"צריך לעשות פגרת קורונה ולהמשיך את העונה"

כך אמר חיים סירוטקין, מאמנה של מ.ס. טירה שמגיב להחלטת ההתאחדות לכדורגל להשבית את הכדורגל הישראלי. סירוטקין חושב שלא ניתן יהיה לסגור את העונה לפני שהיא באמת מוכרעת על כר הדשא. "אנחנו בטירה לא הפסקנו להתאמן, בנינו קבוצה שתתמודד על העלייה גם מהפלייאוף"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 19-03-2020
  • 14:18

חיים סירוטקין, מאמנה של מ.ס. טירה מליגה א׳ צפון אמר על השבתת הליגה בעקבות נגיף הקורונה: "המצב קצת בעייתי. נכון שצריך ללכת לפי משרד הבריאות, אבל לא יכולים להגיע להחלטה לסיים את העונה לפני שהיא הגיעה לסיומה. צריך לעשות 'פגרת קורונה' כמו שעושים פגרת חורף. השחקנים צריכים ללכת לעזרת המועדונים ולשחק עוד שבועיים באותו חוזה ולא יכולים לקבוע עולות או יורדות לפני סיום עונה אנחנו".
על מצב קבוצות נוכח המשבר אמר סירוטקין: "בטירה בנינו קבוצה שבמידה לא תעלה דרך מקום ראשון נוכל לעלות דרך הפלייאוף ולשם זה בנינו קבוצה מושקעת. צריך קצת סבלנות ולאחר מכן שהכל יעבור לסיים את העונה בצורה מזורזת, רק ככה נוכל להכתיר את העולות ואת היורדות - שום דבר אחר לא יתקבל. אנחנו בטירה לא הפסקנו להתאמן למרות שאנחנו מבינים את הבעיה, אנחנו נזהרים ומתאמנים בהתאם להוראות בתקווה שהכדורגל ימשיך עד סוף העונה בתקווה שהקורונה תישאר רק בירה. רפואה שלמה לכל עם ישראל".
 

חיים סירוטקין חושב שהליגה חייבת להמשיך מהמקום בו הופסקה (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לקקן (גליקו 19-03-2020, 17:14)
    תפסיק לערבב אנשים אתה כישלון בכל קבוצה שהיית נכשלת יבלוף.
  2. בטים (גונן 20-03-2020, 07:58)
    תפסיק לבלבל את המוח ילקקן איך והבה מרשה לך להתראיין בגולר חחחח והבה ויחזקאל שומרים עליך אם לא מזמן היית בבית
  3. אתה הזוי חי בעולם מקביל ... (דני 20-03-2020, 15:06)
    תתעורר מהחלום שאתה נמצא בו ...חזרה למציאות.