ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-25

המחזור ה-25 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 29 שערים. שמשון ת"א, קלנסאוה, כפר קאסם, קרית אונו, בית דגן והוד השרון מנצחות בבית. בני יפו מנצחת בחוץ. המשחק של צעירי טייבה נגד בית"ר ר"ג מסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 10-03-2020
  • 10:52

צעירי טייבה - בית''ר ר"ג : 2-2

המוליכה צעירי טייבה אירחה במגרשה את בית"ר ר"ג שנלחמת על חייה. המחציתהראשונה הסתיימה ביתרון 2-1 לטייבה משערים של גיל גילקרוב וגמליאל פרץ. טום כהן הישווה זמנית לבית"ר ר"ג. במחצית השניה בית"ר ר"ג הצליחה להשוות משער של מוחמד כטארי שקבע את תוצאת המשחק 2-2 וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

שועאע כפר קאסם - בית''ר כפ"ס: 0-2

שועאעא כפר קאסם אירחה את בית"ר כפ"ס לקרב ישיר על הפלייאוף. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. במחצית השניה היתה זו כפר קאסם שכבשה שני שערים מרגליהם של אור אליהו ודור אלקבץ וניצחה את המשחק החשוב 2-0. בית"ר כפ"ס נותרה ב-10 שחקנים מהדקה ה-80 לאחר הרחקתו של ארד הורן.

 

קרית אונו - שמשון בני טייבה : 2-6

קרית אונו אירחה במגרשה את שמשון בני טייבה. קרית אונו פתחה מצוין את המשחק ובמחצית הובילה 2-0 משערים של אופק בלסאן ובר מזרחי. במחצית השני הקרית אונו הוסיפה עוד 4 שערים מרגליהם של ננו ועקנין, עוז יפרח וצמד של בן דיגה. טייבההצליחה רק לצמק משעירם של דור מימוני וכרם נסיראת. בסיום 6-2 גדול לקרית אונו.

 

עמישב פ"ת - בני יפו אורתודוכסים : 1-0

עמישב פ"ת אירחה במגרשה את בני יפו. שער בודד של ניר ביטון בדקה ה-38 הכריע את גורל המשחק וקבע ניצחון יקר ליפו שרוצה להבטיח עוד עונה בליגה ב'.

 

הפועל קלנסאוה - מחנה יהודה :0-1

קלנסאוה מהמקום ה-3 אירחה את מחנה יהודה. בדקה ה-4 קלנסאוה עלתה ליתרון משערו של דניאל אברהם והשכילה לשמור על היתרון עד לסיום וקלנסאוה מקבעת את מעמדה בצמרת הגבוהה וככל הנראה תיקח חלק במשחקי הפלייאוף העליון.


דניאל אברהם כובש שער הניצחון לקלנסאוה (אלי שמואלי)

 

קלנסאוה חוגגת ניצחון ומבטיחה כמעט בודאות את מקומה בפלייאוף (אלי שמואלי)

 

עירוני בית דגן - כפר ברא : 1-4

בית דגן מהצמרת אירחה במגרשה את כפר ברא מהתחתית. כפר ברא הובילה ראשונה משערו של איתי אוחיון אבל עד למחצית בית דגן הישוותה משערו של דניאל בחור. המחצית השניה במעמד צד אחד, בית דגן שלטה והבקיעה 3 שערים מרגליהם של מישל ערביד, דוד קריאנסקי וזיו רותם.

 

הפועל הוד השרון - עוצמה חולון : 3-4

הוד השרון המתאוששת אירחה במגרשה את עוצמה חולון שנלחמת על חייה. הוד פתחה היטב ובמחצית הובילה 2-1 משערים של אדיר בהונקר ורע אשד. עידן אשכנזי הישווה זמנית. במחצית השניה בן אלוני הישווה בדקה ה-47 אבל צמד שערים של אוראל רמדי החזירו את היתרון להוד השרון. בדקה ה-82 עידן אשכנזי השלים צמד אבל זה היה מאוחר מדיי ובסיום 4-3 יקר מאד להוד השרון שככל הנראה חורץ את גורלה של עוצמה חולון.

שמשון ת"א - בית''ר פ"ת : 1-5

שמשון ת"א מהמקום החמישי אירחה את בית''ר פ״ת. דור אזולאי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-25 אבל עד המחצית שמשון ביצעה מהפך מרגליהם של שמאי איתם, בן חקון קורל. במחצית השניה הוסיפה שלושה שערים מרגליהם של סגל רפי ,עומר הלוי ושפולנסקי אילי. בסיום 5-1 ענק לשמשון ת"א.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : עוז יפרח,ששיחק קשר אחורי, עם שער וניהול משחק נהדר בניצחון הגדול בקרית אונו. עוז נמצא בכושר נהדר בחודש האחרון ורואים את זה בתוצאות של קבוצתו.

 

 

מאמן המחזור : אודי כבודי מאמנה של קרית אונו עם ניצחון גדול על בני טייבה שכנראה מבטיח כמעט סופית את העפלה של הקבוצה לפלייאוף העליון.

 

קבוצה מצטיינת : שמשון ת"א עם חגיגת כדורגל נגד בית"ר פ"ת .

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-25

הוסף תגובה
תגובות
  1. טייבה מעל כולם יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות (ברק 10-03-2020, 12:40)
    ביתר פ"ת איבדה סיכוי כך גם עמישב שמשון חזק בתמונה ובתחתית יפו והוד השרון בורחות