בדרך להישארות: 0-2 למכבי יבנה מול כפר שלם

מוליכת הטבלה, הפועל כפר שלם, יצאה למשחק חוץ לא פשוט ביבנה. במחצית הראשונה כפר שלם נותרה ב-10 שחקנים, ובמחצית השנייה חניכיו של זוזוט ניצלו זאת עד תום, כבשו פעמיים משערים של אדי אדרי ויוני שגיב והשיגו 3 נקודות יקרות לפני משחק העונה שלה בשבוע הבא מול מכבי שעריים. כפר שלם? תרצה לשכוח את המשחק הזה מהר ולקוות למעידה גם של מרמורק ביום ראשון

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 29-02-2020
  • 17:07

לאחר הניצחון החשוב מול חולון בשבוע שעבר, אתמול אירחה מכבי יבנה את מוליכת הטבלה, הפועל כפר שלם, שמגיעה גם היא מעודדת לאחר ניצחונה הנהדר מול יפו בשבוע שעבר ועם פער 3 נקודות מהדולקת אחריה - הפועל מרמורק. בשערה של יבנה עמד אתמול בן ניזרי שתפס את מקומו של עידו לוי שנמצא עם אשתו בחדר לידה.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אבייתר ברק)

 
כפר שלם פתחה את המשחק בלחץ על שחקני יבנה, כשיאיר שפונגין ואבירן תורג׳מן מנסים לבנות את משחקה של כפר שלם במרכז המגרש, אך שחקני יבנה עמדו נכון ומנעו את התקפות כפר שלם. בדקה ה-22 יבנה מגיעה למצב אדיר לעלות ליתרון, כשתום מדהלה נשלח ומגיע לבדו מול אלדר פשכצקי, מדהלה בועט, לא מוצא את המסגרת ומפספס הזדמנות אדירה לעלות על לוח התוצאות.
 
סער בנבנישתי ניהל נהדר את משחקה של יבנה (אבייתר ברק)
 
עוד שתי דקות עוברות ושוב יבנה מתקרבת לשער כשהיא מגיעה למצב נהדר במרכז הרחבה שיוני שגיב מקבל כדור רוחב, אך שגיב בועט מעל השער. עוד הזדמנות טובה של יבנה מתבזבזת. בדקה ה-29 כפר שלם הגיע למצב בראשון שלה, דאבל פס ענק בין גיא כהן ליאיר שפונגין השאיר את כהן לבד מול שוערה של יבנה, החלוץ בועט שטוח ומפספס בסנטימטרים בודדים את הקורה השמאלית. מצב נהדר לכפר שנכנסת למשחק. שלוש דקות עוברות ושוב יאיר שפונגין מסדר מצב לחבריו, הקשר מגיע מצד ימין מגביה נהדר לרחבה, קדוסי בועט מנקודת ה-16 מהאוויר אך לא מוצא את המסגרת. 
 
קדוסי לא הצליח להביא עצמו לידי ביטוי (אבייתר ברק)
 
בדקה ה-35 הגיע הרגע ששינה את המשחק, יבנה יוצאת למתפרצת בראשותו של אדי אדרי, דימה מכשיל אותו על קו הרוחב אך השופט נותן יתרון, מדהלה ממשיך ומוכשל על סף הרחבה. השופט מוציא שני צהובים לכפר שלם, שחקני יבנה התגודדו סביב השופט, קוון המשחק קרא לשופט הראשי ולאחר התייעצות ביטל השופט את הצהוב לדימה, הוציא לו אדום ישיר ומשאיר את כפר שלם ב-10 שחקנים. 
 
שופט המשחק שינה את החלטתו והוציא אדום ישיר (אבייתר ברק)
 
את הכדור החופשי לוקח תום מדהלה שבועט כדור נהדר לחלק התחתון של השער, אך פשכצקי יורד טוב לכדור והודף לקרן. 0-0 במחצית. כפר שלם יורדת להפסקה ב-10 שחקנים, אך עוד לפני כן משחקה של כפר שלם היה אנמי, כשאף שחקן התקפה לא ניסה כלל לבעוט לשער ולסכן את שוערה המחליף של  בנה, ניזרי. 
 
