"אם לא הייתי מאמין שנישאר בליגה, לא הייתי מגיע לכאן"

מכבי עירוני קריית אתא השיגה אתמול ניצחון חשוב, 3-2 על הפועל הרצליה והשיגה עוד שלוש נקודות חשובות במאבקי התחתית. מאמן הקבוצה אלעד בראון, שהצליח להביא לשינוי משמעותי מאז מונה למאמן הקבוצה, מסכם את המשחק ומסתכל באמונה על סיכויי ההישארות

  • על ידי: יובל יוספי
  • 11-02-2020
  • 14:41

מכבי עירוני קריית אתא חיברה אתמול ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, כשהפעם היא מנצחת את הפועל הרצליה של יגאל אנטבי במשחק לא פשוט שנגמר בתוצאה 3-2 לטובת חניכיו של אלעד בראון. דור נחמני כבש לטובת החבורה של אנטבי בדקה ה-6, והרצליה ירדה ביתרון למחצית. אך במחצית השנייה, מהפך. יוחאי כהן השווה את התוצאה כשכבש בפנדל בדקה ה-50 ובדקה ה-54 דור מלכה העלה את קריית אתא ליתרון. עומר כהן השווה בדקה ה-64 והמשחק המשיך להתנהל בקצב גבוה. בדקה ה-78 היה זה דור מלכה שהשלים צמד והעניק לקריית אתא שלוש נקודות חשובות במאבקי התחתית. כעת, הקבוצה מדורגת במקום ה-15, כשהפער העומד בינה לבין הישארות הצטמצם משמעותית.

 

יוחאי כהן, המנהיג של קריית אתא במגרש (מאור אלקסלסי)

 

מאמן קריית אתא, אלעד בראון, מסכם לנו  את התקופה האחרונה. אלעד, מאז שהגעת לקריית אתא, הצלחת לחולל שינוי. איך אתה מסביר את זה?

״יש לי שיתוף פעולה מלא עם היו"ר רוני דורה, ואנחנו עובדים בצורה מקצועית ומכבדת. לא היה לי פשוט, כשמוניתי למאמן הקבוצה, הזזתי הרבה שחקנים הצידה והשארתי רק את מי שאני מאמין בו. צירפתי שחקנים שאני מאמין בהם, וחושב שיכולים לעזור לנו להישאר בליגה. אנחנו מתחזקים תוך כדי תנועה, והשחקנים עובדים קשה על המגרש ונותנים את הלב. אני מנסה להתוות דרך ברורה ולייצר לשחקנים שקט תעשייתי, שמח על הרצף החיובי של התקופה האחרונה, אך הדרך עוד ארוכה. אנחנו לא מסתנוורים מניצחונות, ומתרכזים בלהבטיח את ההישארות כמה שיותר מהר״.

בשישי הקרוב מצפה לקבוצה משחק לא קל, נגד הפועל כפר כנא, והמאמן מבטיח שחניכיו יגיעו מוכנים כדי לנצח את המשחק: "לשחק נגד כפר כנא בחוץ זה אף פעם לא משחק פשוט. צריך להתכונן בצורה טובה ולהתייחס ליריבה בצורה מכובדת. אנחנו צריכים את הנקודות האלה, והמשחקים מהסוג הזה קריטיים לנו להמשך העונה. כרגע אנחנו מתרכזים בלייצר המשכיות, ולהמשיך במומנטום״.

בראון מאמין שהקבוצה תישאר בליגה, ותולה תקוות בסגל הנוכחי: ״אני מאמין בחדר ההלבשה, וחושב שעשינו שינוי חיובי וצירפנו שחקנים איכותיים. יש בקריית אתא חומר שחקנים טוב, ואם נמשיך לעבוד קשה, נישאר בליגה״.

אלעד בראון מאמין בקבוצתו! (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יישר כח בהצלחה רבה לקרית אתא ולמאמן בראון (אשר 11-02-2020, 18:54)
  2. כל הכבוד (דור 11-02-2020, 20:24)
    מאמן מצוין תותח
  3. עים אתא אתה תמיד באופנה (כרמל 11-02-2020, 22:26)
    מי אמר שאתא יורדת זה הזוי.....