״הגיע לנו לנצח את קריית אתא״

הפועל כפר כנא נמצאת בתקופה מזעזעת - שמונה משחקים ברציפות ללא ניצחון וביום שישי הקבוצה סיימה בתיקו 0-0 מול מכבי עירוני קריית אתא. מאמן הקבוצה, אחמד סבע, מסביר ששחרור השחקנים המאסיבי השפיע לרעה, אך עדיין הוא שואף להגיע לפלייאוף העליון, למרות הירידה ביכולת

  • על ידי: יובל יוספי
  • 18-02-2020
  • 16:00

בתחילת העונה הפועל כפר כנא עוררה רעש וציפיות של עליית ליגה, כאשר הקבוצה רשמה רצף תוצאות מרשים, והיה נראה כי הכל מתחבר לחניכיו של אחמד סבע על המגרש. אך תחילת העונה כבר מזמן מאחורינו, ליגה א׳ צפון מתקרבת לישורת האחרונה והפועל כפר כנא נמצאת ברצף מאכזב של שמונה משחקים ללא ניצחון ויכולת ירודה.

מאמן הקבוצה, אחמד סבע, שידע ימים יפים בליגת העל במדי מכבי נתניה, מאמין שהסיבה המרכזית לירידה ביכולת קשורה במצב הכלכלי של המועדון ובשחרור השחקנים אמר על קבוצתו: ״התחלנו את העונה בצורה טובה, היה לנו רצף משחקים ארוך ללא הפסד,״ ודיברו עלינו כמועמדים לעליית ליגה. בעקבות המצב הכלכלי הקשה של המועדון, היינו צריכים לשחרר שחקנים משמעותיים ומשפיעים, על המגרש ומחוצה לו. במקומם, צירפנו שחקנים צעירים וחסרי ניסיון, שחלקם משחקים לראשונה בליגה א׳. לוקח זמן לדברים להתחבר, וחשוב לזכור שכפר כנא נמצאת בתהליך בנייה. אני חושב שהמצב שלנו לא כל כך גרוע, אנחנו רחוקים ארבע נקודות מהמקום שמוביל לפלייאוף, וצריך להישאר בפרופורציות. עם זאת, אנחנו גם קרובים לתחתית וצריך להביא נקודות בשיניים כדי לא להיקלע למאבקי הישרדות מיותרים״.

 

אחמד סבע, "המטרה להגיע לפלייאוף" (חגאג רחאל)

 

במחזור הקרוב כפר כנא תצא למשחק חוץ קשה מול צור שלום, בו תנסה הקבוצה לצאת לדרך חדשה ולהשאיר את הרצף המאכזב מאחור: ״מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה שרוצה להישאר בליגה וצריכה נקודות. אנחנו כן מציגים שיפור ביכולת ויכולנו לנצח את קריית אתא במחזור האחרון. הם כמעט ולא הגיעו לשער שלנו, ואם היינו יותר חדים היינו מנצחים. בכל מקרה, אנחנו מתרכזים בצור שלום ומקווה שנשיג שם ניצחון״.

למרות התקופה הרעה שעוברת על קבוצתו, סבע לא מתרגש, ומכוון לפלייאוף העליון: ״אני תמיד שואף להגיע כמה שיותר רחוק, ואעשה הכל כדי לקחת את הקבוצה לפלייאוף. המטרה היא לסיים במקומות 1-5, ומקווה שנעשה את זה״.

אחמד סבע יודע שקבוצתו הייתה צריכה להשיג את הניצחון מול קריית אתא (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחמד מאמן גדול (אסף 18-02-2020, 20:00)
    יש לך סגל מצוין גם אלה שעזבו לא ישפיעו כי הבאת צעירים תותחים
  2. לא קשור לשחקנים...כפר כנא (אחד 19-02-2020, 07:46)
    קשור לזה שמה שקורה שם חוזר על עצמו כל שנה....משהו שם לא מריח טוב