ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-23

המחזור ה-23 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 23 שערים. שדרות, כסייפה ומעלה אדומים מנצחות מנצחות בבית. אילת ודימונה מנצחות בחוץ. המשחקים של קרית מלאכי נגד הפועל לוד, גדרה נגד רהט וקרית גת נגד נתיבות מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 26-02-2020
  • 10:09

שיכון המזרח – בני אילת : 2-0

שיכון המזרח אירחה את בני אילת . המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השניה כבשה צמד שערים מרגליהם של איליי אלימלך ודניאל אלמליח ובסיום 2-0 יקר לאילת בשיכון המזרח.

 

עירוני שדרות – עירוני מודיעין : 1-4

שדרות איחרה במגרשה את מודיעין . שדרות פתחה נהדר ובמחצית הובילה 3-0 משערים של מתן כהן, רפי עמוס וגל אסולין. במחצית השניה רפי עמוס משלים צמד ומעלה את שדרות ליתרון 4-0. עד לסיום מודיעין הצליחה רק לצמק ובסיום 4-1 לשדרות.

 

הפועל לוד – עירוני קרית מלאכי : 2-2

הפועל לוד שנלחמת על חייה אירחה במגרשה את קרית מלאכי מהמקום השישי. המחצית הראשונה נפתחה בסערה ובהפסקה התוצאה היתה 2-2 . במחצית השניה קרית מלאכי יכלה לעלות ליתרון אבל החמיצה פנדל  בדקה ה-62 ובסיום תיקו 2-2 וחלוקת נקודות בין הקבוצות .

 

צעירי רהט – עירוני גדרה : 1-1

צעירי רהט אירחה את האחרונה עירוני גדרה. האורחים מגדרה עלו ליתרון 1-0 במחצית הראשונה אבל רהט הצליחה להשוות משער של סלמן אל הוייזל שלמעשה קבע את תוצאת המשחק.

 

מעלה אדומים חוגגת ניצחון גדול (אוסנת כדורי)

 

בית"ר קרית גת – עירוני נתיבות : 1-1

בית"ר קרית גת אירחה במגרשה את נתיבות. במחצית הראשונה קרית גת עלתה ליתרון אבל בדקה ה-90 ויקטור פרץ מנתיבות הישווה וקבע את תוצאת המשחק תיקו 1-1 וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

עירוני כסייפה – בית"ר יבנה : 0-3

כסייפה השנייה אירחה במגרשה את בית''ר יבנה שנלחמת על חייה. כסייפה פתחה נהדר ובמחצית הובילה 2-0 משערים של סיאף אלהושלה ואור לוי. במחצית השניה כסייפה כבשה עוד שער מרגליו של לידור מרלה ובסיום 3-0 חלק לחניכיו של אמיר כהן.

 

הפועל ירוחם – מ.ס דימונה : 1-0

דימונה המוליכה יצאה למשחק חוץ קשה מאד בירוחם נגד הפועל החזקה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השניה שער ערן זגר בדקה ה-62 הכריע את גורל המשחק וקבע ניצחון נוסף למוליכה ששומרת על פער 6 הנקודות מהמקום השני.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : רפי עמוס שחקנה של שדרות עם צמד בניצחון קבוצתו.

 

מאמן המחזור : ציון זקן מאמנה של מעלה אדומים עם ניצחון גדול על באר שבע החזקה.

 

 

קבוצת המחזור : מעלה אדומים עם תצוגת כדורגל וניצחון 3-1 על קבוצת הצמרת מבאר שבע.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-23

הוסף תגובה
תגובות
  1. אבי בוחבוט בדיחה (יצחק 27-02-2020, 22:56)
    זה שאמר הליגה חלשה הביא רק 3 נקודות מ12 אפשריות מאמן הכי פח שיש