"רוצה שנקום בבוקר ונגלה שהכל היה חלום בלהות"

כך אמר אביעד זרביב, שחקנה של הפועל קריית אונו מליגה ב' דרום א' שמגיב למשב הקורונה שמשתק את המדינה כולה ואת הכדורגל בפרט. זרביב, בעל עסק עצמאי מעיד על עצמנו שבמצב הנתון יוכל לשרוד חודש מבחינה כלכלית, אך נשאר אופטימי: "מה שקורה, קורה לטובה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-03-2020
  • 18:10

אביעד זרביב שחקנה של קריית אונו מליגה ב' דרום א' אמר בנוגע למשבר הקורונה המשפיע על כל חלק במדינה: "אני חושב שזהו מצב קשה מאוד למדינה ולכלכלה שלנו בכלל. לצערי הרבה אנשים עדיין לא מפנימים שאנחנו במצב מלחמה והדבר הקשה ביותר זה החוסר וודאות שאף אחד לא יודע מתי זה ייגמר... אני כעצמאי יכול לשרוד את זה חודש גג, לכן זה יוצר אצלי מצב של חוסר וודאות וחוסר רוגע".


איך לדעתך זה משפיע על הכדורגל הישראלי? 

"לגבי הכדורגל והליגה שלנו בפרט, ליגה ב', לא מעט מועדונים השקיעו כסף רב על מנת לעלות ליגה ולהתברג בפליאוף העליון, כואב עליהם אם הליגה תיפסק כבר במחזור ה-25. אני מאוד מקווה שמחר בבוקר נקום ונגלה שזהו רק חלום בלהות ונחזור לשחק כדורגל ונמשיך את הליגה כסידרה עד לסיומה".

 

לסיום אמר אביעד זרביב: "כדורגל זה בדם שלי כבר 35 שנה לכן לא נוותר כ"כ מהר. אני מבקש מכולם להישאר אופטימיים ולהמשיך לחייך, כי רק כך ובעזרת השם ננצח את הקורונה. תאמינו בלב שלם שמה שקורה, קורה לטובה. גם מצב זה הוא זמני ויעבור, חייבים להיות חזקים! אוהב את כולם ומאמין באהבת חינם".

אביעד זרביב מנסה להישאר אופטימי (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות