אוהד רון מארח את שי מאור: תחזית ליגה א׳ דרום מחזור 23

השבוע, לקראת המחזור ה-24, החלטתי לארח את חברי שי מאור. שי מאמן מהבכירים והמנוסים בליגה א', מכיר כל מגרש וכל שחקן בליגה ואימן העונה את עירוני אשדוד ומכבי יבנה. שי חושב שכפר שלם תנצח את נורדיה ואף תחגוג עלייה בסיום העונה, הבקעה תפתיע את שמשון כפר קאסם ותעשה צעד חשוב להישארות, יפו תנצח את הרצליה שתסתבך עוד יותר בתחתית ויבנה תסיים בתיקו עם אור יהודה...

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-03-2020
  • 11:31

ונעבור למשחקים:

הפועל מרמורק - הפועל אזור

אוהד: מרמורק מגיעה לאחר אכזבה גדולה בשבוע שעבר לאחר תיקו מול עירוני אשדוד. תוצאה מאכזבת כי הפער מכפר שלם צמח לו ל-4 הפרש וזה כבר נראה קשה עד בלתי אפשרי. מנגד אזור עם עוד תוצאה די טובה בתיקו מול האדומים מאשדוד. גל ספיר ירצה להוכיח למרמורק מה הוא שווה לאחר ששיחק שם בעבר. ההימור שלי: תיקו.

שי: הפועל מרמורק בועטים בדלי כבר 3 פעמים וחבל. זה מועדון גדול עם קהל מדהים, שאמור להיות בליגה שנייה. הפועל אזור מחפשת רק לא להפסיד ולהישאר בליגה ובסה"כ עושה את שלה. ההימור שלי: מרמורק טובה יותר וגם תנצח את המשחק.

 

אדומים אשדוד - ירמיהו "גריל טאון" חולון

אוהד: האדומים ממשיכים בהתרסקות שלהם לאחר שלא ניצחו את אזור והפעם הם פוגשים את הפתעת העונה מחולון. חולון שיחקו נהדר נגד נורדיה בשבוע שעבר ועושה רושם שהם בכושר אולי הכי טוב בליגה, אבל בחוץ מול האדומים שחייבים נקודות כדי להבטיח את הפלייאוף אני חושב שהאדומים ינצחו. אני מאמין שהאדומים מבינים את גודל האכזבה העונה ואם לא ינצחו את חולון גם פלייאוף לא יהיה להם. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד.

שי: אדומים אשדוד היא הקבוצה הכי מאכזבת בליגה, עם קהל איכותי ותקציב ענק - בהחלט אכזבה ענקית. ירמיהו חולון הפתעת העונה בפער גדול ,כל הכבוד למוסא בן חיים, לרונן, קנפו, לליאור שולמן ולויקטור גניש על עונה חלומית. ירמיהו בפלייאוף, השאלה אם יהיה להם מה למכור שם. השבוע אני חושב שדווקא האדומים ינצחו כי הם במאבק על הפלייאוף ואוי ואבוי אם קבוצה כזו לא תהיה בין חמש הראשונות. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד.

 

חולון יוצאת למשחק חוץ קשה באשדוד (איתן ידגר)

 

מכבי יבנה - מ.כ. אור יהודה

אוהד: ההתאוששות הגדולה של החודשיים האחרונים מגיעה ממכבי יבנה וכל הכבוד ליוסי זוזוט שלקח קבוצה גמורה, כן, ממש גמורה גם מנטלית, חיזק במספר נקודות והפך אותם ללהיט שכבר ברח מהמקום ממנו יורדים ליגה וכל הכבוד למאמן המצוין על כך. אור יהודה עושים בעצמם עונה נהדרת ולאחר שניצחו שבוע שעבר את מכבי יפו, הם הוכיחו שהם יכולים אפילו לחלום על פלייאוף עליון ביום בהיר... יבנה עדיין חייבים את הנקודות כדי להינצל ומי שצריך יותר נקודות לרוב גם לוקח. ההימור שלי: יבנה תנצח. 

