״אם נזלזל בהרצליה נקבל בראש״

לאחר הניצחון החשוב של איכסל במשחק העונה, 2-0 על הפועל כאוכב שהעלה אותה למקום הראשון בליגה א׳ צפון, היא תארח ביום שישי את הפועל הרצליה. חלוץ הקבוצה, ומי שכבש את השער השני, מועמר קראקרה, מסכם את הניצחון ומתכונן לקראת משחק קשה נגד חניכיו של אנטבי

  • על ידי: יובל יוספי
  • 05-03-2020
  • 13:20

לאחר הניצחון האחרון על כאוכב, שבעקבותיו איכסל חזרה למקום הראשון, אנשי המועדון לא ידעו את נפשם מרוב אושר. מעבר ליוקרה ולכבוד שהונחו על כף המאזניים, מדובר בשלוש נקודות חשובות שנותנות לקבוצה רוח גבית לקראת המשך העונה ומאבקי העלייה לליגה הלאומית. איכסל סופרת שלושה ניצחונות רצופים ובמחזור הקרוב תארח את הפועל הרצליה. חניכיו של אנטבי נמצאים גם הם במומנטום חיובי, ולמרות שסיימו בתיקו מאופס נגד הפועל מגדל העמק במחזור האחרון, הקבוצה סופרת שלושה משחקים ברציפות ללא הפסד. כעת, הרצליה מדורגת במקום השביעי בטבלת ליגה א׳ צפון. 

 

האם קראקרה יקרב את איכסל ללאומית? (חגאג רחאל)
 

לשני הצדדים מצפה משחק לא פשוט, וחלוץ איכסל, מועמר קראקרה (29), מסכם את התקופה האחרונה ושמח על השער שהחזיר לו את הביטחון: ״הייתה תקופה שבה הדברים פחות עבדו לנו. איבדנו את המקום הראשון ופתאום התרחקנו מחלומות העלייה. לאט לאט חזרנו לעצמנו, יש לנו שחקנים מנוסים ומאמן טוב, וזה תורם במאבקים מהסוג הזה. נגד כאוכב הגענו להילחם על כל הקופה, אני שמח ששיחקנו טוב והשגנו ניצחון מוצדק. לגבי כיבוש השער - הכי חשוב שעזרתי לקבוצה. זה החזיר לי את הביטחון אחרי תקופה לא טובה, ומקווה שעד סיום העונה זה יילך וישתפר. יש לנו קהל נפלא שחוזר למגרשים, וזה לא מובן מאליו שהם מעודדים ותומכים בנו בכל משחק״.
 

כאמור, במחזור הקרוב איכסל תארח את הרצליה, וקראקרה אינו מקל ראש במשחק: ״אם נבוא עם האף למעלה נקבל בראש. נגיע צנועים למשחק נגדם, ואנחנו יודעים מה החשיבות עבור האוהדים. אנחנו פוגשים את אחת הקבוצות הטובות בליגה ואני בטוח שניתן את הכל. אני לא רוצה לצאת בהצהרות של עליית ליגה, אבל יש לנו שחקנים ווינרים בקבוצה ואנחנו סומכים אחד על השני. אם נמשיך ביכולת הטובה אני בטוח שנעלה ליגה״.
 

מועמר קראקרה נותן את כל הכבוד להרצליה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. סה"כ תחזית (אוהד 05-03-2020, 13:47)
    לאיכסל משחק מול אחת הקבוצות הקשות בליגה ולא יציבה ביום נתון הרצליה מסוגלת לנצח יש הרגשה תיקו או נצחון להרצליה. בקה נגד כוכב תיקו או נצחון לבקה.בקה קבוצה ביתית והיא לא תפסיד פעמים וכוכב בלחץ
  2. כאוכב במקום הראשון (טברייני 05-03-2020, 14:29)
    בגלל שאסי גלבוע התפרקו אז לאיכסאל ירדו 6 נקודות ולכאוכב 3 ככה שכאוכב עדיין במקום הראשון ⚽️⚽️⚽️
  3. כוכב מפסידה היא עדיין בהלם . אכסאל מנצחת . טירה מפסידה. (אחמד 05-03-2020, 15:35)
  4. גם אם לא תזלזלו בהרצליה תקבלו בראש (הרצל מהרצליה 06-03-2020, 03:27)