"רוצים ובשלים לאיחוד בטייבה"

כך אמרו נציגי שתי הקבוצות לעיר טייבה מצעירי טייבה ובני טייבה. יוסף סבית': "רוצים קבוצה חזקה שתתמודד על עלייה לליגה הלאומית", סאמר עזאם מצעירי טייבה: "מאמין שנגיע להבנות העונה". תקציב הקבוצה המאוחדת צפוי להיות מעל מיליון ₪ העולה החדשה לליגה א', צעירי טייבה, והקבוצה הוותיקה מטייבה, בני טייבה, כנראה בדרך לחתום על איחוד של שתי הקבוצות במטרה שתהיה קבוצה אחת חזקה בטייבה, עם תקציב של למעלה ממיליון ש"ח שתתמודד על העלייה לליגה הלאומית.

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-05-2020
  • 12:34

בעבר כבר דובר רבות על איחוד של שתי הקבוצות, אבל יושבי הראש לא היו סגורים על המתווה והיום עושה רושם שבגלל המצב הכלכלי, לא יהיה מנוס מלאחד את שתי הקבוצות על מנת לבנות קבוצה חזקה.

 

סאמר עזאם מצעירי טייבה אמר: "אני רוצה איחוד, אנחנו רוצים קבוצה חזקה בטייבה שתתמודד על העלייה לליגה הלאומית. טייבה היא לא כמו ערים אחרות שיש מאבקים בין ההנהלות, אנחנו חברים של יוסף סבית מבני טייבה, ואני מאמין שנגיע העונה להבנות והשנה האיחוד הזה יקרה".

 

יוסף סבית' מבני טייבה: "אנחנו הולכים על איחוד בכל הכוח בגלל שזה הדבר הנכון לעיר טייבה. רוצים קבוצה אחת חזקה שתייצג את טייבה בתמיכה ישירה מראש העיר, שועאע מסאווארה. אנחנו וצעירי טייבה ביחסים מאד טובים ואנחנו בשלים ורוצים את האיחוד בזה בשביל להחזיר את כל הקהל שאוהב את הכדורגל בטייבה, ולהחזיר את השם טייבה כמו שהיה בעבר. אני מקווה שהאיחוד הזה ייצא לפועל ואני אישית מוכן לעצור הכל בשביל האיחוד, ואני מגיע לשולחן המו"מ ללא בקשות וללא דרישות".

האם נזכה לאיחוד בעיר טייבה? כנראה שהשנה זה יקרה...

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה חברים ואיזה בטיך ?! עם יוסף לא עושים עסקים (הכל שטויות 05-05-2020, 13:54)
    בשנה שעברה אדון יוסף התאמץ בכל הכוח להוריד את צעירי ליגה שבנס לא ירדה ברגע שלפני האחרון
  2. טייבה (אדומים אשדוד 05-05-2020, 16:18)
    אתם חושבים ליגה א זה ליגה ב נפרק אותכם בליגה
  3. איחוד (שחקן בני טייבה 05-05-2020, 20:38)
    שני האנשים האלה לא מיצגים את השאר ,יש התנגדות מוחלטות מצד צעירי טייבה וכל העיר יודעת את זה , האינטריס של סאמר לעשות איחוד בגלל לקבל את התקציב של הקבוצה לעונה הנוכחיות כי אם הוא יסרב לעסקת האיחוד הוא לא יקבל את הכסף שמגיע לו מהעירייה ואח״כ ילך לברורות
  4. ליגה א דרום טייבה באים בכל כוח לליגה לאומית (אוהד 05-05-2020, 20:47)
    ליגה א דרום טייבה באים בכל כוח לליגה לאומית
  5. אבו סבית לך הביתה (צעירי טייבה 06-05-2020, 09:49)
    רוצה לפרק אותנו ..סאמר אם תהיה עוד פעם פרייר אנחנו נזרוק אותך מהקבוצה לא רוצים איחוד עם אחד נוכל ושקרן
  6. איחוד בטייבה? (צעירי טייבה 07-05-2020, 01:08)
    פשוט אסור לצעירי טייבה להסכים שיוסף סבית יהיה בהנהלת הקבוצה המאוחדת.. אבו הילאל וסאמר חייבים לשבת ביחד ולחשוב טוב מאוד ולפעול על מנת להדיח אותו מכל תפקיד בכדורגל בעיר.. סאמר ואבו הילאל תתעוררו לפני שיהיה מאוחר.. אם יוסף יהיה חלק מהקבוצה המאוחדת הדרך
  7. תעשו איחוד תוציאו קבוצה חזקה . ליגה א' שנה הבאה 4 יורדות! בטוחות ועוד אחת במבחנים (משה 07-05-2020, 13:25)
    במיוחד קבוצה שרק עלתה .