"אנחנו בסיטואציה מאוד קשה ועצובה"

כך אמר יאיר אזולאי, מנכ"ל אדומים אשדוד מליגה א' דרום שמגיב למשבר הקורונה שמשתק את המדינה כולה ואת הכדורגל בפרט. על המשך העונה בכדורגל אמר אזולאי: "המצב הכלכלי השפיע מאוד על כולם וגם על בעלי הקבוצות והספונסרים, נקווה שנראה כמה שפחות נזקים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-04-2020
  • 14:52

יאיר אזולאי, מנכל 'אדומים' אשדוד מליגה א' דרום אמר בנוגע למשבר הקורונה המשפיע על כל חלק במדינה: "אנחנו נמצאים במצב שלא היה מעולם, זה מצב קשה מאוד, המון אנשים חולים והמון נדבקים ולא רואים את הסוף עדיין, הרבה אנשים איבדו את היקר להם מכל וזה קשה מאוד ועצוב".

יש כאלה שחושבים שצריך להחליט על סיום הליגות והקפאת היורדות. איך לדעתך צריך לנהוג בעניין הזה?
"אם תהיה אפשרות בקרוב אז אולי לחשוב על חזרה כדי לסיים בצורה ספורטיבית, למרות הקושי הרב שכרוך בזה, אבל ימים יגידו ונהיה יותר חכמים".

האם לדעתך נחזור לראות כדורגל בישראל עוד בעונה הנוכחית?

"קשה מאוד לדעת. הכל תלוי במצב הבריאותי בארץ ובהחלטת משרד הבריאות והתאחדות לכדורגל תתנהל לפי ההנחיות".

איך אתה חושב שעולם הכדורגל ייראה מבחינה כלכלית לאחר סיום המשבר?

"המצב הכלכלי השפיע מאוד על כל עולם הכלכלה וכמובן שגם על הכדורגל, וכנראה שיהיה מאוד קשה לכולם כלכלית, אנחנו מקווים שיהיו כמה שפחות נזקים לאנשים ובעלי הבית, בפרט של כל הקבוצות והספונסרים שלהם. אין ספק שכל הקבוצות נפגעו כלכלית ואני מאוד מקווה מאוד שקודם כל תהיה בריאות טובה לכולם".

לסיום אמר אזולאי: "רפואה שלמה לכל החולים וחג שמח וכשר לכולם ובעזרת השם נחזור להתעסק בספורט ובכדורגל שכולנו אוהבים. חג שמח! תישארו בבית ושמרו על עצמכם".

יאיר אזולאי רוצה לחזור לעסוק בספורט, ומהר... (מדיה אשדוד)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מלך אדום❤ (אדום 04-04-2020, 23:40)