אוהד רון מארח את נאור ברקול: תחזית ליגה א׳ דרום - מחזור 21

לקראת המחזור ה-21 בליגה, אוהד רון מארח את נאור ברקול, שחקן עבר בליגות הנמוכות. נאור עוסק באימון כבר 8 שנים וכיום מאמן את קבוצת הנוער של א.ס רמת אליהו מליגה ארצית דרום שנמצאת במקום הראשון, 7 מחזורים לסוף העונה. איך יסתיים הדרבי של כפר שלם ויפו? האם שמשון תהצח גם את מרמורק? ואיך יבנה והרצליה תסיימנה את המחזור הנוכחי...?

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-02-2020
  • 16:07

ונעבור למשחקים:

שמשון כפר קאסם - הפועל מרמורק

אוהד: איזה משחק מצפה לנו בכפר קאסם! משחק בין שתי הקבוצות הכי טובות בליגה, קבוצות שמציגות את הכדורגל הכי יפה בשלב זה של העונה. כפר קאסם הביסה את הרצליה ונראית מעולה ואילו מרמורק ניצחה את נורדיה ומשחקת כדורגל טוב. משחק בין שתי קבוצות חזקות שכל תוצאה אפשרית אבל  אני חושב שכפר קאסם בבית עדיפה... ההימור שלי: ניצחון לשמשון.

נאור: אחרי שקברו את הרצליה בשבוע שעבר עם רביעיה נהדרת, שמשון כפר קאסם רוצה בכל הכח את הפלייאוף העליון. מאז שאלון סולטן הגיע לקבוצה ממרמורק, שמשון לא עוצרים. מנגד מרמורק רוצה לעלות ליגה ולהישאר קרובה לכפר שלם עד סוף העונה. ההימור שלי: האיכות תכריע ומרמורק ינצחו.

 

שחקני שמשון, יחגגו גם מול מרמורק? (חמודי זמירו)

 

מ.כ. אור יהודה - הכח עמידר ר"ג

אוהד: איזה כיף להיות אוהד של אור יהודה! בכל משחק יש עניין, נכבשים הרבה שערים והלוואי עלינו עוד קבוצות כמו אור יהודה שמאמינה בכדורגל פתוח עם שלל מצבים. גולים יש תמיד אצלם וזאת חוויה לאוהד כדורגל. מנגד הכח ר"ג התחזקה מצוין בחלון העברות, אך היא לא מצליחה לייצר תוצאות. זה מצב קצת מוזר שקבוצה שמתחזקת כל כך יפה פשוט לא מתחברת עדיין. הכח לדעתי אחת הקבוצות החזקות בליגה, היא רק צריכה קצת זמן להתחבר ולחזור למסלול הניצחונות. אני חושב שמול אור יהודה הם יתחילו להראות יכולות. בטוח שיהיו גולים ואני חושב שהכח יפתיעו השבוע. ההימור שלי: ניצחון להכח.

נאור: הכח מגיעה לאחר 4 הפסדים רצופים ולא מצליחה לצאת מהמשבר אליו נקלעה. מצד שני אור יהודה תוקעת יתד בליגה א'. השחקנים של הכח חייבים לנצח אחרת ימצאו עצמם מחוץ לפלייאוף העליון. ההימור שלי: ניצחון להכח.

 

האם דוד מרטן יצליח להוציא את הכח מהמשבר מול אור יהודה? (דדי ברק)

 

מכבי שעריים - הפועל בקעת הירדן

אוהד: שעריים מפתיעה לטובה בחודש האחרון. יהאם כול להיות שנתנו ללשולמי שלמה להוביל ולעשות מה שהוא מאמין ולא נתנו למנהל המקצועי להתערב...? כנראה שכן הרי לשלומי יש יותר יותר ניסיון באימון ולדעתי זה בכלל מגוחך שיש לו מנהל מקצועי מעליו... בקעת הירדן מתדרדרת ואני כבר לא זוכר מתי טעמה מה זה ניצחון. אם הבקעה תפסיד השבוע, היא כבר יכולה להתחיל להסתכל לתחתית מקרוב הרבה יותר. ההימור שלי: ניצחון לשעריים.

נאור: פתיחה קשה הייתה למאמן שלומי שלמה ולעוזרו שי סמורי בתחילת הקדנציה בשעריים. לאחר שהתחזקו בעמדת השוער וברונן פרץ הנהדר, הקבוצה מתחילה לצבור נקודות ולברוח מהתחתית. בקעת הירדן הנאיבית רק רוצה לסיים את העונה  בשלום. ההימור שלי: יחד עם הקהל הנהדר של שעריים הקבוצה תנצח.

