נבחרת המחזור ה-21 בליגה א' דרום

המחזור ה-21 בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו כפר שלם מביסה את יפו ומנצלת את התיקו של מרמורק עם כפר קאסם כדי להגדיל את הפער בצמרת. בתחתית יבנה והרצליה מנצחות ומתקרבות לבקעת הירדן ואשדוד, ומוכיחות שהכל פתוח בתחתית. אבל מי היה מאמן המחזור? מי כוכב המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-02-2020
  • 10:33

ונעבור לנבחרת:

שוער: דודי אלון (שמשון כפר קאסם)

שוערה המצוין של כפר קאסם היה בעוד משחק נהדר מול מרמורק, עם כמה הצלות מדהימות של מצבים מצוינים כולל עצירות במצבים של אחד על אחד. דודי שוער עם עתיד ללא ספק.

 

הגנה:

אלעד גבאי (מכבי יבנה)

מגנה הוותיק והמנוסה של מכבי יבנה היה אחד המצטיינים בניצחון קבוצתו מול חולון. אלעד הביא המון מהניסיון שלו על קו ימין, עשה עבודה נהדרת בהגנה, תמך רבות בהתקפה ובעיקר הביא המון ניסיון וביטחון לחבריו במאבקי התחתית.

 

טל קרוצי (שמשון כפר קאסם)

בלמה המצוין של כפר קאסם החזיק את הגנת קבוצתו, שיחק חכם עם הרבה ניסיון ומנע כל מצב של היריבה ממרמורק לכבוש. אין ספק שמדובר בבלם עם כישרון רב. 

 

עוד משחק נהדר לאסף לוי (יוסי סוריק)

 

אסף לוי (הפועל מרמורק)

בלמה המצוין של מרמורק בעוד משחק נהדר, עצר את התקפות שמשון כפר קאסם החזקה והמהירה ומנע מבוכה ממרמורק שכמעט הפסידו לכפר קאסם.

 

רחמים צקול (אדומים אשדוד)

שחקנה המצוין של האדומים שיחק כבלם מול נורדיה והיה פשוט מצויין. היה בכל מקום במגרש, שימש כחלק פעיל בכל פעולה של אשדוד, כבש את השער הראשון לטובת קבוצתו, דחף ועודד את חבריו לקבוצה והוכיח שהוא מנהיג אמיתי.

 

רחמים צקול ואוהד אדלשטיין חוגגים בדרך לניצחון ידקר של אדומים אשדוד (מדיה האדומים)

 

קישור:

אוהד אדלשטיין (אדומים אשדוד)

קשרה המצוין של האדומים הוא שחקן ברמה גבוהה מאד! עולה, יורד ולא מפסיק לרוץ, מעודד ומחדיר הרבה מוטיבציה בחבריו ומראה כישרון רב במשחקו. אדלשטיין כבש שער חשוב שהביא ניצחון לקבוצתו. 

 

ליאור אסמרה (הפועל אזור)

קשרה המצוין של אזור היה בעוד משחק נהדר מול קריית גת והיה מהבולטים במגרש. ליאור בישל שער והכין עוד מצבים לחבריו לכיבוש. יש לו שליטה נהדרת בכדור והיכולת שלו מביאה נקודות לקבוצתו.

 

לירוי צעירי (מכבי הרצליה)

קשרה המצוין של הרצליה שהגיע לפני מספר מחזורים כבר מוכיח את יכולתו הגבוהה. לירוי הרוויח את כל הכדורים במרכז המגרש, חילץ וכיוון את משחק קבוצתו ואין ספק שמבחינת עוצמות הוא מעל הליגה. 

 

עידן דוד (הפועל כפר שלם)

הקשר - חלוץ של כפר שלם, היה מצוין במשחק מול יפו, כבש שער והוסיף שני בישולים בדרך לניצחון חשוב מול יפו. רואים על עידן שהוא שחקן שהקבוצה חשובה לו הרבה מעבר להצלחתו האישית, כאשר מבשל שערים ומשחק מחוייב לקבוצה. 

 

כוכב המחזור של ליגה א' דרום - אוהד קדוסי

 

התקפה:

אוהד קדוסי (הפועל כפר שלם) - כוכב המחזור!

איזה כוכב כדורגל קדוסי! עוד צמד שערים שלו כולל שער ענק. מעבר לשערים, הוא לא הפסיק לאיים על שערה של יפו, ייצר מצבים ובעיקר מנהיג את קבוצתו אל עבר הליגה הלאומית. 

 

יניב מזרחי - שחקן ברמה גבוהה מאוד (דדי ברק)

 

יניב מזרחי (הכח ר"ג)

חלוצה של הכח ר"ג הגיע לקבוצה לפני מספר מחזורים, ומול אור יהודה הוכיח למה הביאו אותו, עם משחק נהדר שלו שכלל שער ושני בישולים. יניב שחקן ברמה גבוהה מאד.