שי: מכבי יבנה במגמת שיפור, הרבה בזכות הרכש שאני הבאתי לשם עם כל הצניעות... הדבר הגדול ביותר שקרה להם הוא שהבאתי את האחים מדהלה ואת אדי אדרי לקבוצה. אור יהודה בעונה טובה מאד ומגיע המון קרדיט ליעקב טל ועוזרו רולי מוצפי ובכלל למערכת נהדרת שגיא פרץ בראשה. משחק שקול ומעניין, ניצחון של אור יהודה יקרב אותם לפלייאוף העליון, ביבנה במקרה של ניצחון והם רגל וחצי לעוד עונה בליגה. ההימור שלי: תיקו.

 

אור יהודה רוצה לנצח ביבנה ולהתקרב לפלייאוף (דדי ברק)

 

מכבי יפו - מכבי הרצליה

אוהד: יפו הפסידה שבוע שעבר לאור יהודה והפסידו הזדמנות לעקוף את האדומים ולהיכנס לפלייאוף. מאכזב  מאד ואפילו מראה על החוסר ניסיון של הילדים ביפו. הם מוכשרים מאד הילדים, אבל חסר להם ניסיון וזה המחיר שמשלמים ביפו על חוסר הניסיון של שחקניהם. אני מקווה שהנהלת יפו תגייס ספונסר חזק וגדול שישקיע במועדון ולא כל שנה יהיו מבסוטים מעונה בינונית ולהגיד ששילבו ילדים בהרכב. הנהלת יפו - מטרתכם להביא ספונסר ואם אתם לא יכולים, זוזו הצידה ותנו לאחרים הזדמנות להביא מישהו כזה. הרצליה עם ניצחון סופר חשוב על בקעת הירדן והם חייבים להמשיך לאגור נקודות אחרת הם יירדו ליגה. ההימור שלי: הרצליה עם סגל מצוין ועדיף על הילדים מיפו ולכן לדעתי הם ינצחו.

שי: משחק מעניין עם מטרות שונות. יפו נאבקת על מקום בפלייאוף, בעוד הרצליה נאבקת על הישארות. מכבי יפו מועדון גדול לליגה א' וקבוצת פלייאוף טיפוסית. ההימור שלי: יפו תנצח.

 

האם הרצליה תחגוג גם מול יפו? (אבייתר ברק)

 

הפועל בקעת הירדן - שמשון כפר קאסם

אוהד: בקעת הירדן במשחק העונה שלהם! יש להם יריבה שאומנם חייבת נקודות כדי להיכנס לפלייאוף, אבל שמשון כפר קאסם זאת עדיין יריבה שאפשר לנצח, בטח כשמדובר במשחק בית של הבקעה. הבקעה בבית חייבת לנצח אם ברצונה להישאר בליגה. כפר קאסם עם סגל שחקנים מצוין, חלק התקפי מהיר מאד והשאלה לאיזה בוקר הם יקומו. לדעתי לבקעה בבית יש עדיפות אבל חוסר הביטחון של שחקניה לא ייתן להם יותר מתיקו. ההימור שלי: תיקו. 

שי: הבקעה במגמת התרסקות, בעוד שמשון בועטת בדלי ברגעי ההכרעה. שמשון כפר קאסם עם חומר שחקנים מעולה - אלון סולטן, סיראז' נסאר, אמסיס וסולימנוב חייבים לסיים בין 5 הראשונות. הבקעה נראית כקבוצה שלא מצליחה להתרומם מאז עזיבתו של קרגולה, אך אני חושב שהפעם הבקעה חייבת לנצח בבית להישאר בליגה והיא גם תעשה את זה. ההימור שלי: שמשון טובה יותר, אבל מרגיש לי הפתעה ואני הולך על ניצחון לבקעה.

 

הכח ר"ג - עירוני אשדוד

אוהד: הכח ר"ג לא מצליחים לנצח אבל לדעתי זה רק בגלל שהם התחזקו לפני תום מועד העברות ויש להכח קבוצה חזקה מאד ששווה מקום בפלייאוף, ואפילו יכולים להתמודד מעבר לפלייאוף. מנגד אשדוד חייבים נקודות, כי כל הפסד במצב שלהם עלול להפיל אותם למקום ממנו יורדים ליגה. ההימור שלי: הכח עדיפים בבית ולכן הם גם ינצחו.

שי: הכח נחלשה מאד, דווקא לאחר חיזוק בחלון ההעברות. עירוני עם סיבוב שני ממש חלש (6 נקודות מתוך 21) ולדעתי אין מחליף לתומר בן חיים, אבל היא בהתאוששות בשבועיים האחרונים. הסגל של עירוני התחזק מאד עם פרינס, יוני אליאס ושמש, ואין שום סיבה שלא יחזרו עם נקודות מוינטר. ההימור שלי: תיקו שישרת את עירוני.