 

רונן פרץ, חיזור נהדק למכבי שעריים (דדי ברק)

 

מ.כ. ירמיהו "גריל טאון" חולון - מכבי יבנה

אוהד: חולון הופתעו ביפו בשבוע שעבר וירצו מהר מאד לחזור למסלול הניצחונות. יבנה לאט לאט מתחילה לצבור נקודות ולראשונה לאחר הרבה זמן נחלצה מהמקום שמוביל לליגה ב', לאחר תיקו ביתי מול אזור לאחר שהייתה עדיפה ושווה ניצחון. יבנה חייבת ניצחון, אבל לנצח בחולון זאת משימה בלתי אפשרית כמעט. הרבה קבוצות גדולות הפסידו שם, אבל אני חושב שעם הרצון אי אפשר להתמודד... ההימור שלי: תיקו.

נאור: חולון מתייצבת למשחק לאחר הפסד ליפו. חניכיו של גניש יבואו בכל הכח לתקן את הנעשה וינצחו את יבנה החלשה בבית. ההימור שלי: ניצחון לחולון.

 

'אדומים' אשדוד - בית"ר נורדיה ירושלים

אוהד: אשדוד אחת המאכזבות של העונה ובטח של החודשיים האחרונים, והיא פוגשת עוד אכזבה העונה בדמות נורדיה ירושלים. לא ברור מי מאכזבת יותר לאחרונה, אבל ברור שזהו קרב על מקום בפלייאוף. אדומים עדיפים על נורדיה, בטח לאחר שהירושלמים מגיעים ללא מאמן קבוע לאחר שליאור זדה עזב לטובת נס ציונה ועל הקווים יעמוד עוזר המאמן, אבל דווקא בגלל ירידת הלחץ של נורדיה זה יכול לעבוד לטובתם והם יגיעו יותר משוחררים והם דווקא יפתיעו את האדומים. ההימור שלי: ניצחון לנורדיה.

נאור: משחק על טהרת מאכזבות העונה. אשדוד מגיעה למשחק לאחר תיקו מביך בקרית גת ואילו בנורדיה שוב לאחר חילופי מאמנים  לאחר שליאור זאדה חתם בנס ציונה. שתי הקבוצות רק רוצות לסיים את העונה וכמה שיותר מהר. ההימור שלי: תיקו.

 

מכבי הרצליה - מכבי עירוני אשדוד

אוהד: הרצליה אולי האכזבה הכי גדולה של העונה, פוגשת למשחק עונה מבחינתה את עירוני אשדוד. נכון שהרבה אנשים היו שמחים שאריאל שיימן יירד לליגה ב' בכדי להראות לכולם שכנראה דרך הניהול שלו לא נכונה, אבל על המגרש יש להרצליה מאמן מוכשר שעשה חיזוקים מצויינים לפני תום מועד העברות. מנגד עירוני אשדוד לא ניצחה את אור יהודה, אבל חייבים את הנקודות מול הרצליה כשירצו אפילו לא להפסיד. אני מקווה שהרצליה לא תושפע משיימן, אלא עידן בראון יוביל את חניכיו לניצחון גדול שיתחיל את המסע שלו להיחלצות. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

נאור: הרצליה מגיעה למשחק לאחר תבוסה קשה בכפר קסאם ותנסה להחזיר את כבודה. מנגד עירוני אשדוד לא התאוששה מטראומת בר שחרור והמורחקים בחולון. אני ממליץ לעירוני להתחיל לדבר על המגרש ולנצל את כושר ההבקעה הנהדר של אלירן שמש. ההימור שלי: תיקו.

 

כפר שלם רוצה לעשות צעד נוסף לעבר הליגה הלאומית (דדי ברק)

 

הפועל כפר שלם - מכבי יפו

אוהד: איזה דרבי יש לנו השבוע! כפר שלם מול יפו, מה לא נרשם בספרי ההיסטוריה על המשחק הזה... כמה אהבה/שנאה יש בין שני המועדונים הללו. אני זוכר את אותו משחק מ-2012 שכפר שלם הייתה חייבת ניצחון כדי להישאר בליגה ויפו חייבת ניצחון כדי לעלות ליגה. היה משחק סופר מעניין שהוכרע בשערים חשובים עם הרבה לב ונשמה של כפר שלם. האם יפו ינקמו השבוע? הם יבואו בכל הכוח נגד כפר שלם ולכן אני לא רואה את הכפר מנצחים אלא מסיימים בתיקו. למרות יתרון של כפר שלם על יפו, יפו יבואו יותר להרוס לכפר מאשר לנצח. אבל זה מה שנשאר ליפו העונה ובשנים הקרובות כנראה...רק להרוס כדורגל... ההימור שלי: תיקו.

נאור: כפר שלם מוליכת הטבלה, נמצאת בכושר נהדר ומגיעה אחרי ניצחון חוץ במגרש הכי קשה בליגה א' דרום. מנגד יפו של איציק ברוך עושה עונה טובה מאוד, מעבר לציפיות של תחילת העונה ותרצה להמשיך לחלום על הפלייאוף. למרות הצעירים הנהדרים של יפו 3 הנקודות תישארנה בצד הכתום. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

הפועל אזור - מכבי קרית גת

אוהד: אזור תעלה למשחק בסימן מותו של האיש והאגדה מישל "פלאפל" נתנזון, מי שתמך רבות במועדון וצפויים לחלוק דקת דומיה לזכרו. איש גדול מישל היה שידע רק לתת ואני מקווה שאזור ידעו גם 'רק לתת' לקרית גת וינצחו כדי לכבד עוד יותר את זכרו של מישל... ההימור שלי: ניצחון לאזור והרבה כבוד למישל, יהיה זכרו ברוך..

