סופית: משחק העונה בין דימונה לכסייפה יערך באיצטדיון 'וינטר'

אחרי הסאגה שהתנהלה לאחרונה סביב מציאת מגרש שיארח את משחק העונה בליגה ב' דרום ב' בין כסייפה לדימונה, הוחלט סופית ע"י ההתאחדות לכדורגל שהמשחק יתקיים באיצטדיון וינטר עם קהל. אוהדי מ.ס דימונה מודאגים מהמצב עקב הקורונה לאחר שראו כי כמה אוהדי כסייפה היו בסופר קלאסיקו בספרד, ולא מבינים איך בירוחם החליטו על משחק ללא קהל ובוינטר כן. אוהדי מ.ס דימונה: "לא ברור אם אוהדי כסייפה נכנסו לבידוד, לא משחקים עם בריאות של אנשים, אנחנו מגיעים למגרשים עם ילדים"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 11-03-2020
  • 15:45

עירוני כסייפה נענשה לאחרונה ברדיוס של שני משחקים, ולקראת משחק העונה מול מוליכת הטבלה מ.ס דימונה, נאלצה לחפש מגרש שיסכים לארח את המשחק באישור ההתאחדות והמשטרה, ובהתאם למצב המדאיג סביב סוגיית הקורונה. לבסוף אושר כי המשחק יתקיים מגרש בירוחם ללא קהל, אך ברגע האחרון הוחלט להזיז את המשחק לאיצטדיון וינטר שברמת גן ולקיים אותו עם קהל, מה שלא ברור בסיפור הוא איך מאשרים לקיים את המשחק ברמת גן עם אוהדים כשלפני כן רצו לקיים אותו בירוחם ללא צופים.

 

במקביל להחלטה פורסם בחדשות כי מדינת ישראל שוקלת לאסור התקהלות של יותר מ-100 איש, ואוהדי מ.ס דימונה מודאגים מהמצב לאחר שראו בפייסבוק תמונות של כמה מאוהדי כסייפה שביקרו בספרד לפני כשבוע ולא ברור אם הם צפויים להגיע למשחק. 

אוהדי מ.ס דימונה אמרו לקראת המשחק: "במשך יותר משבוע לא ברור לנו איפה הקבוצה צפויה לשחק, ועכשיו מאשרים את המשחק ברמת גן עם קהל? אנחנו לא יודעים איך מאשרים דבר כזה, לא ברור אם אוהדי כסייפה נכנסו לבידוד. לא משחקים עם בריאות של אנשים אנחנו מגיעים למגרשים עם ילדים".

הוסף תגובה
תגובות
  1. קורונה (סגול 11-03-2020, 17:08)
    ברמת גן אין קורונה חחחח