"לרוב השחקנים אנחנו לא חייבים שקל"

כך אמר אבו זידאן, מי שנחשב האיש החזק בהפועל כפר כנא לטענות הרבות שהופנו ע"י השחקנים שכביכול קבוצתו חייבת כספים רבים ויש חובות גדולים. עוד מוסיף: "שחקנים לא ביקשו לצאת לחל"ת כי נשאר רק חודש אחד. יש שחקן אחד או שניים שחייבים להם משכורת"

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-06-2020
  • 13:27

הפועל כפר כנא הוא מהמועדונים הוותיקים בליגה א' צפון ונחשב תמיד לאחד המסודרים שמשלמים את החובות בזמן ושחקנים לא מתלוננים על הלנות שכר.
העונה, עוד לפני מגיפת הקורונה, החלו לצוץ שמועות לגבי חובות של הקבוצה לשחקנים ועל כך מגיב חבר הנהלת המועדון, אבו זידאן שנחשב לדמות מרכזית וחשובה המועדון וטוען: "לרוב השחקנים אנחנו לא חייבים שקל, פה ושם חייבים לשחקן אחד או שניים משכורת וזה המקסימום".

 

לגבי התלושים שכביכול השחקנים לא קיבלו ולכן לא יכלו לצאת לחל"ת ולקבל שכר מביטוח לאומי, הוא טוען: "תלושים? לכל השחקנים היו תלושים. לא הוצאנו אף אחד לחל"ת כי נגמרה הליגה ולא היינו צריכים להוציא אף אחד לחל"ת. שחקנים קיבלו את שמגיע להם".

 

אבל שחקנים לא ביקשו לצאת לחל"ת ולקבל שכר מביטוח לאומי?
"שחקנים לא ביקשו טופס חל"ת ובסך הכל מדובר בחודש אחד ככה שהם לא היו מקבלים הרבה".

 

לגבי הטענות על חובות הקבוצה לשחקנים טוען אבו זידאן: "אני מוכן לעמוד מול כל אחד, אם אני חייב לו או לא עמדתי בתלושים מולו - אני נותן מה שהוא רוצה. כולם קיבלו! " 

 

איך אתה אומר כולם קיבלו הכל? כאשר ידוע על שחקנים שלא קיבלו ואפילו יש תביעה של בן מלכה נגדכם...
"בן מלכה ביקש להשתחרר כי קיבל חוזה יותר גדול בקריית אתא וביקש שאעזור לו להשתחרר. שחררתי אותו וסגרנו על חמשת אלפים שקל שאני אשלם תוך שבועיים. עברו שבועיים והוא תבע אותי, למרות הרבה פניות ובקשות שלי להביא לו את הכסף, הוא לא רצה להתפשר ורצה רק תביעה".

 

כל התביעה שלו מופרכת? רצית לשלם לו והוא תבע?
"כן. כל מה שאני אומר מתועד אצלי וחתום ואפילו אראה לך אם תרצה".

 

תגובת בן מלכה תפורסם כשתתקבל

אבו זידאן מגיב לטענות השחקנים (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לכל הקבוצות תלמדו מהפועל בקה ומהמאמן סבג כנסו (ראמי 01-06-2020, 16:11)
    לכל הקבוצות תלמדו מהפועל בקה ומהמאמן סבג איך הוביל קבוצה כמעט למבחנים עם חבורת ילדים שמחפשים הצלחה