 

בית"ר נורדיה ירושלים - הפועל כפר שלם

אוהד: נורדיה שיחקו שבוע שעבר נגד חולון ולא נראו כמו קבוצה שרוצה לנצח. יש להם חלק התקפי טוב שיכול להבקיע בכל משחק שער, אבל החלק ההגנתי פשוט מאד חלש וממש לא מתאים לליגה א'. כפר שלם נראים מעולה במחזורים האחרונים, כאשר כל שבוע שחקן אחר מצטיין כשמעל כולם אוהד קדוסי ממשיך להפציץ. נורדיה ירצו להוכיח שהם שווים לכפר שלם, ילחמו וינסו להפתיע אותם אך הכפר עדיפים... ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

שי: משחק שאמור היה להיות משחק העונה, נורדיה עם תקציב ענק וללא ספק היא אכזבה ולדעתי גם ויתרו על העונה. ההימור שלי: כפר שלם ינצחו וגם יחגגו בסיום העונה.

 

האם כפר שלם תעשה צעד נוסף לעבר הליגה הלאומית? (איתן ידגר)

 

עירוני קרית גת - מכבי שעריים

אוהד: קרית גת פרסמו שכניסה למשחק הזה יעלה כסף ואני אומר כל הכבוד להם על ההבנה של המצב וכנראה שהם רוצים למנוע את התפרצות הקורונה, כי אחרת לא ברור למה הם מבקשים כרטיס כניסה שהרי ברור שלא יקנו כרטיסים למשחק הזה... מה הם חושבים לעצמם בעלי הבית בקרית גת? הם נראה לי מנותקים מהמציאות... אבל זה היה ידוע כבר מתחילת העונה ולעבור כזאת עונה מביכה וגם לבקש כסף בכניסה זה כבר יותר מדי... שעריים מאכזבים מאד במחזורים האחרונים והשבוע הבנתי מאנשים שהבלם האגדי שלהם נמצא בבידוד והם מבקשים אולי לדחות את הליגה. צודקים, יש להם את הבלם הכי טוב בארץ, ואם הוא לא ישחק הקבוצה ממש תרד ליגה. אפשר לחשוב מי הוא הבלם שאם הוא לא ישחק אז לבקש להפסיק את הליגה? נו באמת, הבלם הוא שחקן טוב בקבוצה שיורדת ליגה כנראה, אז אם הוא יהיה או לא זה לא כזה ישנה, המזל שלכם שיש לכם השבוע את קרית גת החלשים..שבוע הבא יוהאן קרויף יחזור לשחק ותצאו לדרך חדשה של 4-5 ניצחונות רצופים כמו שאתם רגילים מתחית העונה...תתעוררו על עצמכם..ורק ככה תשארו בליגה... ההימור שלי: שעריים ינצחו בקלות. 

שי: קריית גת כבר מזמן נפרדה מליגה א' והיא כנראה מי שתכריע על היורדת השנייה וכנראה גם על הכניסה לפלייאוף, מכיוון שהקבוצה כבר משחקת ללא מטרה... שעריים בתקופה ממש לא טובה, דבר שמסכן את המועדון המצוין הזה מלרדת ליגה. שעריים קיבלה משחק בהזמנה לצאת ממשבר ואם שעריים לא יחזרו עם 3 נקודות מהמשחק בקריית גת, כל המועדון (כולל כולם), צריך לעשות חישוב מסלול מחדש ויפה שעה קודם. ההימור שלי: שעריים ינצחו.

