עו"ד שי אבני עם התחזית לליגה לאומית

נכון לכתיבת שורות אלה, המחזור אמור להיות משוחק ללא קהל. מעניין אם תהיה החלטה על השבתת הליגות לאחר מחזור זה אך בינתיים בוא נהנה ממה שיכול להיות דקות אחרונות של כדורגל לחודש זה. המוליכה, מכבי פ"ת, איבדה פוקוס לאחר הנצחון על בית"ר בגביע והפסידה בחוץ לאחי נצרת. ראשל"צ שוב מאבדת נקודות ומקרבת אליה עוד יותר את בני סכנין שחולמת על ליגת העל ורחוקה ממנה כעת רק ארבע נקודות. בתחתית, אשקלון ניצחה והשאירה לעצמה תקווה להישאר בליגה. עפולה רחוקה רק 3 נקודות מלוד שבמשחקי המבחן.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 13-03-2020
  • 09:32

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

טור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 29  

הפועל פ"ת-אחי נצרת

הפועל פ"ת הפסידה בביתה במחזור האחרון לבית"ר ת"א וכעת מארחת שוב בביתה את אחי נצרת מהתחתית. אחי נצרת חייבת את הנקודות על מנת להישאר בליגה ולאחר הנצחון במחזור הקודם על המוליכה והקבוצה השניה של פ"ת, כעת היא תנצח גם את הפועל המקומית.

הניחוש שלי: אחי נצרת.

 

בית"ר ת"א/בת ים-בני לוד

בית"ר ת"א רוצים להבטיח פלייאוף עליון ומגיעים לאחר נצחון חוץ גדול על הפועל פ"ת. בני לוד מגיעים לאחר הפסד בית להפועל ר"ג ובמומנטום שלילי.

הניחוש שלי: בית"ר ת"א/בת ים.

 

הפועל ר"ג-הפועל עפולה

הפועל עפולה הובסה במחזור האחרון בביתה ע"י בני סכנין וקטעה בכך רצף של חמישה משחקים ללא הפסד הכוללים ארבעה נצחונות ותיקו אחד. הפועל ר"ג רוצים להיכנס לפלייאוף העליון אבל הפועל עפולה נלחמת על החיים שלה בליגה.

הניחוש שלי: הפועל עפולה.

 

הפועל נוף הגליל-הפועל אום אל פאחם

נוף הגליל נפרדו מאיתי מרדכי ומינו את ירון הוכנבוים שאימן אותם בעונה הקודמת. אום אל פאחם נפרדו מנועם שוהם לאחר חמישה משחקים רצופים ללא נצחון.

הניחוש שלי: תיקו.

מ.ס כפר קאסם-מכבי פ"ת

כפר קאסם רוצה להבטיח פלייאוף עליון. מכבי פ"ת איבדה גובה לאחר הנצחון על בית"ר בגביע. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

בני סכנין-הפועל רמה"ש

סכנין במומנטום טוב, התקרה מרחק 4 נקודות לראשל"צ שבמקום השני ומרגישה כי היא יכולה לעלות העונה לליגת העל. רמה"ש הבטיחה את הפלייאוף העליון ויבואו משוחררים. מהראן ראדי הוא שחקן מעל הליגה והוא ידאג לקחת בבית שלוש נקודות.

הניחוש שלי: בני סכנין.

 

הפועל ראשל"צ-הפועל אשקלון

 ראשל"צ קבוצה איכותית יותר אך הפועל אשקלון מלאה תקוות להישאר בליגה לאחר הנצחון הביתי במחזור הקודם.  יהיה משחק שקול ואני מאמין שהפועל אשקלון יילחמו על ההישארות בליגה עד סיום העונה.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עכו-הפועל קטמון

קטמון ניצחו במחזור הקודם בכפר קאסם וצימקה את הפער לשש נקודות מראשל"צ. המומחיות של קטמון היא לתת לכולם את ההרגשה שהיא מתקרבת למאבק העלייה ואז היא שוב מפשלת ומפסידה לכל קבוצה שמזמין הגורל. הפעם זה יהיה לעכו.

הניחוש שלי: הפועל עכו.

עו"ד שי אבני עם התחזית לליגה לאומית

הוסף תגובה
תגובות