תום מדהלה כמעט ומכניע את פשכצקי (אבייתר ברק)
 
המחצית השנייה נפתחת בסערה כשיבנה יוצאת להתקפה בצד ימין, מדהלה מגביה מימין כדור מדוד לאדרי שנוגח פנימה. 0-1 ליבנה. 
לאחר שער היתרון יבנה ניסתה להכפיל את היתרון ולגמור את המשחק, כדור רוחב נהדר מאגף ימין מוצא את יוני שגיב שממצב נהדר בועט החוצה. החמצה אדירה ליבנה. 
בדקה ה-75 כדור קרן אדיר של שון מלכה מוצא את עידן ויינטרוב, האחרון נוגח נהדר ושוערה של יבנה בן ניזרי מציל שער בטוח! הצלה גדולה של השוער.
בדקה ה-82 יבנה עושה צעד ענק לניצחון כשהיא מנצלת טעות קשה של אלדר פשכצקי שעמד מחוץ לשער ומסר את הכדור לשחקן יבנה, יוני שגיב ראה את פשכצקי מחוץ לשער ובעט כמו ענק מעל השוער, כדור שנחת ברשת של כפר שלם. 0-2 אדיר ליבנה שעושה צעד נוסף לעבר המטרה. 
 
שער ענק של יוני שגיב  קבע את תוצאת המשחק (אבייתר ברק)
 
בתוך תוספת הזמן יבנה כמעט וכבשה את השלישי, צירופי מסירות נהדרים מצאו את אלעד גבאי בצד ימין שהגביה בצורה מושלמת לרחבה, תום מדהלה מגיע לכדור מהאוויר ובועט טוב, הכדור פוגע במשקוף ויורד מטה אך הכדור לא עובר את קו השער וכפר שלם ניצלת מספיגה נוספת. בסיום יבנה משיגה ניצחון ענק של 0-2 מול כפר שלם, שמצידה תקווה לאיבוד נקודות גם של הפועל מרמורק ביום ראשון מול אדומים אשדוד.
 
שחקני יבנה חוגגים ניצחון חשוב מאוד! (אבייתר ברק)

שחקני יבנה חוגגים ניצחון ענק מול כפר שלם (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכתום (גליד 29-02-2020, 17:51)
    אלדר פשכצקי מוכר משחקים זה ידוע
  2. יבנה (דוד 29-02-2020, 18:23)
    למרות הניצחון מאמן זבל ביבנה
  3. עומר פרץ חוזר ובגדול (הסגול 29-02-2020, 18:45)
    איציק זוויגי זרק אותו כי הבין שהוא עושה במכנסיים במאני טיים.איך שגלגל מסתובב לו .ישתבח שמו לעד!!!!
  4. צהוב עולה (יבנאי לשעבר 29-02-2020, 18:52)
    כן הכבוד לשחקנים אחד המשחקים הכי כייפים שציפיתי בכם נב קדוסי אתה בכיין לא מגיע לכם עם קהל עברייני
  5. כל הכבוד יבנה (יבנאי 29-02-2020, 19:31)
    מאז שאביחי ממן חזר לעיניינים הקבוצה רק מנצחת גם נחנס מול חולון ובישל כמעת גול מול הפועל כפר שלם גרם
  6. כל הכבוד יבנה (יבנאי 29-02-2020, 19:32)
    גרם לגול השני כשחטף את הכדור ומסר ליונתן סגיב וגם שלח את אלעד גביי להרמה של הגול השלישי כמעת
  7. חבורת עבריינים (יבנאי 01-03-2020, 09:59)
    כפר שלם אתה קבוצה בכיינית קדוסי לא מכבד את הכדורגל רציתי שתעלו נכון ליום שישי לא מגיע לכםעםקהל מגעיל
  8. מהדלה (יבנאי 01-03-2020, 10:37)
    השחקן הזה לבד משאיר את יבנה בליגה להחתים אותו לעוד הרבה שנים
  9. יבנה מנצחים בשעריים (רחובות 01-03-2020, 11:19)
    לשעריים יש מהמן פחדן משחק בונקר יבנה ינצחו משחקים כדורגל יפה שעריים יקבלו 4 0 ביבנה תום מדהלה יזין את שעריים