חגיגות של איכסל בכאוכב, חליל: ״הפנים כבר להרצליה״

בהאא חליל, האיש החזק באיכסל, שמח מאוד לאחר הניצחון הגדול של קבוצתו על כאוכב בחוץ, אבל יודע שהדרך למשימה עוד ארוכה: "השחקנים חגגו עד הלילה וכעת כבר צריך להתחיל לחשוב על הרצליה". מה הוא חושב על הדו קיום באיכסל ובכאוכב? והאם זה שאין יהודים בסגל הקבוצה בכאוכב השפיע על המשחק ועל העונה כולה?

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-03-2020
  • 15:36

הפועל איכסל, הקבוצה החזקה בליגה א׳ צפון, הוכיחה זאת ובגדול כשניצחה בכאוכב את יריבתה לצמרת הפועל המקומית והוכיחה לליגה א׳ מי הקבוצה הטובה בליגה ומי ראויה לעלות לליגה הלאומית, לאחר שניצחה את יריבתה העיקרית מכאוכב פעמיים, 3-0 ו-2-0. 

 

בהאא חליל, יו"ר איכסל ומי שנחשב לאיש החזק בקבוצה מסכם את המשחק ואומר: "כל הכבוד לשחקנים שלי, הם נתנו את כל מה שיש להם - הרבה לב ונשמה כדי לנצח משחק כל כך חשוב. צוות האימון עשה עבודה יוצאת מהכלל בהכנה למשחק, אנחנו רואים תוצאות. כל הכבוד לכולם על הניצחון".

 

בהאא חליל האיש החזק באיכסל "כל הכבוד לשחקנים שלי" . "יש דו קיום נהדר באיכסל".(צילום: יח"צ)

 

לגבי ההמשך העונה אומר בהאא: ״שום דבר לא סגור. הליגה עוד ארוכה ויש הרבה משחקים, חייבים לנצח כל משחק - מעכשיו כל משחק זה כמו גמר גביע".

 

שאלנו את בהאא על כך שלכאוכב אין אף שחקן יהודי בסגל הקבוצה והאם זה משפיע על התוצאות, בהאא אמר: ״אני לא חושב שיש קשר בכדורגל למוצאם של השחקנים לא משנה אם אתה יהודי, ערבי, דרוזי או מכל מוצא אחר, מי שטוב משחק. אצלנו באיכסל יש הרבה יהודים בקבוצה, והדו- קיום בכפר באיכסל הוא מצוין. ואני בטוח שגם בכאוכב יש דו-קיום מצוין ובשנה שעברה היו להם יהודים בקבוצה, העונה זה מקרי שאין להם יהודים... אני מכבד את כאוכב בכל מקרה". 

 

לסיכום אומר בהאא חליל: "שיהיה לנו בהצלחה בהמשך העונה ואינשאללה נעלה ליגה".

שחקני איכסל חוגגים בכאוכב (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ברור שקנה את הבלם של כאוכב (איכסאל 01-03-2020, 17:28)
  2. לכל העכברים תחזרו לחורים שלכם (אמיר 01-03-2020, 21:38)
    יחיו הקנאים יראו ויסבלו. איכסאל מעל הליגה. כאוכב תחזרו לגודל הטבעי המזערי שלכם
  3. נגד חלשים (אוהד הרצליה 02-03-2020, 13:13)
    הרצליה תנצח אותכם אתם לא קבוצה ניצחון של הרצליה