 

מאמן המחזור של ליגה א' דרום - עומר פרץ (איתן ידגר)

 

מאמן: עומר פרץ (הפועל כפר שלם)

ליאור ראובן עשה ניצחון חשוב שכנראה מבטיח לאזור עוד עונה בליגה א'. דוד מרטן עשה ניצחון ענק ומשכנע מול אור יהודה ויוסי זוזוט שחזר ליבנה עשה ניצחון ענק על חולון בחוץ, אבל מעל כולם הרשים השבוע עומר פרץ שקבוצתו נראתה נפלא מול מכבי יפו, כשהביס את היפואים תחת תצוגת תכלית שיכולה הייתה להסתיים בתבוסה גדולה הרבה יותר.

נבחרת המחזור ה-21 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. איתן אהרון אוהבים אותך (יוחנן 24-02-2020, 10:51)
    עומר פרץ תמשיך בדרך הזה אותי אתה המלך איתן אהרון מל
  2. עד שזה לא נגמר אז לא נגמר (אוהד הכוח 24-02-2020, 13:05)
    לדעתי שחקני כפר שלם כולם מבוגרים לא היה להם כוח לגמור את השליש האחרון מי שכן תעלה זה מרמורק6
  3. בושה (מרמורקי חכם 24-02-2020, 14:03)
    לא לשכוח את הקניה של יבנה שקנו את השוער של חולון.כל הפוליגרף הזה זה פולישטיק
  4. מצטיין במישחק (ימין הרצליה 24-02-2020, 15:04)
    השחקן הטוב ביותר במיגרש היה הקפטן הבלם המצוין ברק לביא צעירי נתן מישחק טוב
  5. יאללה כפר שלם! (אוהד 24-02-2020, 19:25)
  6. יאללה כפר שלם! (אוהד 24-02-2020, 19:26)
    כל הכבוד! אוהבים!
  7. תתפטר יוסי עדיף לך (זוזוט לך הביתה 24-02-2020, 19:44)
    יוסי לך הביתה הרבה אנשים לא באים בגללך לא סובלים אותך אתה בנאדם עם אף למעלה אנחנו מקווים מאוד שיוסי לגזיאל יסיים איתך את התקשורת בסיום העונה אתה ברירת מחדל לא רצו אותך אתה אופצייה אחרונה לך הביתה יבדיחה
  8. לסיים את התקשורת אם יוסי זוזוט שלוחי (אוהד מכבי יבנה 24-02-2020, 19:51)
    יוסי לגזיאל בבקשה ממך אם אתה רואה את מה שאני כותב אתה המשענת שלנו אנחנו סומכים עלייך שהשכונה לא תחזור כול האחים שלו ואח שלו שמפעיל סכסוכים מבפנים הדתי מזוייף אותו דתי שקורים לו קוקי קרא לאוהדים בתקופה של אלי כהן לפוצץ את האימון אותו דתי מזוייף הרביץ מכות לבלם הרשקוביץ שנה שעברה אותו דתי הבן שלו משחק בגלל אבא שלו ודוד שלו המאמן בבקשה יוסי לגזיאל תתחיל מעכשיו להוריד את השורשים עכשיו לפני שנחזור כמה שנים אחורה יוסי לגזיאל אתה התקווה שלנו אתה העתיד שלנו ובך אנחנו בוטחים וסומכים אל תתן ליוסי וקוקי לעשות מה שהם מתכננים לעשות אוהבים אותך לגזיאל אל תאכזב אותנו על הכתוב אוהדי מכבי יבנה
  9. לגזיאל תעשה סדר (אלי כהן 24-02-2020, 20:18)
    לגזיאל אני במקומך מביא אנשים אנשי עסקים ולוקח את הקבוצה עלייך שום יבנאי לא צריך לא אוהבים לפרגן אחד לשני תביא אנשים מבחוץ
  10. רוצים את יובל נעים (דני פרץ 24-02-2020, 20:20)
    רק יובל נעים כול השאר לזרוק לפח נעים תותח
  11. יוסי זוזוט (אבא של ילד מהמחלקה 24-02-2020, 20:24)
    תגידו לי ותגיד לי מר יוסי זוזוט מתי בפעם האחרונה הייתה בתור מנהל מקצועי במשחק של הנוער של יבנה פשוט פשע מי שנותן לך לנהל את העניינים אבל מה זה חשוב אתה קבלן ירידות את הבוגרים הורדת ליגה כי אתה אינטרנס והכסף עניין אותך ועכשיו בתור מנהל מקצועי שהרבה אנשים לא חושבים שאתה ראוי לזה הורדתה את הנוער
  12. עלית ליגה (אוהד שרוף 24-02-2020, 20:52)
    לדעתי הכוח רמת גן תעלה אתם יכולים לרשום זאת מאירה בסוף תראי כמה זה נכון ומדויק
  13. עלית ליגה (אוהד שרוף 24-02-2020, 20:52)
    לדעתי הכוח רמת גן תעלה אתם יכולים לרשום זאת מאירה בסוף תראי כמה זה נכון ומדויק
  14. אחלה יוסי חבר ואח ואני מברך אותו שיצליח (יבנאי גאה 25-02-2020, 10:52)
    יוסי זוזוט תצליח אוהבים אותך אתה מכיר את המערכת יותר טוב מכולם אוהב אותך יגבר ובעזרת השם תשאיר אותנו ליגה אמן ואל תשים לב לכול הלועגים למיניהם