"המטרה של מכבי יבנה ברורה - להישאר בליגה"

מכבי יבנה היא אחת הקבוצות שמציגה יכולת מאכזבת מתחילת העונה ונמצאת מקום אחד מעל הקו האדום. למרות מצבה של הקבוצה, היא הצליחה לרשום ניצחון במחזור הקודם על מוליכת הטבלה כפר שלם, שהכניס מעט חמצן במאבקי התחתית של הקבוצה. אחד מכובשי השערים הוא אדי אדרי, שהגיע במהלך חלון העברות לקבוצה והביא איתו רוח חדשה, כשהשאיפה המרכזית היא להשאיר את יבנה בליגה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 03-03-2020
  • 17:01

החלוץ אדי אדרי פתח את העונה הנוכחית במדי אדומים אשדוד, הספיק לחזור לקדנציה קצרה במכבי קריית גת ולבסוף עשה מעבר למכבי יבנה יחד עם מספר חיזוקים נוספים שהביאו רוח חדשמה למועדון שנמצא בסכנת ירידה. "יבנה זה מועדון מעולה עם תנאים מעולים, קבוצה שצריכה להיות במקומות גבוהים יותר ואני שמח שהגעתי לכאן" מספר אדרי על המועדון, שנבנה בתחילת העונה במטרה להתברג בחלק העליון של הטבלה, אך רצונות לחוד ותוצאות לחוד. 

אחרי תקופה לא פשוט שעברה על המועדון, הקבוצה מתחילה להראות חיבור על המגרש וגם איתו באו התוצאות, כך שבארבעת המחזורים האחרונים הקבוצה לא הפסידה ואף רשמה ניצחונות חשובים מול חולון החזקה ומול המוליכה כפר שלם. אחד מכובשי השערים במשחק הוא החלוץ המצוין אדי אדרי שאמר "אני שמח שהצלחתי לכבוש והקבוצה ניצחה, תחושה מעולה לנצח קבוצה במקום הראשון".

 

אדי אדרי: "יבנה זו קבוצה שצריכה להיות במקומות יותר גבוהים" (מני בן ארי)

 

הניצחון על כפר שלם הכניס מעט חמצן לאנשי המועדון ביבנה, שרוצים לעשות הכל כדי למנוע מהקבוצה לרדת ליגה, כשכעת היא נמצאת מקום אחד מעל הקו האדום במקום ה-14 עם 21 נקודות. "לפעמים דברים לא מתחברים, אני לא כל כך יודע מה הסיבה שזה לא צלח ואני מתמקד בלעזור לקבוצה במשחקים שנותרו. המטרה של יבנה ברורה והיא להישאר בליגה, אני מקווה ומאמין שיבנה תישאר בליגה", אמר החלוץ על המטרה המרכזית של הקבוצה שלשמה הוא הגיע, אבל הוא מתרכז גם במטרות אישיות לעשות כמה שיותר בישולים ולכבוש שערים כדי לממש את המטרה הקבוצתית.

מכבי יבנה נמצאת במומנטום טוב ועם רצף ניצחונות חשובים כשבמחזור הבא היא תפגוש את מכבי שעריים ותעשה הכל כדי לשמר את הקיים ולקחת נקודות חשובות להמשך דרכה בליגה, "נתכונן בדיוק כמו בשבועות האחרונים, נשתדל לשמור על היכולת שלנו נבוא צנועים נעבוד קשה ובעזרת השם נחזור עם 3 נקודות" סיכם אדרי.

אדי אדרי רוצה להשאיר את יבנה בליגה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה קבוצה (עירוני אשדוד 03-03-2020, 17:51)
    ‏יוסי זוזות ‏ מאמן מצוין מאמן בשביל הסמל כול הכבוד
  2. מחכים לכם בשישי (שערוקי 03-03-2020, 19:22)
    נוריד אותכם ליגה יום שישי נביס אותכם ונחזיר אותכם למציאות שעריים מאז ולתמיד
  3. יבנה (דוד 03-03-2020, 20:17)
    מאמן חלש ביותר . כך אותו לעירוני אשדוד
  4. ל-2 השערוקי (ל-2 השערוקי 03-03-2020, 23:07)
    יום שישי זה הסוף שלכם ננצח אתכם ונוריד אתכם ליגה בעזרת השם 2 משחקים אחרונים אתם נגד מרמורק וכפר שלם המאמן ההגנתי שלכם יקבל כבר בראש ביום שישי כי הוא יבוא קודם כל לא לספוג ניפגש בשישי ימוכתר
  5. מכבי יבנה (יורם אוחיון 05-03-2020, 20:16)
    שעריים יום שישי זה הסוף שלכם אתם תקבלו 3חתיכות ואחר כך תירדו ליגה אינשלאה
  6. מכבי יבנה (יורם אוחיון 06-03-2020, 17:28)
    איזה כיף הפתחתי 3קיבלתם 2=0 שעריים אתם שחקנים קסחנים חלשים ככה יורדים ליגה אינשלאה
  7. כנס אידיוט (כנס 2 07-03-2020, 01:53)
    אז מי חזר למציאות ימוקיון? יאללה תעופו מהליגה אתם והמגרש דיר חזירים שלכם יבהמות מסריחות