עו"ד שי אבני מארח את אדהם הדיה: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 24

לקראת המחזור ה-24, עו"ד שי אבני מארח את מאמנה של הפועל כאוכב - אדהם הדיה. מכבי פ"ת עושה רק תיקו ביתי מול עפולה האחרונה וקטמון שוב מפשלת ומפסידה בבית לרמה"ש. קטמון פשוט בועטת בדלי בכל פעם שיש לה הזדמנות לצמק את הפער. בתחתית, עכו עם נצחון גדול על הפועל פ"ת, מכניסה גם אותה לסכנת משחקי המבחן. אשקלון ניצחה בחוץ את פאחם ועדיין לא ויתרה על הסיכוי להישאר בליגה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 13-02-2020
  • 13:15

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

השבוע אני מארח את אדהם הדיה - מאמן המוליכה של ליגה א' צפון, הפועל כאוכב. אדהם עושה עונה ענקית עם כאוכב, מקום קטן של 7,000 איש עם סיכוי גדול להעפיל בתום העונה לליגה הלאומית. כל הכבוד לאדהם וקברניטי הקבוצה על ההשקעה בספורט, ניהול מופתי ואנרגיות טובות.

 

מכבי אחי נצרת - הפועל אום אל פאחם

שי אבני: נצרת סיימו בתיקו אפס מול סכנין במחזור הקודם וכעת פוגשים את אום אל פאחם שהובסה מול אשקלון בעפולה. אחי נצרת חייבים נקודות, פאחם צריכים להתייצב אחרי התבוסה במחזור האחרון. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

אדהם: אחי נצרת בבית יכולים לנצח את המשחק הזה. פאחם עברו הרבה שינויים בינואר וייקח להם זמן להתחבר. ראינו זאת גם בתבוסה במחזור הקודם לאשקלון. אחי נצרת צריכים יותר את הנקודות וגם יקחו. הניחוש שלי: אחי נצרת.

 

נועם שוהם, יתאושש מההפסד לאשקלון?

 

בית"ר ת"א/בת ים - הפועל ראשל"צ

שי אבני: בית"ר ת"א הושפלה מול נוף הגליל עם חמישייה. הפועל ראשל"צ ניצחה וצימקה את הפער מהמוליכה לשתי נקודות. ראשל"צ עם שחקנים מנוסים יותר ועם מטרה לעלות ליגה. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

אדהם: ראשל"צ איכותית יותר ותעלה ליגה בסוף העונה. סגל השחקנים שלה טוב יותר והיא תיקח פה שלוש נקודות. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

הפועל קטמון - הפועל אשקלון

שי אבני: קטמון מפשלת כל פעם מחדש וגם הם מבינים שלא ניתן לעלות ככה ליגה. אשקלון עם נצחון ענק בחוץ מול אום אל פאחם, החזירה לעצמה את המוטיבציה והתקווה להישאר בליגה. גם הפעם אשקלון יקחו נקודות. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

אדהם: לקטמון יש סגל טוב יותר אך הפועל אשקלון תיתן פייט עד הסוף ולא תוותר. הניחוש שלי: תיקו.

 

האם מוטי איווניר ואשקלון יצליחו להישאר בליגה? (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

הפועל רמה"ש - מכבי פ"ת

שי אבני: רמה"ש חזרה עם נצחון ענק בטדי מול קטמון ופוגשת כעת את מכבי פ"ת בתזמון לא טוב לאחר שהם אחרי תיקו ביתי מול האחרונה בטבלה. מכבי פ"ת כבר מרגישה את ראשל"צ נושפת בעורפה עם מרחק של שתי נקודות בלבד ולא יפספסו את המשחק הזה. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

אדהם: מכבי פ"ת חייבת לחזור למסלול הנצחונות. רמה"ש קבוצה עיקשת עם מאמן עיקש אך עדיין מכבי פ"ת טובה יותר וצריכה את הנקודות. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

 

הפועל עפולה - מ.ס כפר קאסם

שי אבני: לעפולה יש הרבה מוטיבציה. כפר קאסם הרבה יותר טובים ומרגישים שיכולים להיכנס לפלייאוף העליון. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

אדהם: עפולה משחקת  בבית  וזה הצ'אנס האחרון שלה לקחת נקודות ולהשאיר לעצמה סיכוי להישאר בליגה. הניחוש שלי: תיקו.

 

שלומי דורה ושחקניו רחוקים ממקום מבטחים (באדיבות אתר ONE צילום: רדאד ג´בארה)

 

בני לוד - הפועל עכו

שי אבני: משחק תחתית לוהט. בני לוד הפסידה במחזור הקודם לאחר 4 נצחונות רצופים. עכו ניצחה בבית את הפועל פ"ת. בני לוד בבית עדיפים. הניחוש שלי: בני לוד.

אדהם: בני לוד אחרי הפסד שבא אחרי תקופה מצויינת עם הרבה נצחונות. לוד צריכים לנצח בבית אבל עכו קבוצה עיקשת וחזקה הגנתית. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל פ"ת - הפועל נוף הגליל

שי אבני: הפועל פ"ת החזירו את מסאי דגו שפתח עם הפסד בחוץ מול עכו. נוף הגליל לאחר חמישייה על בית"ר ת"א. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

אדהם: מסאי דגו הפסיד במשחק הבכורה שלו מול עכו אך הפעם בבית הוא חייב לנצח ויסיים עם שלוש נקודות. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

הפועל ר"ג - בני סכנין

שי אבני: סכנין עם תיקו מאכזב במחזור האחרון מול אחי נצרת. אם לסכנין יש עדיין תקווה להיאבק על העלייה-היא חייבת לנצח את המשחק הזה. הניחוש שלי: בני סכנין.

אדהם: משחק שקול שיסתיים בחלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

עו"ד שי אבני מארח את אדהם הדיה: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 24

הוסף תגובה
תגובות