"מגיע לאנשים בטייבה קבוצה בליגה בכירה יותר"

הקשר עידן חג'ג' נחשב לאחד הקשרים הטובים ביותר בליגות הנמוכות ולקבלן עליות. במהלך העונה הנוכחית הוא עשה מעבר מעירוני אשדוד, למ.ס טייבה מליגה ב' דרום א', וכעת, לאחר שהודיעו כי עונת הכדורגל 19/20 הסתיימה בליגות הנמוכות, הוא רשם את העלייה הרביעית ברציפות

  • על ידי: לירן ביטון
  • 14-04-2020
  • 09:07

זו לא העונה הראשונה שהקשר עידן חג'ג' מהווה פקטור משמעותי בהצלחתה של קבוצה. חג'ג' נחשב לאחד הקשרים הטובים בליגה והוא הגיע במהלך העונה למ.ס טייבה במטרה לרשום עלייה נוספת. כעת כששריקת סיום העונה הנוכחית נשרקה, לא במצב הרגיל אומנם, הוא זכה לרשום עלייה נוספת - הרביעית ברציפות עבורו. 

 

עידן, איך התחושה לרשום עליית ליגה רביעית ברציפות?

"התחושה טובה ומרגשת כמו בכל עליית ליגה, מגיע לאנשים בטייבה קבוצה בליגה בכירה יותר. הגעתי לקבוצה מצויינת עם שחקנים מאמן והנהלה ברמה גבוהה״.

 

אנשי טייבה סימנו את הקשר המצוין שידוע כקבלן עליות, והחליטו לצרפו לסגל השחקנים האיכותי שנבנה מתחילת העונה, ״הקבוצה הייתה במינוס שתי נקודות מבית דגן שהובילה את הטבלה, ואני שמח שעשינו רצף של תוצאות טובות ופתחנו פער של 10 נקודות מהקבוצה השניה", מספר הקשר על הדרך של קבוצתו שהוכיחה כי ללא קשר למשבר הקורונה, היא הקבוצה הראויה ביותר לרשום עלייה ולהצטרף בעונה הבאה לליגה א'.

 

עידן חג'ג', "תחושה מרגשת כמו בכל עליית ליגה" (אמיר חאג' יחיא)

 

האם לדעתך ההחלטה לעצור את הליגה ולעלות את המקום הראשון היא מוצדקת?

"אני חושב שיכלו לחכות עוד קצת עם ההחלטה, בכל מקרה אנחנו היינו כבר בפער של 10 נקודות כשנשארו 15 נקודות בקופה אז העלייה הזאת מגיעה לנו בלי שום ספק".

 

למשבר הקורונה יהיו הרבה השלכות על עולם הכדורגל, והחלטת ההתאחדות עלולה לגרור לא מעט השגות מקבוצות שהשקיעו כספים רבים, ואף יהיו השלכות רבות על העונה הבאה, "מוקדם לדעת עדיין איך תיראה העונה הבאה, אבל אין ספק שקבוצות יפגעו בעונה הבאה", מסכם חג'ג'.

מה התוכניות שלך לעונה הבאה? 

"אין כרגע תוכניות לעונה הבאה, מאחל לכולם בריאות איתנה ובעזרת השם שכולנו נחזור למגרשים בריאים ושלמים".

עידן חג׳ג׳, "העלייה הזאת מגיעה לנו בלי שום ספק" (צילום: אמיר חאג' יחיא)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן ליגה ב בינוני מאוד (OREN 14-04-2020, 12:30)
    שחקן ליגה ב לגיטימי. אל תעשו ממנו כוכב הוא רק שחקן ליגה ב בינוני. הוא לא מהיר או פיזי אפילו לא טכני
  2. עידן חג׳ג׳ הוא המלך (טייבה 14-04-2020, 13:15)
    תודה לך שחקן ענק
  3. חגג בוא לביתר (חגג 16-04-2020, 01:59)
    חגג בוא שנה הבאה לביתר אשדוד תעלה אותנו ליגה ימלך לליגה א תעלה אותנו