מרמורק מחכה לאדומים אשדוד

שתי הקבוצות האדומות מליגה א' דרום, תיפגשנה היום במסגרת המחזור ה-22 בשעה 19:00 באיצטדיון נס ציונה. מרמורק תגיע למשחק אחרי תיקו עם שמשון כפר קאסם, ואילו אדומים אשדוד אחרי ניצחון מול בית"ר נורדיה. בסיבוב הקודם הקבוצות נפרדו בתיקו 1-1 ויהיה מעניין לראות איך המפגש יגמר הפעם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 01-03-2020
  • 11:21

הפועל אדומים אשדוד:

קבוצתו של יובל נעים חזרה לעצמה במחזור הקודם ורשמה ניצחון נחשק מול בית"ר נורדיה, ניצחון שהגיע אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות. בגזרת האדומים אומנם לא מרוצים מהקבוצה תחת הדרכתו של המאמן יובל נעים, אבל הניצחון מול נורדיה הכניס מעט חמצן לריאות, כשכעת היא תופסת את המקום ה-6 בטבלה עם 36 נקודות. אותה קבוצה שכיוונה לעליית ליגה, הבינה כי היא מתרחקת מהמקום שממנו היא תוכל להתמודד על עלייה, ומכוונת כמה שיותר גבוה בטבלה.

 

סגל השחקנים:

לאדומים אשדוד יש את אוהד אדלשטיין והוא נכס לכל קבוצת כדורגל שהוא משחק בה, הוא כבש את שער ההיתרון במחזור הקודם מול נורדיה ובסה"כ כבש את שער השישי העונה. רחמים צ'קול שהגדיל את היתרון, הביא יחד עם אדלשטיין ניצחון חשוב לאדומים. הקשר המוכשר עדן בן מנשה, מוחא בדיר (אחד השחקנים המשמעותיים העונה באדומים), הבלם המצוין פיליפ חאיכ, החלוץ המצוין משה בן לולו שאחראי ללא מעט שערים בקבוצה וגיא סלם השוער. לאדומים יש סגל שחקנים איכותי והם יגיעו להילחם במטרה להמשיך את המומנטום החיובי.

 

האם האדומים ימשיכו את המומנטום החיובי, וינצחו את מרמורק (צילום: מדיה האדומים)

 

הפועל מרמורק:

הפועל מרמורק היא אחת מהקבוצות הטובות שיש העונה בליגה א' דרום ולמרות שלקבוצה הייתה דעיכה והיא עברה לא מעט שינויים, היא מוכיחה כי היא ראויה להתמודד על עלייה, כשהיא תופסת את המקום השני בטבלה עם 44 נקודות. במחזור האחרון הקבוצה רשמה תיקו מאכזב מול שמשון כפר קאסם, שהגדיל את הפער לשלוש נקודות מהמוליכה כפר שלם. אך מרמורק תחת הדרכתו של אסי דומב וניסן יחזקאל, לא רשמה הפסד מזה שמונה מחזורים והיא מציגה קבוצה איכותית עם הרבה אופי.

 

סגל השחקנים:

למרמורק יש את עידו אקסברד החלוץ המצוין שהוא בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה העונה, הקשר המוכשר אופיר חמו והשוער המנוסה אבי איבגי. כמו כן, יש לאדומים מרחובות שחקנים צעירים שמשתלבים יחד עם השחקנים המנוסים ונותנים את הטון במגרש כמו: רז יצחק, איברהים ספורי, ים ששון אוהד ברזילי וניר שרון. מרמורק ששואפת לצמצם את הפער בצמרת, ממתינה למעידה של המוליכה אבל גם תנסה לנצל את יתרון את הביתיות במשחק מול אדומים, במטרה לנסות ולחזור למסלול הניצחונות.

האם הפועל מרמורק תחזור למסלול הניצחונות? (יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הערה בונה לעורך האתר (ג'רמי סטלן 01-03-2020, 12:57)
    כשאתם עושים פריוויו למשחק, מומלץ לתת את הפרטים היבשים אבל החשובים כמו שעת המשחק, המגרש וכאלה
  2. מחכים לכם מרמורק, תקבלו 4 חתיכות ותחזרו הבייתה!!!! (אלי האדום 01-03-2020, 12:59)
  3. רוי עמוס (אשדודי 01-03-2020, 17:50)
    האדומים תחסר את רוי עמוס אחד הבלמים הכי טובים בליגה !!!