אוהד רון מארח את שי מאור: תחזית ליגה א׳ דרום מחזור 23

הוסף תגובה
תגובות
  1. Hakoach (Chakimi eli.n.y 12-03-2020, 11:50)
    Good luck,hakoach!
  2. Hakoach (Chakimi eli.n.y 12-03-2020, 12:02)
    Gal yosef. I am ashamed of the organization condition, but more than it imma shaming that you are the head of the organization. If you are uncapable paying the player and the good people who works for the club. Just do us a favor and leave the key on the table. Take your amidar and go somewhere else please!!!!
  3. שוב הזלזול בשעריים (הוגה דעות 12-03-2020, 13:19)
    גובל בהסתה . חבל.
  4. כתב בכיר (פיגושון 12-03-2020, 13:26)
    השנאה שלך ליפו משבשת לך את המוח,אם יש לך בכלל.
  5. מאירה השטוחה (סגול בנשמה 12-03-2020, 14:16)
    אני שרוף על שטוחות אבל? למה הכינוי הזה ברבים
  6. מאירה השטוחה (סגול בנשמה 12-03-2020, 14:16)
    אני שרוף על שטוחות אבל? למה הכינוי הזה ברבים
  7. ל4 דבר יפה אכן יפו קבוצת ילדים (מושוניק אוהד יפו 12-03-2020, 14:59)
  8. בקלות מצאנו מחליפים לבן חיים ובטח לך (לשי מאור מעירוני 12-03-2020, 16:33)
  9. מגיב 8 (עירוני 12-03-2020, 17:59)
    לך תחפס סודני תומר בן חיים זה שחקן ואין לא מחליף במקומו 6 שחקנים ‏פועלי בניין חחחחח חמור
  10. הכח (יוסי 12-03-2020, 19:58)
    אתה צודק. ראוי שגל יוסף יוותר על הכח שתתחיל את דרכה במקום הראוי לה בליגה ג ונישאר עם מכבי רמת עמידר
  11. אוהד חולה נפש (המוכתר משעריים 13-03-2020, 07:03)
    אוהד כולם מזלזלים באתר שלך.ואגב גיא עיני אחד הבלמים הטובים בליגה
  12. אוהד רון צודק דרוש ספונסר גדול ולא ספונסר קטןצריך קבוצה מקצועית ולא קבוצת ילדים שמקבלת דמי כיס ולא מ (מושוניקו אוהד יפו 13-03-2020, 07:51)
  13. שי מאור בדיחה (שרון 13-03-2020, 08:18)
    הרגת אותי שאמרת שאתה דאגת לרכש ביבנה, אתה פחדן ובלי עמוד שדרה בורח תמיד שלא נוח לך, בקיצר אתה פח
  14. אמת (יבנאי 13-03-2020, 09:23)
    שי מאור הביא את האחים מדהלה וגם את אדי אדרי. לא יודע למה הוא רצה ללכת . מאמן מצוין
  15. האחים (אוהד יבנאי 13-03-2020, 09:24)
    אף מאמן לא יכול לעבוד ביבנה האחים דאגו להכשיל את כולם עשו הכל 5 מאמנים זרקו שזוזוט יאמן. נקודה!
  16. הפתעה בקרית גת (א.ב יהושוע 13-03-2020, 11:26)
    המשחק יסתיים בתיקו 0
  17. מושוניק דבר יפה (פיגושון 13-03-2020, 11:33)
    חחחח תתחבא מאחורי המקלדת טמבל
  18. אוהד רון צודק צריך ספונסר גדול לא קטן עם ילדים לא עולים ליגה (פרחי 13-03-2020, 12:18)
  19. שי מאור טועה יפו מועדון קטו כלכלית לכו מעסיק ילדים.במקום מקצוענים (יפואי 13-03-2020, 12:23)
  20. חתיכת פח שי מאור (נורבש 13-03-2020, 16:30)
    אז למה ברחתה יחתיכת פח שי מאור ראיתה שהם הולכים לרדת וברחתה יחתיכת מאמן פחדן אין לך עמוד שדרה
  21. עירוני (יבנאי 13-03-2020, 18:00)
    מזל שעשינו קצת נקודות ויש קריית גת
  22. מאמן מס 1 בליגה (אפי אשדוד 13-03-2020, 18:01)
    מאמן הכי טוב בליגה אין אף מאמן בליגה עם ההשגים שלך שייקה אוהב אותך
  23. מאמן הכיר (אשדודי 13-03-2020, 18:49)
    מתי בדיוק סיים עונה שלמה בליגה א אז איזה בכיר מאמן בנוני ומטה אז תפסיקו לכתוב מאמן בכיר
  24. בליגה א שי מאור עשה שנים של הצלחות (אזורי 14-03-2020, 12:49)
    לאשדודי החכם שי מאור בליגה א עשה הצלחות שנים רק אתה היית בליגה ג
  25. שי מאמן מצוין (יבנאי 14-03-2020, 12:51)
    ואכן עשה רכש טוב לפני שהלך ברור לנו למה הלך. מאמן מצוין לכל הדעות