"מצב לא נעים בכלל, כמו חלום שלא יודעים מתי הוא ייגמר"

כך אמר קובי דומר, שחקנה של בית"ר כפ"ס מליגה ב' דרום א' שמגיב למשב הקורונה שמשתק את המדינה כולה ואת הכדורגל בפרט. על המשך העונה אמר דומר: הכל תלוי מתי תיגמר המגפה"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 26-03-2020
  • 13:55

קובי דומר, שחקנה של בית"ר כפ"ס מליגה ב' דרום א' אמר בנוגע למשבר הקורונה המשפיע על כל חלק במדינה: "אנחנו במצב לא נעים בכלל. אנחנו במשהו שנרשם בהיסטוריה של העולם. כמו חלום שלא נגמר ולא יודעים מתי ואיך הוא ייגמר".


איך לדעתך צריך לסיים את העונה הנוכחית? 
"הכל שאלה של מתי זה ייגמר... אם זה ייגמר בחודש חודשיים הקרובים, לפי דעתי להמשיך רגיל את העונה במתכונת מזורזת ומה שצריך לקרות שיקרה על מגרש הכדורגל. אם זה יימשך לשלושה חודשים ומעלה, אז לשנות את התקנון ולהקפיא את היורדות".


האם לדעתך נוכל לחזור לשחק כדורגל בעונה הנוכחית ואם כן מה בנוגע לקהל?
"אני בנאדם אופטימי ומאמין מטבעי. מתי שבורא עולם יחליט שמספיק עם המגפה הזאת אז זה ייגמר. בעזרת השם שנחזור למגרשים כמה שיותר מהר. במצב הקיים בוודאי שצריך לשחר ללא קהל. בריאות לפני הכל, כדורגל היה ועוד יהיה". 


לסיום אמר דומר: "בואו נתפלל לבורא עולם כולם שיפסיק את המגפה הזאת".
 

קובי דומר "נזהר" מפני נגיף הקורונה

הוסף תגובה
תגובות
  1. הגזמתם, שחקן ליגה ב מגיע לכתבה בתקשורת. הזוי (תומר 26-03-2020, 14:39)
  2. מה קרה (ליטל 26-03-2020, 18:28)
    אז כן שחקן ליגה ב מגיע לכתבה ... רק הסלבס יכולים לדבר .. זכות כל העם לתת דעה תומר תתפלל לשם במקום לדבר לא יפה סופש נעים
  3. יש לדעתי סיכוי שביוני יוכלו לשחק ללא קהל ו לסיים את הליגה. (שי 27-03-2020, 15:42)
    אבל יצטרכו שבועיים לאימונים לפני המשך הליגה...זה בסנריו האופטי עד אמצע אוגוסט יקבעו עלות יורדות אחרי גמר הפלייאוף...ושנה הבאה הליגה תדחה בחודש ....ויצופפו משחקים בהתחלה .
  4. שמתם לב שהמדיה עושה הכל בשביל להפחיד? (רונית 05-04-2020, 01:16)
    הם יביאו כל שחקן מליגה ד או מישהו שאפילו רוצה להיות שחקן שיספר לכם שהכל אולי ייגמר בעוד שלושה חודשים, העיקר ךהפחיד את כולנוץ איך זה ייגמר בעוד שלושה חודשים איך???? זו מדינה קטנה. בארה״ב הענקית הסגר ייסתיים בסוף אפריל אז כאן לא? ם לא יסתיים אז המדינה הזו מחוסלת מבחנה כלכלית. וזה לא יקרה. אבל המדיה מתה שזה ייקרה.