"חשבתי שאנחנו חסינים, לא תיארתי שיהיה עוצר כללי על הספורט"

כך אמר יניב מזרחי, חלוצה של הכח עמידר ר"ג מליגה א' דרום שמגיב למשב הקורונה שמשתק את המדינה כולה ואת הכדורגל בפרט. לגבי המשך העונה אמר מזרחי: "הכל תלוי מתי יסתיים משבר הקורונה, לדעתי כבר לא נחזור לשחק כדורגל העונה"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 29-03-2020
  • 12:46

יניב מזרחי שחקנה של הכח ר"ג ליגה א' דרום אמר בנוגע למשבר הקורונה המשפיע על כל חלק במדינה: "המצב הזה שיבש את כולנו, תרחיש כזה אף אחד לא צפה בעולם הספורט. בהתחלה חשבתי שאנחנו חסינים, שימצאו לנו איזה פתרון שנשחק בלי קהל ויהיה בסדר - תיגמר העונה, תהיה אלופה תהיינה יורדות ועולות. בכל זאת זה מקצוע שממומן בידי אנשים פרטיים בדרך כלל, והאנשים האלו השקיעו לא מעט, אז לא תיארתי לעצמי שיהיה עוצר כללי על כל הספורט". 

 

יש כאלה שקוראים להודיע על סיום הליגה, לעשות הקפאה ולחזור בעונה הבאה. מה דעתך?
"אני יכול להבין את הרצון להשבית את הליגה, כל אחד והאינטרס שלו כמובן. אני חושב שזה מאוד תלוי בשאלה מתי זה יסתיים. זה לא אידאלי לקיים משחקים אחרי ששחקנים לא התאמנו במשך מספר שבועות של בידוד בתוך הבתים". 

 

האם לדעתך עוד נחזור לשחק כדורגל העונה?
"לצערי הרב ואם להיות כנה, אני לא רואה חזרה העונה למגרשים, הבריאות כרגע היא מעל הכל ונצטרך לחכות בסבלנות שכל זה יגמר. בינתיים זמן טוב לצבור רעב גם אנחנו השחקנים וגם האוהדים, בטוח שההתרגשות מהכדורגל כאשר הכל יחזור לסדרו, תהיה גדולה ומהנה עוד יותר".

יניב מזרחי חושב שמהמשבר אפשר ליצור רעב גדול לכדורגל (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יניב מזרחי מתי תקבל שכר מהכוח? (יחזקאל 29-03-2020, 15:09)
    איך אתה שם הרי לא משלמים לכם מתחילת העונה
  2. Fins comment (Chakimi eli.n.y 29-03-2020, 16:41)
    It's a time that the whole nation as well as all players in franchise have to be under Unity the best this horrible time in peace!!!
  3. מזרחי (סגול 29-03-2020, 20:41)
    יחזקל יטמבל מזרחי רק חודשיים בהכח מה אתה מבלבל את המוח אהבל