רועי סימוני ואוהד רון עם תחזית ליגה א' צפון - מחזור 23

המחזור ה-23 בליגה א' צפון הגיע, מחזור בו איכסל פוגשת את הרצליה החזקה בעוד כאוכב יוצאת למשחק חוץ מול באקה אל גרביה. ומה עם רובי וטירה? האם הן תחזורנה למאבק? ומה יהיה בתחתית הרותחת? הכל בתחזית השבועית של רועי סימוני ואוהד רון

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-03-2020
  • 18:19

ונעבור למשחקים:

בני ערערה-הפועל כפר כנא

אוהד: מספר אנשים פנו אלי ואמרו לי שכדאי שההתאחדות לכדורגל תחקור את המשחק הזה ותשלח חוקרים מ'ויצמן יער' לבדוק את כשרות המשחק, אני ממש לא הסכמתי ולא מאמין שיהיה משהו לא כשר במשחק הזה. שתי הקבוצות צריכות את הנקודות ונכון שאומרים לי ששבוע הבא יש לכפר כנא את בני זלפה, אבל אני לא חושב שיש דברים לא כשרים בליגה א'. אני בטוח שאלה סתם שמועות לא נכונות ולכן אני חושב שהטובה תנצח והיא בני ערערה. כפר כנא תפסיד השבוע ותחזור לאזור הסכנה מירידה וחבל כי יש להם קבוצה חזקה. ההימור שלי: ניצחון לערערה.

רועי: ערערה מסובכת חזק מאוד בתחתית ויודעת שהפסד נוסף יגרום לה להסתבך הרבה יותר והיא תעשה הכל כדי לנצח, כפר כנא עצרה את סדרת ההפסדים והשיגה תיקו בשבוע שעבר נגד רובי, הפעם שום דבר מלבד 3 נקודות לא יילקח בחשבון. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא.

 

מכבי צור שלום-עירוני טבריה

אוהד: טבריה עשו ניצחון גדול שבוע שעבר בבית על דבוריה והשבוע הם יוצאים למשחק חוץ קשה בצור שלום. צור שלום משחקת בבית והיא קבוצה שקשה מאד להכניע אותה. טבריה יבואו במטרה לנצח, אך יותר מתיקו אני לא חושב שיוכלו להוציא. ההימור שלי: תיקו.

רועי: משחק של להיות או לחדול עבור שתי הקבוצות. ניצחון של צור שלום יתן להם הרבה שקט והבטחת ההישארות בליגה מוקדם, טבריה מגיעים אחרי ניצחון חשוב בשבוע שעבר וידעו לחזור עם הנצחון וינסו להיחלץ מהתחתית הבוערת. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.

 

טבריה רוצה להמשיך את מסע ההישארות (עודד חסין)

 

מכבי טמרה-מ.ס. טירה

אוהד: טמרה למעשה סיימה את העונה. היא הגיעה למספיק נקודות כדי ללכת לחוף הים מוקדם וכל הכבוד לה על כך. מנגד טירה חייבת את הנקודות כדי להמשיך במאבק על האליפות. ידוע שמי שצריך את המשחק ורוצה יותר, מנצח, כי הכל זה מוטיבציה ורצון בליגה א'. ההימור שלי: טירה קבוצה טובה יותר והיא גם תנצח.

רועי: שתי הקבוצות רוצות להתכונן לפלייאוף העליון וינסו להגיע לשם מוכנים ככל שאפשר, חלוקת נקודות תהיה שם המשחק. ההימור שלי: תיקו.

 

עבד מורגאן, היכולת שלו משפיעה על כל הקבוצה (חגאג רחאל)

 

הפועל בקה אל גרביה- הפועל כאוכב

אוהד: כאוכב מאוכזבים מאד מההפסד המשפיל בבית לאיכסל החזקה. כאוכב קבוצה טובה אבל ברגע שהכוכב שלה עבד מורגאן לא במיטבו, הם לא יכולים לנצח. כאוכב צריכה להתעודד מעצם המאבק שלה והיא צריכה להיות כמה שנים בצמרת כדי להעפיל ללאומית וממש לתקוע יתד בלאומית וגם זמנם יגיע. בלי לחץ. באקה מנגד צריכה עוד ניצחון כדי ללכת לחוף הים. מול כאוכב יהיה להם קשה אבל תיקו יכול בהחלט לספק את שני הצדדים. ההימור שלי: תיקו.

