל משחק לפחות גול זה הישג אדיר.
"תראה יש סגל מצויין בהוד השרון,מקום טוב שכולם מפרגנים ואם הולך טוב אז כולם נהנים וגם אני כובש,בסופו של יום ההצלחה שלי היא ההצלחה של הקבוצה".
 

למה דווקא הוד השרון,הרי את העונה התחלת בהפועל כפר סבא.

"אכן כך,הייתי שם במשך חודשיים,נסעתי איתם למחנה האימונים בבולגריה וראיתי שאני משתלב שם מצויין גם חברתית וגם מקצועית,שיחקתי במשחקי האימון לא מעט".

 

אז מה השתבש?

"חיכיתי בסבלנות להזדמנות שלי כשהעונה התחילה אבל כשראיתי שיש 23 שחקנים בסגל ועושים אימון 11 על 11 ואני זה שיושב בצד,הבנתי שכדאי לי למצוא קבוצה אחרת".

 

ולמה חזרת להוד השרון?,בכל זאת לרדת מליגה לאומית לליגה ג זה לא קל.

"הוד השרון זה הבית שלי,יכלתי ללכת לכל קבוצה באזור השרון,גם בליגות בכירות יותר אבל ברגע שיוסי שאבי היו"ר הגיע לקבוצה והצהיר שהמטרה היא להגיע לליגה הלאומית,זה נראה לי מתאים.

אם השאיפה היא ליגה לאומית אז מה ההבדל בין הוד השרון לרעננה?,אני מאמין שהקבוצה מסוגלת לעלות מספר ליגות ברציפות,ההתחלה היא הכי קשה,נגיע לליגה ב ונראה מה יהיה".

 

הגעת לאימון הראשון בהוד השרון אחרי אימונים בליגה הלאומית,נבהלת מההבדלים?

"ממש לא,יש מאמן מצויין ורמת אימונים גבוהה מאוד,גם הסגל שלנו מתאים לליגה גבוהה יותר,עם גיא אפשטיין ומקס אוטמזגין בהגנה,מאור כהן שהוא כשרון גדול,אדיר בונקר שיגיע לרמות גבוהות יותר בקרוב וכמובן חלק התקפי שכולל אותי,את אלי שפיאן ואיתן טיקר,השמיים הם הגבול,מקומנו לא בליגה הזו,בזה אני בטוח".

 

רע אשד מקבל תדרוך מהמאמן ערן דורון,"יש רמת אימונים גבוהה מאוד".(צילום:לירן דורף)

 

אתה לא מרגיש שהוד השרון וליגה ג' קצת קטנים עלייך?

"חח למה מי אני שארגיש כך?,לקחתי 3 אליפויות בבית"ר ירושלים או משהו בסגנון?.

אני לא דואג,אגיע לאן שאני אמור להגיע עם הוד השרון".

 

בינתיים מקום ראשון,פשוט דורסים את הליגה.

"נכון ,בינתיים הכל הולך טוב ואנחנו לא מפסיקים לנצח,כל עוד זה ימשך כך אנחנו בדרך הנכונה,לדעתי אין תסריט שבו אנחנו לא עולים העונה,חייבים לעשות זאת".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אני גאה באח שלי (עפרי אשד 05-09-2019, 17:25)
  2. אני גאה באח שלי (עפרי אשד 05-09-2019, 17:26)
    אחי....אחי...