נבחרת המחזור ה-20 בליגה א' דרום

המחזור ה-20 בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו כפר שלם ומרמורק ממשיכות לנצח וממשיכות במאבק על האליפות. בתחתית הרצליה ממשיכה להפסיד בעוד יבנה מסיימת בתיקו ועוקפת אותה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום..?

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-02-2020
  • 09:43

ונעבור למצטיינים:

שוער: עזרא חנה (הפועל אזור)

שוערה הצעיר של הפועל אזור מוכיח העונה שהוא שוער לגיטימי בליגה א'. מול יבנה הוא הציל את קבוצתו כמה פעמים והביא נקודה סופר חשובה לקבוצתו. ללא ספק אזור העונה הרוויחו שוער לשנים הבאות.

 

עזרא חנה, מוכיח שיש על מי לסמוך בשערה של אזור (מני בן ארי)

 

הגנה:

ניב פליטר (מכבי יפו)

מגנה הצעיר של מכבי יפו, קיבל את ההזדמנות לפני שלושה מחזורים ולקח אותה בשתי ידיים! פליטר תפס את מקומו בהרכבה של יפו כמגן הימני של הקבוצה, שורף את קו ימין ומוכיח שאפשר לסמוך עליו. לאחר שני משחקיה האחרונים של יפו, פליטר קם בבוקר למשחק הנוער של הקבוצה והוכיח עוצמות גדולות. אם ימשיך כך, עתיד גדול צפוי לו...

 

באסיל טהא (שמשון כפר קאסם)

בלמה הצעיר והמצויין של כפר קאסם, מוכיח ממשחק למשחק שהוא בלם צעיר וסופר מוכשר. עצר את התקפות הרצליה ללא קושי וכבש שער מדבהים במספרת. 

 

יובל שפונגין (הפועל כפר שלם)

מגנה של כפר שלם, עם הופעות בנבחרת ישראל מוכיח שהוא מחוייב לליגה א' כפי שהתייחס לליגת העל. יובל נותן את הלב והנשמה במגרש, ועושה רושם שמאז שהגיע למועדון, ההגנה התייצבה והקבוצה בדרך הנכונה לליגה הלאומית.

 

קישור:

אבירן תורג'מן (הפועל כפר שלם)

קשרה האחורי של כפר שלם היה מצוין מול בקעת הירדן, שמר על האמצע בשליטה של כפר שלם, חטף כדורים ליריבה וניהל את משחק קבוצתו בצורה נהדרת. 

 

דייגו ניקולאיבסקי (הפועל מרמורק)

קשרה של מרמורק בלט במרכז המגרש, חילץ כדורים רבים מהיריבה, פיטם את שחקני ההתקפה של קבוצתו בכדורים לשערים, ייצר מצבים טובים לחבריו והיה מהבולטים בניצחון החשוב על נורדיה.

 

עידן וקנין (מכבי יפו)

קשרה של ממשיך להוכיח למאמנו איציק ברוך שהוא בורג מרכזי בחלק ההתקפי של יפו. במשחק נגד חולון וקנין היה מהבולטים בשורות יפו וקינח בשער נהדר שהוביל את יפו לניצחון חשוב שקירב את יפו לפלייאוף.

 

יונתן אליאס (עירוני אשדוד)

הקשר-חלוץ של עירוני אשדטד הגיע השבוע למועדון ועושה רושם שהגיע למקום טוב מבחינתו. יונתן היה מצוין מול אור יהודה, כבש שער חשוב, בישל שער נוסף והיה פעיל מאד עבור קבוצתו. 

 

סיראז' נסאר, באסל טאהא ואבו סאבר מובילים את שמשון לניצחון גדול מול מכבי הרצליה (חמודי זמירו)

 

סיראז' נסאר (שמשון כפר קאסם)

איזה כוכב כדורגל נסאר, מול הרצליה הראה הרבה יכולות הקשר המהיר והסופר טכני, ייצר מצבים לחבריו, כבש שער ושני בישולים. ללא ספק שחקן מעל הליגה. 

 

שעריו של רן בן שמעון משאירים את שעריים בליגה (דדי ברק)

 

התקפה:

רן בן שמעון (מכבי שעריים)

איזה חלוץ ווינר יש למכבי שעריים! כמה שערים שלו הביאו נקודות לקבוצתו. חלוץ גדול לא צריך הרבה הזדמניות כדי לכבוש ורן עושה את זה כמו גדול. רן כבש את השער הניצחון הכל כך חשוב לקבוצתו וכנראה השאיר אותם בליגה... 

 

אבו סאבר (שמשון כפר קאסם)

חלוצה הצעיר של כפר קאסם, חזר לשמשון לפני מספר שבועות ולא מפסיק לכבוש... מול הרצליה הוא כבש צמד שערים וכל המשחק לא הפסיק להטריד את הגנת הרצליה ולאיים על השער. 

 

מאמן המחזור של אתר 'גולר' - שלומי שלמה (דדי ברק)

 

מאמן המחזור: שלומי שלמה (מכבי שעריים)

איסמעיל סרסור המכונה "פפ" בכפר קאסם, הוביל את קבוצתו לניצחון גדול ומרשים על מכבי הרצליה המתחדשת. עומר פרץ יצא למשחק חוץ קשה בבקעת הירדן וחזר עם שלוש נקודות יקרות, אבל מעל כולם הרשים השבוע שלומי שלמה, מאמנה של מכבי שעריים שיצא למשחק חוץ מהקשים בליגה בוינטר וניצח את הכח ר"ג. שאפו לשלומי שעושה עבודה נהדרת ומשאיר את שעריים בליגה.

נבחרת המחזור ה-20 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. בדיחה (יפואי 18-02-2020, 09:59)
    וקנין לא קשר, פליטר היה אשם בגול, המשחק הכי פחות טוב שלו. אין לכם מושג. גיל קין ואור שטיין היו צריכים להיות בהרכב
  2. התותח (אור יהודה בלב ובנשמה 18-02-2020, 10:16)
    גול הכי יפה העונה היה של מתן ארביב מאור יהודה משחק עם עירוני אשדוד הכח מפסידים באור יהודה
  3. טעות (הוגה דעות 18-02-2020, 10:28)
    שעריים עדיין רחוקה מלהשאר בליגה.אנחנו במחזור 20 לא 29....
  4. שחקני הרצליה בושה (משה 18-02-2020, 12:18)
    כל מי ששיחק בתבוסה הזאת בושה למקצוע שלהם צריכים לתלות את הנעליים לעבוד בפינוי אשפה.