שמשון כפר קאסם גוברת על מכבי הרצליה 0-4

שמשון כפר קאסם אירחה את מכבי הרצליה במסגרת המחזור ה-20 בליגה א' דרום. המאמן עידן בראון, חזר לקדנציה נוספת בהרצליה בבכורה על הקווים, יחד עם הרכש המסיבי שביצעה הקבוצה השבוע, אך גם זה לא עזר להרצליה כי שחקני שמשון כפר קאסם התפוצצו על המגרש. מוחמד סאבר רשם צמד, באסל טאהא כבש אחד נוסף וסיראז' נאסר כבש גם הוא מהנקודה הלבנה. עידן בראון בתגובה: "משחק ממש לא טוב שלנו, אני בסה"כ יומיים בקבוצה ויש המון עבודה"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 15-02-2020
  • 18:15

שמשון כפר קאסם, אחת מקבוצות הליגה הטובות העונה, אירחה במסגרת המחזור ה-20 את מכבי הרצליה. כפר קאסם הגיעה למשחק אחרי ניצחון במחזור הקודם על אור יהודה, כשהיא תופסת את המקום ה-5 בטבלה עם 32 נקודות. מנגד הרצליה, עם מאמן חדש על הקווים עידן בראון שחזר לקדנציה נוספת במועדון בניסיון למנוע ממנה ירידה, ויחד עם הרכש המסיבי שביצעה הקבוצה, היא מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים. 

 

שחקני שתי הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום: חמודי זמירו)

 

המשחק נפתח בקצב טוב מצידה של המארחת שלחצה את הרצליה כבר מהדקות הראשונות של המשחק, ובדקה ה-16 מוחמד סאבר הימם את האורחת כשכבש שער והעלה את שמשון ליתרון. היתרון של כפר קאסם נשמר עד תום המחצית הראשונה והקבוצות ירדו להפסקת המחצית כשכפר קאסם ביתרון 1-0.

 

מוחמד סאבר כובש ורץ לחגוג (צילום: חמודי זמירו)

 

במחצית השנייה שמשון כפר קאסם המשיכה את היכולת טובה , מנגד הרצליה נראתה חלשה ולא מחוברת, ובדקה ה-61 שופט המשחק שורק לפנדל לזכותה של הרצליה, אך היא לא משכילה לכבוש והיתרון של כפר קאסם נשמר. שלוש דקות לאחר מכן הרצליה נותרה בעשרה שחקנים כשמחמוד בדיר הורחק בצהוב שני.

 

שחקני הקבוצות במהלך המשחק (צילום: חמודי זמירו)

 

בדקה ה-65 שמשון כפר קאסם ניצלה את היתרון המספרי ובאסל טאהא הגדיל את היתרון ל-0-2. חמש דקות לאחר מכן, פנדל לזכותה של שמשון כפר קאסם אותו בועט סיראז' נאסר במדויק אל תוך שערו של בר מנקר. בדקה ה-72 מוחמד סאבר סגר צמד וקבע את תוצאת המשחק, שמשון כפר קאסם מנצחת את מכבי הרצליה 0-4.

 

חוגגים ניצחון חשוב להמשך הדרך בסיום המשחק (צילום: חמודי זמירו)

 

עידן בראון מאמנה של מכבי הרצליה אמר לאחר התבוסה: "משחק ממש לא טוב שלנו. המחצית הראשונה הייתה מאוד שקולה, במחצית השנייה החמצנו פנדל שיכול היה להחזיר אותנו למשחק, לצערי מיד אחרי החמצת הפנדל ספגנו כרטיס אדום ועשר דקות של התפרקות חיסלו את המשחק. אני בסה״כ יומיים בקבוצה ויש המון המון עבודה. אני בטוח שנעמוד במשימה ונשאיר את מכבי הרצליה בליגה".

סיראז' נאסר שחקנה של שמשון כפר קאסם בתגובה: "עברנו משחק לא קל היום אליו התכוננו כמו שצריך כל השבוע. ידענו שהרצליה יבואו מחודשים עם אנרגיות של מאמן חדש ועם כמה שינויים בסגל. אחרי מחצית אחת נכנסו וניצלנו את ההזדמנויות כמו שצריך ועלינו ליתרון וגמרנו את המשחק, לא כמו משחקים אחרים שהלכנו אחורה אחרי שער יתרון. שמחים ששמרנו על המשכיות ורוצים להמשיך את זה גם שבוע הבא , מצפה לנו משחק לא פחות קשה מול מרמורק..."

שחקני שמשון כפר קאסם (צילום: חמודי זמירו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בראון לא ראוי (מאמן חלש 15-02-2020, 19:08)
    אתה מאמן פח תפרוש מהכדורגל היכן שאתה מגיע אתה הורס את הקבוצה קדימה הרצליה ליגה ב
  2. הרצליה כישלון (שימי 15-02-2020, 19:35)
    גם ב10 שחקנים לא מקבלים 4.תפסיק לספר סיפורים שחקנים כמו לביא הלוי צעירי בורלא א.לוי נ.מזרחי.איפה הם
  3. עצוב מכבי הרצליה (אלון 15-02-2020, 19:42)
    לעשות רענון בהנהלה וגם במחלקת נוער. להזרים דם חדש. מועדון בלי אחראי מחלקת נוער כמה שנים. עצוב
  4. עידן בראון מאמן כושל יוריד את הרצליה לליגה ב (צוללת צהובה 15-02-2020, 23:00)
    עידן בראון אתה גונב דעת מאמן חלששש חבל על הרצליה
  5. מכבי הרצליה (דניאל 16-02-2020, 00:47)
    כמה נמוך עוד אפשר לרדת, שמשון זאת קבוצה שהיתה בליגה ג לפני שלוש שנים, פשוט ביזיון לאן הרצליה הגיעו, צריך להתפלל שהקבוצה לא תרד ליגה נוספת. פשוט חבל .
  6. מכבי הרצליה (דניאל 16-02-2020, 00:47)
    כמה נמוך עוד אפשר לרדת, שמשון זאת קבוצה שהיתה בליגה ג לפני שלוש שנים, פשוט ביזיון לאן הרצליה הגיעו, צריך להתפלל שהקבוצה לא תרד ליגה נוספת. פשוט חבל .
  7. מכבי הרצליה (דניאל 16-02-2020, 00:47)
    כמה נמוך עוד אפשר לרדת, שמשון זאת קבוצה שהיתה בליגה ג לפני שלוש שנים, פשוט ביזיון לאן הרצליה הגיעו, צריך להתפלל שהקבוצה לא תרד ליגה נוספת. פשוט חבל .
  8. בראון לך אל תחזור (יוני 16-02-2020, 11:40)
    בראון לך מאיתנו גנב דעת
  9. לשמחתנו עידן בראון מאמן את הרצליה (אוהד יבנה 18-02-2020, 12:54)
    מאמן חלש ופחדן שהרס אותנו עכשיו בדרך להרוס אותם