נבחרת המחזור ה-21 בליגה א' צפון

המחזור ה-21 בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו איכסל וכאוכב מנצחות את טירה ומגדל העמק וממשיכות במאבק על האליפות. בתחתית דבוריה מנצחת את ערערה וקרית אתא מסיימת בתיקו עם רובי וחולפות על פני טבריה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-02-2020
  • 08:41

ונעבור למצטיינים:

שוער: אחמד שיבל (מכבי טמרה)

שוערה המצוין של טמרה היה שקט ורגוע כל המשחק, ניווט את משחק ההגנה של קבוצתו והיה דרוך ומוכן לאורך כל המשחק. טבריה הגיעה למצב של גול בטוח ואחמד עצר אותו בסוג של גאוניות ושמר על רשת נקייה משחק שני ברציפות. 

 

אחמד שיבל שומר על שער נקי משחק שני ברציפות (עודד חסין)

 

הגנה:

יזן נסאר (מכבי טמרה)

בלמה הצעיר והמצוין של מכבי טמרה הגיע מאחי נצרת מהלאומית והצטיין בשורות טמרה, מנע הרבה התקפות של טבריה במשחק והציל שער בטוח במחצית הראשונה. יזן שיחק עם הרבה חוכמה ופיזיות למנוע את התקפות היריב.

 

דני אסולין (מכבי צור שלום)

בלמה הוותיק והמנוסה של צור שלום בעוד משחק מצוין. דני משחק חזק ואגרסיבי, הנהיג את הקבוצה מהחלק האחורי ונתן המון שקט וביטחון לכולם.

 

תאיר כתני (באקה אל גרביה)

מגנה השמאלי של באקה עשה הגנה בצורה נפלאה ותמך רבות בהתקפה של קבוצתו. תאיר ייצר מצבים לחבריו ובישל שני שערים! הספק נהדר למגן שמתפתח להיות אחד הטובים בליגה.

 

בר הילל (הפועל איכסל)

בלמה המצוין של איכסל סגר את חלוצי טירה ולא נתן להם להגיע למצב כיבוש, הנהיג את ההגנה של קבוצתו מהחלק האחורי ושמר על הניצחן החשוב של קבוצתו.

 

קישור:

דור נחמני (הפועל הרצליה)

קשרה המצוין של הרצליה הגיע לקבוצה בינואר, משחק על הקו ועשה הרבה פריצות במשחק מול זלפה. הגנת בני זלפה לא הסתדרה איתו, כשהוא היה מעורב בכל מהלך של קבוצתו בחלק ההתקפי וכבש שער אדיר לטובת קבוצתו. 

 

אופק יפרח הפך את קריית אתא לקבוצה חזקה! 

 

אופק יפרח (עירוני קרית אתא)

קשרה המצוין של קרית אתא הגיע לפני מספר שבועות לקבוצה והפך את קבוצתו לאחת החזקות בליגה. אופק קשר טכני שמייצר מצבים לחבריו, שולט במרכז השדה ומאיים על שער היריבה.

 

אמיר לביא הוביל את איכסל לניצחון יקר מול טירה (חגאג רחאל)

 

אמיר לביא (הפועל איכסל)

קשרה המצוין של איכסל שחקן עם שליטה מצוינת בכדור, יודע לבשל מצבים לחבריו ולכבוש שערים. מול טירה הוא כבש, בישל וייצר עוד מצבים נוחים לחבריו. 

 

נתנאל פרץ (הפועל הרצליה)

קשרה המצוין של הרצליה שחקן טכני ברמה גבוהה מאד ויש לו כדרור נדיר. נתנאל משחק לעומק, מזיז את הכדור מצד לצד ובא לקבל כל כדור כדי לייצר מצבים לחבריו. ללא ספק פרץ הצעיר מרשים מאד ואם ימשיך ככה הוא גם יגיע לרמות הגבוהות.

 

התקפה:

דני עאמר (באקה אל גרביה)

חלוצה של באקה היה מצוין מול אסי. הטריד את הגנת היריבה, איים על השער והחשוב מכל כבש צמד והביא ניצחון חשוב לקבוצתו.

 

וליד דרוויש (מכבי צור שלום)

חלוצה המצוין של צור שלום היה מסוכן מאד בכל דקה על המגרש. הוכשל ע"י השוער וכבש את הפנדל, בישל את השער השלישי לקבוצתו ואיים על השער עוד מספר פעמים כולל נגיחה שנעצרה רק בקורה. 

 

מאמן המחזור של ליגה א' צפון - יגאל אנטבי (אלעד ירקון)

 

מאמן המחזור: יגאל אנטבי (הפועל הרצליה)

אלירן חודדה עשה ניצחון ענק על טירה, אדהם הדיה עשה ניצחון חוץ מרשים על מגדל העמק, אבל מעל כולם הרשים השבוע מאמנה של הפועל הרצליה, יגאל שניצח את בני זלפה וממשיך לייצב את הקבוצה מאז שהגיע. שאפו!

נבחרת המחזור ה-21 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחמד שיבל ויזן נסאר שיחקו נגד אף אחד (אסף 24-02-2020, 09:25)
    טביריה חלשים אז לא חוכמה לשמור על רשת נקייה נגדם
  2. מורגאן לא בנבחרת (איך אבל איך 25-02-2020, 10:52)
    יצא לכם לצפות בשער השני של כאוכב או שזה מגמתי