רועי: כאוכב מגיעה אחרי הפסד מאכזב בשבוע שעבר והפסד של המקום הראשון, אך עדיין נמצאת חזק במאבק על הכרטיס לליגה הלאומית. באקה בורחים שבוע אחרי שבוע מהתחתית הבוערת וינסו לחלץ נקודה נוספת. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

 

אלירן חודדה, ידע לשמור על המקום הראשון עד לתום העונה? (חגאג רחאל)

 

הפועל איכסל- הפועל הרצליה

אוהד: איכסל הוכיחה שהיא הקבוצה הכי טובה בליגה העונה אבל בשביל לעלות ליגה, לא מספיק להיות הכי טוב, צריך להיות הכי יציב ולנצח את כל הקבוצות ולא רק לנצח את כאוכב במשחק העונה. הרצליה היא קבוצה בלתי צפויה ולא ברור על איזה צד הם יקומו. הם יכולים לקום על הצד המנצח ולנצח את איכסל כמו שגם יכולים להפסיד. על הנייר איכסל עדיפה והיא אמורה לנצח, אבל הרצליה יכולה פתאום להוכיח אחרת. אין הפתעות פה בכל תוצאה שתהיה... ההימור שלי: איכסל עדיפה ולכן היא תנצח.

רועי: איכסל הוכיחה לכולם שהיה מוקדם מאוד להספיד אותם והניצחון בשבוע שעבר החזיר אותם לפסגה וכרגע הכל תלוי בהם. אני מאמין שאלירן חודדה ובאהה ידעו לנווט את הספינה עד סוף העונה היישר לליגה הלאומית ,אבל בשביל זה כל משחק עבורם הוא גמר גביע. הרצליה עדיין רוצים להציל את העונה הזאת ולהשיג את הכרטיס לפלייאוף. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

 

הפועל מגדל העמק-עירוני קרית אתא

אוהד: משחק העונה בתחתית! מגדל העמק עם חיים לוי על הקווים מול קרית אתא ואלעד בראון. אלעד עושה חיל בקרית אתא והביא אותה ממתחת לקו האדום אל מעל הקו האדום, כמובן שלא ידוע עדיין על גורלה של אסי גלבוע שיוכל להשפיע על הטבלה. חיים לוי מאמן מהטובים בליגה, יצא עם מגדל להרצליה שבוע שעבר וכבר חילץ נקודה - כלומר הוא כבר עצר את סחף ההפסדים והספיגות הרב שהיה לקבוצה. המשחק לדעתי שקול וככה הוא גם יסתיים... ההימור שלי: תיקו. 

רועי: משחק בין שתי הקבוצות שהכי הרבה נפגעו מפירוקה של אסי גלבוע ומוצאות את עצמם מתחת לקו האדום וכל מילה נוספת מיותרת על המשחק הזה. כל קבוצה חייבת לנצח את המשחק לברוח מהתחתית הבוערת, לקרית אתא יש שחקנים מנוסים כמו: יוחאי כהן, אביב חדד ועוד... שיידעו להוציא את הקבוצה מהתחתית, במגדל העמק חלמו בתחילת העונה על כרטיס לפלייאוף העליון, אך מוצאים את עצמם כאחת המועמדות לירידת ליגה. חיים לוי שועל קרבות ותיק, אך במשחק הזה יהיה לו קשה. ההימור שלי: ניצחון לקרית אתא.

 

אלעד בראון מתכונן למשחק העונה בתחתית (חגאג רחאל)

 

בני זלפה- רובי שפירא חיפה

אוהד: רובי שפירא כבר סופרת 3 משחקים רצופים ללא כיבוש שער ועוד משחק אחד זה כבר יהיה מוגזם. מנגד ההגנה מתפקדת טוב ולא סופגת, אבל רובי זאת קבוצה שרוצה לשחק כדורגל והד.נ.א. שלהם זה כדורגל שמח עם הרבה שערים ולכן אני בטוח שהם יחזרו לכיבושים. זלפה קבוצה חזקה מאד בבית ונלחמת על מקום בפלייאוף. ההימור שלי: זלפה עדיפה בבית והם גם ינצחו - רק נקווה להרבה שערים. 

רועי: רובי שפירא כניראה ויתרה על הכרטיס לליגה הלאומית ותסתפק בהשגת הכרטיס לפלייאוף העליון, מנגד זלפה שניצחה בשבוע שעבר, לא אמרה את המילה האחרונה להשגת הכרטיס לפלייאוף העליון. משחק בין שתי קבוצות שככל הניראה תסתפקנה כל אחת בנקודה. ההימור שלי: תיקו.

 

ולא לשכוח את המתפרקת השנתית שלנו:

מ.ס. דבוריה - אסי גלבוע (אם יהיה) - חבל בכלל להרחיב על המשחק הזה.

רועי סימוני ואוהד רון עם תחזית ליגה א' צפון - מחזור 23

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה סרט אתה חי אוהד שאין מכירות בליגה א?! חח (אוהד 05-03-2020, 20:06)
  2. כוכב מפסידה היא עדיין בהלם. אכסאל מנצחת . טירה מפסידה . שפירא תיקו. מגדל העמק תיקו (עמאד 05-03-2020, 20:38)