"אין כמעט משק בית במדינה שלא נפגע מהמשבר הזה"

כך אמר ארנון תמיר, שחקנה של עירוני קריית מלאכי מליגה ב' דרום ב', שמגיב למשבר הקורונה שמשתק את המדינה כולה ואת הכדורגל בפרט. עוד הוסיף ואמר תמיר: "זה זמן טוב לכולם ליהנות עם המשפחות שלהם, בימים רגילים אנחנו עובדים מסביב לשעון"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 07-04-2020
  • 19:50

ארנון תמיר, שחקנה של עירוני קריית מלאכי מליגה ב' דרום ב, אמר בנוגע למשבר הקורונה המשפיע על כל חלק במדינה: "בהתחלה לא כל כך הבנו על מה כל המהומה ולא הבנו את המשמעות של מה הולך לקרות, אבל עם הזמן הפנמנו שהדרך היחידה לעבור את הדבר הזה היא באמת לשתק את כל המדינה ובינתיים נראה שהמהלך מוכיח את עצמו".

 

יש כאלה שרוצים להשבית את העונה ושלא תהיינה יורדות. מה דעתך?
"יש הרבה אופציות שמעלים אותן על הפרק. אני חושב שצריך לנהוג בספורטיביות כלפי כל הקבוצות ולא לקבל החלטות ולקבוע את הדברים על הנייר אלא במגרש". 

 

אתה חושב שהעונה עוד נשחק כדורגל?
"קשה לי להאמין. אני לא רואה סיטואציה שבה נוכל לחזור לשחק העונה. ייקח עוד זמן עד שהמשק יחזור לפעילות רגילה וגם אז הקבוצות יצטרכו עוד כמה שבועות על מנת להיכנס לכושר משחק". 

 

איך אתה חושב שעולם הכדורגל ייראה מבחינה כלכלית לאחר סיום המשבר?

"קבוצות נפגעו ושחקנים נפגעו, אין כמעט משק בית במדינה שלא נפגע מהדבר הזה. יצטרכו לחשוב איך מצמצמים את הנזק הכלכלי גם לקבוצות כדי שימשיכו להתקיים וגם לשחקנים שלא ייפגעו לעונות הבאות מבחינת השכר, במיוחד בליגות הנמוכות שרוב החוזים הם לעונה אחת. בנימה חיובית, זה זמן טוב לכולם ליהנות מהזמן שלהם עם המשפחות, כי אנחנו עובדים מסביב לשעון ולא מוצאים זמן למשפחה שלנו רוב השנה. בריאות לכולם".

ארנון תמיר לא רואה איך העונה הנוכחית חוזרת בקרוב (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה שחקן (עירונייה 08-04-2020, 12:13)
    תבוא לעירוני אשדוד
  2. לא רק שחקן קודם אדם (משפחת מוקמל שאול ירין והילאי 08-04-2020, 20:57)
    ארנון אתה אישיות קודם בן אדם זהב אין עלייך כול מילה במקום אוהבים אותך אח יקר שאול ירין והילאי והלוואי ותישאר שנה הבאה ואם לא נבוא לראות אותך נשמה
  3. אתה כוכב כדורגל (לאתרוג 10-04-2020, 21:13)
    שנה הבאה אתה באור יהודה בגדול אמן אחלה דיסקונט שבעולם