נאור: אזור רוצה לברוח מהתחתית במשחק בית שעל הנייר אמור להיות קל. קרית גת מגיעה לאזור עם רוח גבית והרבה התלהבות לאחר תיקו מול אדומים מאשדוד. ההימור שלי: ניצחון לאזור.

אוהד רון מארח נאור ברקול: תחזית ליגה א׳ דרום - מחזור 21

הוסף תגובה
תגובות
  1. השבוע חוזרים לנצח (סגול עמוק 20-02-2020, 16:14)
    הכל עוד פתוח יאללה הכח
  2. קשקושים (אחד שרואה את הנולד 20-02-2020, 16:21)
    אוהד יא מכור .היית במשחק של מרמורק,משחק חלש של קבוצה בינונית. אין להם שום סיכוי לעלות.מחר נראה את התבוסה הגדולה
  3. כתב בכיר (נסים 20-02-2020, 16:38)
    אני חושב שאתה אוהד סמוי של יפו כל פעם שאתה מהמר נגד יפו מנצחים תמשיך ככה בהצלחה יפו
  4. בעזרת השם גם הפעם אוהד תטעה בתחזית ..בסוף תרים ידיים ותלך על יפו על בטוח (יפו לעולם 20-02-2020, 16:43)
  5. כרגיל אוהד הסמרטוט (חולה יפו 20-02-2020, 17:05)
    אוהד רון אתה חתיכת סמרטוט רצפה אתה הולך למות שיפו מנצחת וכל שבוע את אוכל את עצמך מחדש.... יא כתב בכיר בתחת שלי!!!!!!
  6. חלום שלי שעירוני יפסידו רק ככה זה מעיר אותי (גולן יפרח האדום 20-02-2020, 17:56)
  7. הכח מוכרים משחקים (מאירה הסגולה 20-02-2020, 18:29)
    הכול כסף אחים שלי הכול כסף היום אני יוצאת עם בחור חדש תחזיקו לי אצבעות חתיך טילים אני מיואשת מהכח אלי תהיה בקשר אל תדאג יש לי כסף מהבעלים הקודמים
  8. 2012 יפו גם עם ניצחון לא היו עולים- פיקציה (אברהם עייני 20-02-2020, 18:41)
    סתם אוהבים להתבכיין כבר שנים.
  9. נאור ברקול (אחד שיודע 20-02-2020, 18:50)
    הוא המאמן היחיד מאז שקמה קביליו, שהוריד שם קבוצה ליגה.
  10. כתב ספורט טועה ומטעה (אלי 20-02-2020, 19:44)
    אוהד רון תחליף מקצוע ,אין ולא יהיה לך מושג ,חולון הופתעה שבוע שעבר על יידי יפו ,?
  11. להרוס כדורגל... (ידען 20-02-2020, 20:06)
    אין לך טיפת בושה..על קבוצה מרגשת כמו ילדי יפו אתה כותב הורסת כדורגל?יאה חתיכת נבל ..אדם רע וממורמר
  12. אוהד, אולי תבוא השבוע? תשב עם האוהדים של יפו? (שמעון 20-02-2020, 21:19)
  13. הכל לא עושים את הפלייאוף תזכרו (דוד שוקרון 20-02-2020, 21:26)
    הכול שחיתות שם בואו נחזיר את הכח להכח בואו אנחנו בני ערובה
  14. איפה כל האוהדים המסורים של הכח (מאירה הסגולה 21-02-2020, 02:15)
    מוני שהרבני רון ורד בוקי נאה קרנצי קיקוב פוזמנטיר אתם קהל של נצחונות רק אני אומרת לכם הכול בפנים מגעילים הכי נמושה זה מרטן דוד
  15. אוהד (פיגושון 21-02-2020, 05:49)
    מה עם בדיקה נפשית ? כנראה שעדיין לא ניגשת,,, יפו הורסת כדורגל ? אתה חסר הבנה בסיסית,,,,
  16. גם בסיבוב הראשון יפו הגיעו אנדרדוג (יפואי 21-02-2020, 09:31)
    בסיבוב הקודם יפו שיחקו מדהים, אני הייתי עולה באותו הרכב של הסיבוב הקודם, הם כבר מנוסים עם כפר שלם ויעלו לנצח…
  17. סוג של פרשנות (מאיר 21-02-2020, 09:54)
    "יפו יבואו יותר להרוס לכפר מאשר לנצח. אבל זה מה שנשאר ליפו העונה ובשנים הקרובות כנראה...רק להרוס כדורגל..."..........זאת פרשנות שלא מסתדרת לי עם המקום הגבוה שם נמצאת יפו. אולי צריך לשנות יחס, מר אוהד?