גבירותי ורבותיי, מהפך: איכסל מנצחת במשחק עונה ועלתה לפסגה

שתי הקבוצות החזקות בליגה א׳ צפון העונה נפגשו היום לקרב צמרת מרתק, כאשר מוליכת הטבלה הפועל כאוכב אירחה את הפועל איכסל, שניצחה 2-0 משערים של עבדאללה עזאם ומועמר קראקרה, ושבה למקום הראשון על חשבונה של כאוכב.

  • על ידי: יובל יוספי
  • 28-02-2020
  • 15:12

רבות דובר לקראת משחק העונה בליגה א׳ צפון. מובילות הטבלה בעונה האחרונה, כאוכב ואיכסל, ששואפות לעלות לליגה הלאומית בסיום העונה, נפגשו למשחק חם וצמוד, שבסיומו החניכים של אלירן חודדה יצאו המנצחים.

 

שחקני הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום: חגאג ראחל)

 

 

 

 

לאחר מחצית ראשונה מאופסת, בה שתי הקבוצות שיחקו בצורה זהירה, ולא הגיעו למצבי הבקעה ממשיים, שתי הקבוצות עלו בטירוף למחצית השנייה, והמשחק התנהל בצורה צמודה. שחקנה של כאוכב, סאמח סרחאן, ספג כרטיס אדום בדקה ה-79, מה שהפר את יחסי הכוחות בין שתי הקבוצות, ומכאן החלה איכסל להשתלט על המשחק. הכחולים עלו ליתרון בדקה ה84, משער נהדר של עבדאללה עזאם, שרץ לחגוג עם הקהל וספג כרטיס צהוב שני והורחק מהמשחק.

 

 

 

 

חניכיו של חודדה הכפילו את התוצאה בדקה ה-89, כאשר מועמר קראקרה חתם את תוצאת המשחק ונתן לאיכסל את שלוש הנקודות והמקום הראשון בטבלה. עבור הפועל כאוכב זה הפסד ליגה ביתי ראשון העונה, והקבוצה הצנועה שחולמת על עליית ליגה, יורדת למקום השני. הקהל של איכסל חוזר הביתה מרוצה, ושמונה מחזורים לסיום העונה נראה שהכל פתוח בליגה א׳ צפון, וצפוי לנו מאבק עיקש בין שתי הקבוצות הללו.

 

 

בתוספת הזמן החלו מהומות בין שתי הקבוצות, כאשר אנשי כאוכב לא אהבו את החגיגות של בהא חליל לאחר השער השני של איכסל, וטענו לביזבוזי זמן מצד הקבוצה האורחת.

 

אלירן חודדה "ניצחנו את כל קבוצות הצמרת העונה, ומגיע לנו לעלות ליגה" (צילום: חגאג ראחל)

 

מאמן איכסל, חודדה, אמר לאחר המשחק: ״הראינו כמה אופי יש לנו בחדר ההלבשה. שיחקנו מול קבוצה חזקה, שלא הפסידה העונה בבית, ואני שמח שחזרנו למקום הראשון. צריך להישאר צנועים ולעשות את העבודה בכל המשחקים שנותרו, עכשיו זה בידיים שלנו ונצטרך להוכיח את עצמנו.״ כובש השער, עבדאללה עזאם, אמר בסיום: יהיה מאבק צמוד עד סיום העונה. נשארו שמונה משחקים, וכל משחק זה גמר גביע. ניצחנו את כל קבוצות הצמרת העונה, ומגיע לנו לעלות ליגה.״

 

 

קהל איכסל חוגג, הוכיחו לליגה מי הקבוצה הכי טובה. צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. איכסל (שאבן 28-02-2020, 15:33)
    כל הכבוד איכסל מתן שחקן מצויין
  2. שופט המשחק היה מכור (אוהד כאוכב 28-02-2020, 16:29)
    עם כל הכבוד לאיכסאל, מי שהכריע את המשחק היה השופט שהיה חד צדדי לטובת אכסאל, אותו עבד עזאם שהבקיע את השער הראשון היה צריך להיות מורחק במחצית הראשונה עם צהוב שני, וכאשר הדבר היה הפוך השופט ישר הוציא אדום לסאמח סרחאן... האמת בהאא ח'ליל עשה עבודה טובה וסידר את השופט בעזרת עוד גורמים כולל האתר המסריח שלכם שירד על כאוכב במשך השבועיים האחרונים, והעבודה המסריחה שלכם הניפה פירות לצערי, אבל אל דאגה, זה לא נגמר עד שזה נגמר, יש עוד משחקים חוץ מהמשחק של אכסאל ושפירא שהצוצאה כבר ידועה ושפירא יבואו לפתוח רגליים בשביל להשלים את המהלך המסריח הזה....
  3. למגיב 2 (אוהד אכסאל 28-02-2020, 17:25)
    פתחתם את הפה שלכם כל השבוע וקיבלתם בראש , על מה אתה מדבר בכלל? השופט!! הרס לנו יותר מ 10 התקפות ! תפרגן לקבוצה שמעליכם שניצחה אותכם פעמיים השנה ושיהיה לכם בהצלחה במבחנים
  4. מי שלא יודע לרקוד אומר שהרצפה עקומה (למספר 1 28-02-2020, 17:42)
    כוכבים יש בשמיים. كوكب الواحد بطلع السلم درجه درجه
  5. מתן שחקן טוב עד שהפיוז נשרף (בדיר 28-02-2020, 18:08)
    יעקב שחקן טוב עד שמתעצבן. כשהוא מרגיש שהוא לא מנהיג אז מרגיש רע מתנהג גרוע. ואז כרטיסים אדום עוברים דרכו
  6. איפה הקוקסינל חלאילה (איכסאל 28-02-2020, 19:12)
    אמרנו לכם שאמיר חלאילה יהרוס את חדר ההלבשה ואת הקבוצה. חוץ מפוזות ולהעמיד את השערות לא יודע כלום