"אני בטוח שהרצליה לא הייתה יורדת במידה והליגה הייתה נמשכת"

כך אמר נבו מזרחי, חלוצה המוביל של מכבי הרצליה שמאמין כי קבוצתו הייתה נשארת בליגה גם ללא החלטת ההתאחדות לכדורגל. בראיון לאתר 'גולר' הוא מסכם את העונה שהתחלקה בין נורדיה להרצליה, מדבר על השינוי שנעשה בהרצליה מאז חזרתו של עידן בראון, ומתייחס לשינוי שצריך לעשות בכדורגל כדי שהשחקנים יתחילו ליהנות ומאמנים ישחקו כדורגל התקפי יותר

  • על ידי: לירן ביטון
  • 23-04-2020
  • 14:38

נבו מזרחי, נחשב לאחד החלוצים הטובים ביותר בליגה א'. הוא פתח את העונה הנוכחית בבית"ר נורדיה שכיוונה בתחילת העונה לעלייה, ולאחר מכן עשה מעבר למכבי הרצליה במטרה לעזור לקבוצה להמנע מירידה. "את העונה שלי אני מחלק לשניים - נורדיה והרצליה, בשתי הקבוצות ממש נהניתי מכדורגל וזה הדבר הכי חשוב בשבילי. בחלק השני של העונה בהרצליה, כבשתי שערים שהביאו לקבוצה נקודות חשובות ובדיוק נכנסתי לכושר כיבוש טוב ואז החליטו לעצור את הליגה", מסכם החלוץ, שמאז הגעתו להרצליה נעשה שינוי בקבוצה.

 

נבו, מה דעתך על החלטת ההתאחדות לסיים את הליגה?

"אני מבין את המצב. מצד אחד אני ועוד רבים חצי בן אדם בלי כדורגל, ומצד שני יש פה מצב בריאותי שאנשים משלמים בחיים, וחיים ובריאות זה הדבר הכי חשוב עבור כולנו, אז הכדורגל יחכה קצת".

 

מזרחי הוא בורג מרכזי בהצלחת כל קבוצה בה הוא משחק ומוכיח כל פעם מחדש כמה כדורגל יש לו ברגליים. מאז הגעתו להרצליה ניסה לעזור לסגל הקיים להשאיר את הקבוצה בליגה, כשמתחילת העונה הוא כבש 8 שערים והביא לקבוצתו נקודות חשובות. מכבי הרצליה הייתה אחת מהמועמדות הפוטנציאליות לירידה, כשהיא נמצאת מתחת לקו האדום במקום ה-15 והחלטת ההתאחדות לכדורגל לסיים את הליגה ללא יורדות הצילה את הקבוצה מירידת ליגה. 

 

נבו מזרחי "בהרצליה כבשתי שערים והבאתי לקבוצה נקודות חשובות מאוד" (מני בן ארי)

 

קבוצתך ניצלה מירידה בעקבות החלטת ההתאחדות, מה יש לך לומר על כך?

"אני חשוב שעידן עשה שינוי משמעותי בקבוצה, גם בחיזוק וגם בשיטה. נכנסנו להילוך טוב ביישרות האחרונה עם ספיגה אחת בשלושה משחקים, ואני בטוח שמכבי הרצליה לא הייתה יורדת ליגה במידה ובליגה הייתה נמשכת, כי מקומה לפחות בליגה הלאומית".

איך לדעתך תיראה הליגה בעונה הבאה בעקבות משבר הקורונה?

"אני חושב שמשהו צריך להשתנות אצלנו בליגה, שחקנים לא מספיק נהנים מכדורגל ומאמנים מפחדים לשחק כדורגל התקפי מכיוון שמפטרים אותם כל שני וחמישי וזה לא פייר. השחקנים משחקים בשיטות הגנתיות ולא נהנים, כדורגל זה משחק של גולים שחייב ליהנות ממנו, וברגע שזה יקרה הכדורגל שלנו יראה אחרת. אולי כדאי לשנות את היורדות לאחת ועולה אחת".
"התוכנית שלי לעונה הבאה ולעוד שנים הם להמשיך לשחק כדורגל ולאמן ילדים. בתקופה כזאת קשה הבנתי מה הכדורגל בשבילי, אני מתאמן כל היום עם משקולות וריצה בים, וזה לא מרגש בכלל. אני מתגעגע לחברים, למשחק, לאימונים ובעיקר לכדור ומקווה שנחזור במהרה" סיכם החלוץ.

נבו מזרחי, "הבריאות זה הדבר הכי חשוב, אז הכדורגל יחכה" (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לך תחפש מי ינענע אותך (דוד מזרחי שחקן של ליגה ב וגם זה בחסד תגיד תודה שקיבלו אותך במכבי 23-04-2020, 16:04)
    אלק לא היתה יורדת אוטוסטרדה היתה בטוח לירידה אז אל תתפלסף ותגיד תודה לקורונה ובקשר אליך שחקן של ליגה
  2. כדורגל (אוהד 23-04-2020, 22:39)
    שחקן מרגש דברים נכונים
  3. נבו מזרחי (לולי 23-04-2020, 22:53)
    שחקן נשמה, מוכשר,מנהיג, משפיע בכל קבוצה שהוא נמצא.
  4. נבו שחקן נשמה (אוהד 24-04-2020, 00:29)
    חלוץ מעולה גולרר הבקיע 8 שערים העונה מתוכם שני צמדים. ראויי להערצה.
  5. קבוצות כמו הרצליה עם 10 אוהדים בלחץ חיבות לרדת (אבי 24-04-2020, 15:54)